Jump to content

Как да достигна този датчик? + препоръка за марка


kup0nq

Recommended Posts

Здравейте, как мога да достигна този датчик? През отворения капака отгоре мисля , че не успях да го видя. До радиатора на A3 8P 2004 е, ако има значение.

 

Ако някой е сменял подобен или този до двигателя - може ли да препоръчате марка?

 

sensor.JPG.3e9cf2086811688d992370c0de727fa2.JPG

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам само отдолу, като се свали кората под двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря, трябва да намеря къде да кача предницата на колата и да видя дали ще има за мен място отдолу. Последният сервиз, в който беше, май само ми взеха парите и не са сменили нищо. Колата продължава да не отчита температура на охладителната течност. След 2-3 минути каране, стрелката пада и спира да отчита.....

 

Относно марка има ли значение? Предлага се от 20 производителя поне на цена между 12 и 61 лв. :) 

 

https://www.autopower.bg/vag-oem-06a919501a.html

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че датчика от схемата по-горе е този за температурата на таблото - по-скоро е за ел. перки. Този за температурата на таблото трябва да е на фланец на самия двигател (или в близост)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 еднакви температурни датчика. Другият е до двигателя отгоре вдясно. Като се прочете на кабел - излизат грешки и в двата. Мен по ме притеснява да няма някакви проблеми по окабеляванията някъде. Ще сменя първо по-лесният датчик, а този на радиатора - като намеря канал някъде или нещо подобно.

 

image.thumb.png.f3df6d06585cec91ffb3573b8f8381d5.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни си колата с крик и подпри гумата отдолу за всеки случай и ще си осигуриш достъп , няма да е много удобно ама ако искаш сам да си го правиш са ти ограничени вариантите . Трябва и да си доста бърз за да го смениш без да изтече много антифриз , освен това отсрани ако не е кранче / срещу позиция 2 / което затваря антифриза за да се смени сензора без да се точи антифриза .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата са температурни датчици, но този долу е за ел. перка. Смени този отгоре, напръскай му куплунга хубаво с контактен спрей. Преди да сменяш долния т-датчик (този на радиатора) първо напръскай и неговия куплунг с контактен спрей - може грешката да е от лоша връзка.

 

НЕ ПИПАЙ кранчето на радиатора - то е за източване на антифриза и обикновено прокапва след като се върти.

 

Също така ПРЕДИ да сменяш т-датчика отвий внимателно и махни капачката на разширителния съд на казанчето на антифриза за да изпусне налягането! Ако е топъл двигателя ползвай парцал при отвиването на капачката да не се изгориш с антифриза - почва яко да пръска и прелива! Най-добре прави смяната на студен двигател (сутрин преди първо палене). След като спре да съска сложи обратно капачката и чак тогава сменяй т-датчика - така ще изтече много по-малко антифриз, даже ако си бърз ще са 50-100 грама.

 

Когато поръчваш т-датчика гледай да му поръчаш и гумения О-пръстен защото обикновено не го продават заедно с т-датчика.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря. Да, ще го сменям за втори път този датчик на двигателя. Не знам защо така ми прави проблем и издържа 3-4 години само. Поръчвам го с О пръстен и щипката, за да не стане някаква изненада в процеса на работа :) Не се бях сетил да отворя капака на казанчето, благодаря!

 

Дано да се оправи от смяната, защото страничните симптоми са супер дразнещи.... Светва лапмата за ABS (няма логика, но е от тези грешки), ако се кара продължително време така (10-15 км) - светва и лампата на двигателя. Включват се перките за охлаждането. Автоматикът започва да превключва по-твърдо скоростите. Веднъж ми светнаха в червено и скоростите даже. Ако имаш лош късмет датчикът да не сработи с паленето на колата - след палене оборотите падат и аха-аха да загасне и се чака колата да си ги регилира сама, за да можеш да тръгнеш.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...