MCI Публикувано 3 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2021 (Редактирано) Здравейте колеги, Подготвям колата (Audi A6 C6 facelift 3.0 TFSI) за тунинг. Сменихме веригите, обтегачите и разни други неща. До тук добре, но се появи следния проблем: При около 2500 оборота , 93 канал показва -13.9 за 1 глава и 0.4 за 2 глава. Преди процедурата беше съответно +2.6 и +5.6. Решихме, че има проблем със зацепването на валовете на 1 глава. Фиксирахме разпределителния вал с пина и свалихме капаците за да проверим белезите. За учудване съвпадаха и на ваноса и на зъбчатката на изпускателния вал и на двете глави. Също така и планките за фиксиране на валовете прилягаха плътно. Викаме си, може ваноса да е прецакан. Разменихме ваносите на 1 и 2 глава, тъй като са еднакви, но след това ситуацията беше абсолютно същата като преди – градусите са същите. Видяхме се в чудо, разменихме соленоидите за управление на ваносите на двете глави, но промяна нямаше. Разменихме сензорите за положение на валовете, но същата работа (-13.9 на 1 глава и 0.4 за 2 глава). Иначе двигателя работи равномерно. Покарах малко колата и не записва грешки за несинхронизирани валове, всъщност няма никакви грешки. В тази връзка имам следните въпроси: Различни ли са планките за фиксиране на разпределителните валове за различните модели 3.0 TFSI мотори? Ако не, от какво може да е шибания проблем? Благодаря Ви предварително. Редактирано 3 Декември 2021 от MCI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MCI Публикувано 11 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2021 Някакви предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MCI Публикувано 11 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2021 Препоръчайте майстор, който има опит с 3.0 TFSI мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2021 Тези маслени пътища имат едни много фини цедки. Тея цедки са проблемни при доста мотори от тези години. Късат се, задръстват се и т.н. При така описаната ситуация, бих заложил на тях. Ама решението във всеки случай е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MCI Публикувано 11 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2021 Къде се намират тези цедки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boichopavlov Публикувано 12 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2021 Ваносите се захранват с масло челно от разпределителните валове. Ваноса има точно определено положение спрямо вала. На ваноса има точка с боя и на главата има също такава. Като се свали ваноса може да се ориентираш и по отворите на вала и ваноса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MCI Публикувано 12 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2021 (Редактирано) Прав си, че ванса има точно опредеелено положение, но ние го проверихме и белега на ваноса и този на главата съвпадат! Явно проблема е другаде. Редактирано 13 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2021 (Редактирано) @MCI всички зацепвания и т.н. по клипчета от интернет ли са правени или по документацията в ELSA? Редактирано 12 Декември 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MCI Публикувано 12 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2021 Преди 5 часа, P_PETKOV написа: В сервиз е правено, не им е първата кола и предполагам че са спазили процедурата. Аз присъствах после на проверката и видях с очие си, че са на белег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MCI Публикувано 12 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2021 Колеги, някой с ELSA може ли да погледне кой е номера на инструмента за фиксиране на разпределителните валове. Става въпрос за Audi A6 C6 3.0 TFSI, кода на мотора е CAJA. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boichopavlov Публикувано 13 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2021 T40133 Оградените отвори трябва да съвпаднат, иначе ваноса няма да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2021 (Редактирано) @MCI Няма какво да се гадае, явно нещо са пропуснали. За това си подкарай ELSA извади си нещата и им ги накарай да прегледат добре стъпките. Определено нещо не е направено както трябва... баш какво трябва в сервиза да разберат щом имат опит. П.с. Кой е въпросният сервиз? Редактирано 13 Декември 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valyo_h Публикувано 18 Май 2023 Доклад Share Публикувано 18 Май 2023 Какво стана колега, реши ли проблема, какво и беше🤔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване