Туриеца Публикувано 2 Април 2022 Доклад Share Публикувано 2 Април 2022 От няколко дена имам А6 2.0 177кс. Колата ме радва като малко дете, но загрява адски бавно. След 30 км светва втория диод на скалата. Ако успее да вдигне 90 градуса при първото спускане и изстива дори до положение да остане само един светещ диод. Смених маслото днес също и термостата, но никаква промяна. Не намирам нищо с търсачката по въпроса и се обръщам към вас за съдействие. Има ли още някъде термостат да сменя и него? Колата е с автоматична кутия това забравих да кажа. Чета в мрежата, но нищо конкретно не намирам. Ще се радвам да ми помогнете Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jkolev0305 Публикувано 2 Април 2022 Доклад Share Публикувано 2 Април 2022 Здравей, трябва да има два термостата за двата кръга. Провери ги и двата. Ако проблема не е от термостатите, тогава провери ЕГР-а. Той също влияе на загряването на колата.Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 2 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2022 Къде да търся втори? В мрежата намирам нещо на, което пише термостата, но много прилича на егр. Това ли е втория термостат или е нещо друго? Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jkolev0305 Публикувано 2 Април 2022 Доклад Share Публикувано 2 Април 2022 Втория термостат е до ЕГР-а и той обслужва малкия кръг. Също така провери дали системата е обезвъздушена при смяна на термостата - има клапанчета за обезвъздушаване, мисля че бяха на три места. Най-добре отиди в оторизиран сервиз за Ауди - в София има няколко които си разбират от работата.Gesendet von meinem ONEPLUS A6013 mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 2 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2022 На 200 км съм от София. Тези дни ще сменям ремък ролки и водна помпа и ми се ще да сменя и този термостат с едно разглобяване. В сервиз ми я правят и с всяко моя кола до сега са се справяли. Този втори термостат ни изненада обаче. Благодаря за насоките. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Април 2022 Доклад Share Публикувано 2 Април 2022 (Редактирано) Има 2 или 3 термостата,третия на кутията трябва да се провери,има еднопосочен клапан под термостата на егр,на тоя мотор има и един маркуч с топче,пак играе роля на клапан,някъде мисля че съм сложил снимка,и в мрежата е пълно с информация за този проблем. В общия случай при спускане пак ще изстива колата. При смяната на ангренажа много требва да се внимава и след контролното въртене пиновете трябва да се вадят с лекота. В противен случай ще правиш регенерации по често. Сложи си оригинална водна помпа,около 150 200 лв . Мотора е от същата генерация,но с 100 мм шестограм на маслена помпа. С компютър се обезвъздушава най бързо , axillary coolant pump. Лично не ми се е налагало до сега. При смяна на горивен филтър има функция. Fuel line electronics, ако не се ползва ще правиш дюзи и тн . Редактирано 2 Април 2022 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 3 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2022 Благодаря. До миналата седмица бях с рав4 д4д 2010г и бързо загряваше и температура си държеше. Ще наглася и тази, че не може да е нормално да мина 30 км на 15 градуса температура а колата да е студена със светещ един диод за температурата. Вярно е и, че карам лежерно още не мога да се нарадвам на возията и тишината в салона. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 18 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2022 (Редактирано) Проблема със загряването е решен със смяната и на другия термостат сега колата държи 90 перфектно. Всичко това до снощи Минах с колата 35-40км и я оставих на паркинг без абсолютно никакви индикации за проблем. Влезнах гледах театър най много да е минал един час отивам на паркинга паля колата и от ауспуха облаче ле бяло. Направи ми впечатление, че като запалих показваше 90гр за час не може да не е истинала. Долях 2л вода и я закарах в сервиза без да загрее повече от нормалното. Та отивам на отваряне на мотор ми се струва. Баси не бях оставал на пътя от как си бях купил една хонда на метан за 2000лв. Ако имате представа дали от друго място може да влиза антифриза в ауспуха може да ме насочите. Колата е 2.0тди 177кс. Редактирано 18 Май 2022 от Туриеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Май 2022 Доклад Share Публикувано 18 Май 2022 Охладител на егр,може да се шунтира и да се види има ли загуба на вода.,сложих снимки някъде в темата за а4 б8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 18 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2022 Ще го погледнем благодаря. Сега ще разровя за снимки във форума. Мисля, че по сайтовете за части съм го виждал това в секцията с термостатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 19 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2022 Оказа се охладителя на егр. Сменихме го с егр-а заедно. Благодаря за насоката още веднъж. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Май 2022 Доклад Share Публикувано 19 Май 2022 Сложи някоя снимка да е видно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 19 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2022 Имам само снимка на кутията от частта. Колата е събрана взех я и врътнах 30-40 км да я пробвам. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване