Jump to content

Не загрява колата


Туриеца

Recommended Posts

От няколко дена имам А6 2.0 177кс. Колата ме радва като малко дете, но загрява адски бавно. След 30 км светва втория диод на скалата. Ако успее да вдигне 90 градуса при първото спускане и изстива дори до положение да остане само един светещ диод. Смених маслото днес също и термостата, но никаква промяна. Не намирам нищо с търсачката по въпроса и се обръщам към вас за съдействие. Има ли още някъде термостат да сменя и него? Колата е с автоматична кутия това забравих да кажа. Чета в мрежата, но нищо конкретно не намирам. Ще се радвам да ми помогнете

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, трябва да има два термостата за двата кръга. Провери ги и двата. Ако проблема не е от термостатите, тогава провери ЕГР-а. Той също влияе на загряването на колата.

Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да търся втори? В мрежата намирам нещо на, което пише термостата, но много прилича на егр. Това ли е втория термостат или е нещо друго?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория термостат е до ЕГР-а и той обслужва малкия кръг. Също така провери дали системата е обезвъздушена при смяна на термостата - има клапанчета за обезвъздушаване, мисля че бяха на три места. Най-добре отиди в оторизиран сервиз за Ауди - в София има няколко които си разбират от работата.

Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 200 км съм от София. Тези дни ще сменям ремък ролки и водна помпа и ми се ще да сменя и този термостат с едно разглобяване. В сервиз ми я правят и с всяко моя кола до сега са се справяли. Този втори термостат ни изненада обаче. Благодаря за насоките.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 или 3 термостата,третия на кутията трябва да се провери,има еднопосочен клапан под термостата на егр,на тоя мотор има и един маркуч с топче,пак играе роля на клапан,някъде мисля че съм сложил снимка,и в мрежата е пълно с информация за този проблем.

В общия случай при спускане пак ще изстива колата. При смяната на ангренажа много требва да се внимава и след контролното въртене пиновете трябва да се вадят с лекота. В противен случай ще правиш регенерации по често. Сложи си оригинална водна помпа,около 150  200 лв .

Мотора е от същата генерация,но с 100 мм шестограм на маслена помпа.

С компютър се обезвъздушава най бързо , axillary coolant pump. 

Лично не  ми се е налагало до сега.

При смяна на горивен филтър има функция. Fuel line electronics, ако не се ползва ще правиш дюзи  и тн .

 

 

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.
До миналата седмица бях с рав4 д4д 2010г и бързо загряваше и температура си държеше. Ще наглася и тази, че не може да е нормално да мина 30 км на 15 градуса температура а колата да е студена със светещ един диод за температурата. Вярно е и, че карам лежерно още не мога да се нарадвам на возията и тишината в салона.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Проблема със загряването е решен със смяната и на другия термостат сега колата държи 90 перфектно.

Всичко това до снощи :)  Минах с колата 35-40км и я оставих на паркинг без абсолютно никакви индикации за проблем.

Влезнах гледах театър най много да е минал един час отивам на паркинга паля колата и от ауспуха облаче ле бяло.

Направи ми впечатление, че като запалих показваше 90гр за час не може да не е истинала. Долях 2л вода и я закарах в сервиза без да загрее повече от нормалното.

Та отивам на отваряне на мотор ми се струва. 

Баси не бях оставал на пътя от как си бях купил една хонда на метан за 2000лв. 

Ако имате представа дали от друго място може да влиза антифриза в ауспуха може да ме насочите.

Колата е 2.0тди 177кс.

Редактирано от Туриеца
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охладител на егр,може да се шунтира и да се види има ли загуба на вода.,сложих снимки някъде в темата за а4 б8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го погледнем благодаря. 

Сега ще разровя за снимки във форума.

Мисля, че по сайтовете за части съм го виждал това в секцията с термостатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се охладителя на егр. Сменихме го с егр-а заедно. Благодаря за насоката още веднъж.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само снимка на кутията от частта. Колата е събрана взех я и врътнах 30-40 км да я пробвам.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...