Sasho1913 Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 Здравейте колеги, светна ми лампата за подгрев на свещите преди известно време пуснах диагностика и излезе код p0299 смених клапана който отговаря за налягането на турбото лампата спря да свети за една или две седмици. И сега започна отново светва при около 70-80км обикновено и турбото на колата спира да работи. Изгасвам и паля автомобилът и спира да свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Първо проверете турбо пътищата за спукан маркуч, най-вероятно губи налягане от някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanpartty Публикувано 2 Август 2022 Доклад Share Публикувано 2 Август 2022 (Редактирано) проблемите са 3 : 1 ви когато влезеш в авариен режим единия проблем е N72 вакумния соленойд който управлява актуатора на турбото 2 проблем ако ти показва две грешки за двата соленоида горния на актуатора N72 или долния на EGR ра проблема е запушен EGR или износване в лагерчето на цилиндата сепаратора му е прегорял. Вариантитте тук са два или е запушен EGR ра или лагерчето е заминало .Лагерчето се сменя има и в принтерите лично аз съм го сменял с Abec 7 с керамични съчми изминал съм 20К километра няма пушек няма проблеми 227 топ спийд. ,сепаратор (стомана ) работа около 5 часа чистене на цялата система смяна на лагер почистване на клапата за плавно гасене (дроселова клапа ) и вс тръби както и манифолда и главата ....Забравих да кажа моторчето на EGR ра също се почиства и се слага нова грес на зъбните колела ако са здрави !!!! И още нещо важно масово никой не си сменя филтъра за изпаренията от картера сменя се на 80 К КМ цена 420 лв оригинален от там маслото което качва от PCV цялото масло отива в студената част на турбото от там в топлата и от там познах дпф EGR и колата ти е дроп .... и за това има решение ,но е др тема ! 3 ти проблем диафрагмата след вакумпомпата която отива с маркуча към N72 вадиш от там маркуча и виждаш дали има вакум ако не си сменяш често въздушния филтър гориш защото се обръща мембраната на самия соленойд и задира лично съм го отварял и поправял нов оригинален 180 200 лв .... Не видях с кой мотор си говоря за A3 8PA CFFB CBAB МОТОРИ 2.0 тди 140 два вала 16 вентила ... Редактирано 2 Август 2022 от lanpartty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване