ByColt

Запознайте се със синия Варел

Recommended Posts

IMG_20220328_205625.thumb.jpg.ab701726c427924fb5411f353e907f07.jpgЗдравейте на всички. След като спрях цигаритепрез 2019, след точно една година, си подарих синьо куатро 96-та АЕБ на кратко ВАРЕЛ. Изкормих го от вътре(интериора се продава) и за начало го направих на задно, за да се забавлявам и да видя как ще се получи. За Варела, имам идея да го карам на Калояново, но това ще стане след известно време и с харчене на много пари. Първото нещо, което купих беше турбото,а именно ГТ2871 MAXSEEDINGRODS, всички знаете, че това е китаец. След което купих кулер и пътища и ги монтирах. След малко четене за различните състави на стоманите за различни приложения, се навих да си направя Ш образен колектор, но ми изглеждаше грозен и направих 4-1 колектор с равни 2х2 тръби от колена 38мм с 3мм стена, както и малко тръба със същите параметри(снимки после). Монтирах турбото, направих си банжо болт за маслото, направих и кадърен изход на маслото (турбината е с водно охлаждане, което също вързах). Захванах се да направя и даунпайпа от черна тръба Ф70, без V-band скоби и щуротии. О чудо, колата запали и още повече, че се движи(разбира се, даването на газ на не настроения варел е опасно, за това направих само 2 понички и един бърнаут  :D:D:D ). Решено е викам, ще купувам мега и ще настройвам. Намерих мега правена за моята инсталация(5 букси) но след това се сетих, че Megasquirt 2 extra, не подържа нок контрол, което бързо би умъртвило стария мотор. И сега съм решил (един колега ми пусна мухата) да си сменя инсталацията с такава с ел дросел, защото тая с 5 букси с която е колата оригинално, трудно се флашва и бавно и досадно, даже в Меднес ме изгониха, а фултротъл ми обявиха сериозна цифра за флаш-а и за това се отказах и от мегата и от оригиналния комп. Направих си кутия за въздушния филтър, отделена от турбото, за да не диша топъл въздух мотора(снимки после). Купих си биели пак на maxspeedingrods, които ще слагам евентуално на есен, или зимата, сега ми се кара. В момента сетъпа е следния:

FSI бобини.
Маф хаузинг 80мм, май беше от вр6 но и други кочини става.
Турбо ГТ2871 чайник.
Бенз помпа Walbro 255 за в кошницата.
Бууст контролер на LD Performance.
Инжектори от Сааб някакъв 373цц, на 4 бара стават 430цц.
За сега ще гоня 300-320 коня на мотора, а след зимата с ребилднат и подкован мотор, ще се изцежда турбото, или ще се смени с по-голямо.
Търся някакви седалки (спортни  :D ). 
Джантите са магнезиеви телефонни шайби.
Гумите са Bridgestone Adrenaline 002.
Окачването е Койлоувъри 
Търсих тема за смяна на инсталацията, дросела и компа но не намерихм за това ще ви помоля, ако някой може да помогне с тая каша да помага. 
Очаквам всички професори и хейтъри да ме насерете, както си е по традиция, обичам ви! :D 

Edited by ByColt

Share this post


Link to post
Share on other sites

В ляво е първоначалната концепция, но нещо тоя завой на 90 градуса не ми хареса и направих колектора както изглежда дясната страна. Т25 фланеца, съм го кривнал леко, за да може турбото да не е успоредно на мотора, за по-лесно откъм изработката на даунпайпа. 

IMG_20220403_041955.jpg

IMG_20220403_042032.jpg

Понеже нямам струг (само си мечтая) и трябваше да си направя нипел за мазането на турбото и от една свещ и нипел, с CO2 заварка, нещата станаха супер. 

IMG_20220403_042835.jpg

IMG_20220403_042940.jpg

Edited by ByColt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво за интересния проект, личи си че си кадърен в ръцете, продължавай да действаш и да постваш, че почти не останаха активни теми в тоя раздел!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пиши колко ще изкара изпускателния колектор, че с тия различни рънове не му давам много, особено на Калояново. Относно компа с ел. дросел - взимаш от а4 б6 и с една аутодата си навързал нещата :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямаше ли вариант за колектор с равни по дължина рънъри или няма място там? Много ми хареса топлинния щит на филтъра.

Edited by radi_nrj

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 11.05.2022 г. at 23:19, vladi написа:

Пиши колко ще изкара изпускателния колектор, че с тия различни рънове не му давам много, особено на Калояново. Относно компа с ел. дросел - взимаш от а4 б6 и с една аутодата си навързал нещата :)

Гледах да са максимално къси ръновете, за да не губим енергията по завоите на плетените колектори. Колкото изкара, тръби и колена за сега се намират. Може би, трябваше да го подсиля с планки м/у ръновете, но ще е следващия път.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма да помогнат подсилки, просто различните по дължина тръби се разширяват различно при загряването, съответно се получава напрежение между тях.:)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.