Jump to content

Двигателят изгасва при потегляне


Renzokuken

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Искам да споделя с вас един много страннен проблем с моята Б8-ца. Случва се много рядко за две години около 3-4 пъти. При първото палене за деня след поставяне в позиция D (мултитроник) и отпускане на спирачките двигателя изгасва. Колата остава на контакт, всички системи работят не записва никакви грешки. Следва повторно запалване и никакви проблеми след това. Искам да подчертая че колата се паркира с лек наклон назад. Винаги поставям ръчната(навик ми е) Също така при потегляне завъртам волана рязко на дясно за да избегна стълб който препречва паркомястото. Моите наблюдения са че се случва след като са ми пръскали гумите със течен силикон от което ми залепват леко задните накладки(автомивката е близко). Никога не ми е загасвала по време на движение на светофари или при рязко спиране. Двигателят е 2.7тди а скоросната кутия е 8 степенния мултитроник. Ще съм благодарен ако някои е чувал за подобно нещо да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от залепване на накладките е. Не пускай ръчната, ако не е някакъв голям наклон няма нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Renzokuken, почти съм убеден, че проблема, който описваш не е от залепване на накладките, а от скоростната кутия. Не искам да те плаша, но най-вероятно ти е тръгнал Мултитроника или по-точно пакета съединители. Когато тръгне Мултитроника симптомите са точно такива. Опитай още нещо, пробвай да я караш малко по-агресивно (на светофар, пускаш спирачката и веднага натискаш газта), прави го САМО ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ и после всичко е цветя и рози. Не се притеснявай, неприятно е, но не е болка за умиране. Ремонта е около 3000 - 4000 хил. лв. Ако караш ръчка и й смениш съединителя ще дадеш малко по-малко. Аз карам така вече две години. Чакам я да "умре" и ще я права. Успех!

 

P.S. По някое време сподели какво се случва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от съединителя. Когато съединителя замине ще имаш проблем на всяко тръгване, а не само 1-2 пъти в годината. Това което колегата е описал става точно когато се опиташ да тръгнеш на D с дръпната ръчна спирачка и без газ - мотора просто изгасва. Опитай ако не вярваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен никога не е гаснела, моята е 143к.с. мулти. Нито по нагорнище нито надолнище и каквото да е залепване. На позиция D с включена ръчна спирачка също не гасне. По желание мога да изпратя клип, ако не ми вярвате. Явно колегата има друг проблем, дано не е болезнен :(  

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би при Б8-ците е по-различно, но както казах по-горе не е от заминал съединител, след като става толкова рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия е рециклирана колеги преди 20000км в известен специализиран сервиз във Варна като са сменени точно въпросните пакети. Разбира се това не изключва да има проблем на 100%. Също никога не се опитвам да тръгна с дръпната ръчна. Винаги я махам преди да преместя на D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, buzzi said:

Прекодирай автоматично да се изключва ръчната  при тръгване и виж как се държи колата.

Това предполагам е като подам газ и сама да изключва ръчната. Благодаря за съвета колега но не виждам смисъл. Още повече че имам hill hold assist - бутона А до бутона за ръчната. Колата се държи отлично по време на движение. Проблемът се появява само при първото палене/тръгване за деня и то много рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, предполагам сте направили адаптация, но пък защо не повториш още веднъж адаптацията? Или пък ремап на кутията?

Проблема е много странен, особено след ремонт на кутията трябва да нямаш никакви проблеми.

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда и няма да помогне - проблема най-вероятно изобщо не е в кутията. Най-вероятно е поради задържаща ръчна, като разликата е че когато задържи, компютъра не знае че е дръпната и не държи кутията на полу-съединител.

 

Не виждам никакъв смисъл да се прави нещо по въпроса ако проблема не се влоши. Изгасвала 1-2 пъти в годината при първо потегляне от паркинг... пожелавам на колегата това да ѝ е кусура! 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дори не съм сигурен че проблема изобщо е от скоростната кутия а и със сигурност е нещо което лесно се игнорира. Все пак нищо не пречи да го обсъдим. Може някой да знае какво се случва или да е имал подобна "драма" 🙂

Редактирано от Renzokuken
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...