mufafa Публикувано 12 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2022 Здравейте. От скоро съм собственик на А4 Б7 2007-ма 2.0 TDI BPW 8 клапана 140 кс. Въпроса ми е как да оправя проблема с шестограма възможно по сигурно да не треперям по него? И другия въпрос къде в района на Пловдив може да се оправи. Като че ли преминаване към помпа от 1.9 ми се струва най-добрия вариант? Четох доста теми, но не мамирам отговор... за това пуснах нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 13 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2022 Ако си с баланс модула задвижван от верига, най-добрия вариант е премахването му и преминаването към помпа от 1.9 тъй като ще ти излезе доста скъпо да го замениш с този със зъбните колела и след това да решаваш шестостена.. Моя шестограм беше почти разбит заедно с леглото му и смяната на шестограма не реши нищо тъй като луфта остана, затова дадох целия модул на стругар който му направи втулка, взех нов шестограм и всичко е ок вече 80к км.. Не знам до колко е правилно това решение, но стругаря ми каза, че не веднъж го е правил по този начин и никой не се е оплаквал до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 13 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2022 Всичко направено кадърно е правилно. Новата втулка може да се направи по-дълбока, съобразена със следващото поколение шестостен 100мм , вместо оригиналния 77мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 17 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2022 Здравейте. От скоро съм собственик на А4 Б7 2007-ма 2.0 TDI BPW 8 клапана 140 кс. Въпроса ми е как да оправя проблема с шестограма възможно по сигурно да не треперям по него?През 2013-та смених маслената помпа с подобна от 2.0 тди нова, но със зъбни колела. Скъп ремонт, но до ден днешен - няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 17 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2022 Проблема с шестостена си остава същия. Просто задвижването на балансиращия вал вместо с верига е със зъбно колело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване