Sign in to follow this  
ivaka_90

Налягане на маслото ЕА113

Recommended Posts

Здравейте колеги , понеже ми светна червената лампа за ниско налягане на маслото.И ще се заемам с разискването на този проблем .

Поръчал съм си комплект за мерене на налягането ,та основният ми въпрос е какво трябва да е налягането на маслото??

При студен и при топъл мотор на празен ход,на 1000 оборота,на 2 000 и тн .Ще съм благодарен който каквато информация има да я сподели .

Както и често срещани проблеми с налягането  маслото при тези мотори .

За сега съм се сблъскал с дефектирала маслена помпа и замяната и с такава от 2.0тди , обръча на веригата ,масления дефазатор на изпускателния вал .Та се надявам сега да се окаже ,че проблема при мен е в датчика за налягане ,но това след мерене на налягането ще стане ясно.Но никъде не намерих какви са референтните стойности .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да е над 4 бара на 2000 оборота и над 1.2 бара на празен ход.

 

Не ти препоръчвам да караш така, тъй като мотора може да блокира за нула време ако наистина налягането е ниско.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CVT @CVT

Тези стойности предполагам са за загрял мотор.

До момента това ,което намерих от руски сайтове е:

При студен старт първоначално трябва да направи ~3,5бара и да спадне на празен ход около 2 бара (с толеранс до 1,8)

На 2000 оборота не трябва да е по-малко от 2,7 бара.

И на 4000 оборота не трябва да е под 4,5 бара.

Но не знам това дали са коректни референтни стойности.Честно казано ми се струват доста високи ,особено на празен ход 2 бара при ~700-750 Об/Мин ми се виждат много .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

От минута 16, гледай какви трябва да са стойностите за налягане на маслото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерих налягане и съм далече от 2 бара на празен ход държи около бар. Сега четох ,че при преминаване от тфси към 1.8т маслена помпа, има този проблем с ниското налягане на маслото.Проблемът май ще се окаже,че при тфси в тялото на маслената помпа и балансиращите валове е интегриран и байпасния клапан ,който регулира налягането на маслото ,докато при 1.8т е в тялото под масления филтър .

Някой ако се е сблъсквал с този казус ще съм благодарен да сподели как го е решил .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.