lodestr Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 (Редактирано) Здравейте, вчера след престой от 2-3 седмици не успях да запаля, поради паднал акумулатор. Оказа се, че акумулатора е Varta 63Ah. Явно някой го е сменил като в вкарана колата в България, понеже ме съмнява някой в щатите да е сложил такъв... Карам колата вече година и до сега нямаше проблем, даже не съм го и гледал какъв е. В списъка с екстри пише, че колата е поръчана с 520А 110Ah. Колата е А6 С7, 3.0tfsi. Въпросите ми са да препоръчате марка/модел акумулатор и съответно 110Ач ли да търся задължително и трябва ли нещо да кодирам след смяната? Предполагам в момента е кодиран този, понеже нямам грешки свързани с това. Имам VCDS, става ли с него да се направят необходимите кодинги и какво ще стане ако не ги направя. Също почти не намирам тази конфигурация 520/110. Кое е по-добре, 110ач с по-висок стартов ток или нисък стартов ток с по-малко Ач. Често се случва колата да седи по 2-3 седмици до месец в подземен гараж на 10 градуса без да се кара. Благодаря предварително! Редактирано 20 Март 2022 от lodestr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 молл имат такъв 520а 110ач трябва да се кодира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jkolev0305 Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Най-добре да се вземеш оригинален, както то го дават по рама или Бош/Варта с оригиналните параметри. Има значение дали акумулатора е с рекуперация или не, защото за този модел Ауди ги има и двата варианта.Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Ре-Кодирането не е задължително - четох, че е само за да рапортува серриния номер! По никакъв начин няма да има разлика в работата с ре-кодиране или без. Акумулатора трябва да е AGM особено ако се ползва Start-Stop системата! Ето едно клипче за смяна + ре-кодиране! Статията е превод от руски - не съм я чел с подробности! Къде е батерията в Audi a6 c7? - Специално оборудване (mzoc.ru) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 20 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Старт/стоп система нямам. Как да разбера дали имам рекуперация? В списъка с екстрите има следното: 7L7 Regenerative braking with 12.5V Сменял съм накладки, но не забелязах нещо допълнително да има, то не знам и какво реално трябва да има... Молл и аз загледах, че ги хвалят. Били едни от малкото, които се произвеждат все още в Германия и се вграждат във VAG групата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 преди 21 минути, rexxxxx написа: Ре-Кодирането не е задължително - четох, че е само за да рапортува серриния номер! По никакъв начин няма да има разлика в работата с ре-кодиране или без. Акумулатора трябва да е AGM особено ако се ползва Start-Stop системата! Това не е вярно. Ще се скапе за нула време ако е AGM, a не се кодира като такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jkolev0305 Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Ако е с рекуперация, на таблото на бордовия компютър, където показва моментния разход на гориво, ще има в левия край зелен акумулатор с плюсче.Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 20 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Нямам такова нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jkolev0305 Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Акумулаторите без рекуперация са по-евтини от тези със рекуперация, което от финансова гледна точка е по-добре, но мисля че издържат по-малко.Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit TapatalkАко го подмениш с акумулатор с оригинални характеристики, може да не налага кодиране. Трябва да имаш трети акумулатор (без значение от параметрите), който да го свържеш временно, докато сменяш стария и новия акумулатор, за да се подава постоянно ток към компютъра. След като свържеш новия акумулатор, изключваш третия буферен акумулатор и ако не ти изпише грешки по таблото, значи всичко е ОК.Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 20 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 (Редактирано) Мисля да взема MOLL, но не намерих 110/520. Тези двата дали ще свършат работа: https://maxcar.bg/akumulatori/moll-m3-plus-110ah-850a-r https://maxcar.bg/akumulatori/moll-m3-plus-95ah-800a-r Доколкото разбирам AGM не ми е нужно, предвид, че нямам старт/стоп система? @jkolev0305 Това с буферния акумулатор ако не го направя проблем ли е? Редактирано 20 Март 2022 от lodestr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jkolev0305 Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Това с буферния акумулатор ако не го направя проблем ли е? Твърде вероятно е след това да трябва да се обучава акумулатора и то в оторизиран сервиз.Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 20 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Благодаря на всички за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 20 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 @plamen 73 намираш ли такъв по нашите ширини? Аз не успях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 вземи си 110 ам и колкото е повече стартовия ток по добре и го кодираи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Поправям се. Ре-кодирането е важно дотолкова да кажеш на колата, че акумулатора е сменен с нов - не са важни марката и серииния номер. Достатъчно е да се смени една цифра от стария, но все пак си трябва кодиране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 20 Март 2022 Доклад Share Публикувано 20 Март 2022 Моят съвет е да вземеш такъв със същия пусков ток. Не е problem ампеража да е по-малък. Аз карам с такъв MOLL. И го кодирай задължително. Стария е мъртъв щото джамбаза не си е играл да кодира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 21 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2022 @zhelyazA6 С какъв MOLL караш? Никъде не намирам такъв с 520A пусков ток...Твоята с какъв я дават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Март 2022 Доклад Share Публикувано 21 Март 2022 Защо пък търсиш да е със същия пусков ток??? Може да сложиш с по-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 22 Март 2022 Доклад Share Публикувано 22 Март 2022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване