Jump to content

6-степенен мултитроник + типтроник на волана


Recommended Posts

имам следните питания към колегите, които са карали подобни коли:

1. Наистина ли вдига разхода с около 1 л/100 км тази скоростна кутия?

2. Като си карам кротко как се превключват скоростите- в смисъл нали не трябва на първа да стиге до червените обороти за да мине на втора, независимо, че ускорявам плавно?

3. Мога ли в движение да мине от автоматичен режим на ръчно превключване?

4. Каква е поддръжката на тази ск кутия? в смисъл- масла, ремъци, консумативи- цена/срок

5. Тоя типтроник на волана трябва ли да включа на ръчно превключване за да го ползвам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало да те подсетя, че мултитроник и типтроник са две коренно различни скоростни кутии.

Иначе...

1. Точно при Мултитроник-а е обратното, поне според Ауди - разхода трябва да е по-нисък с около литър.

2. Това много-много не го разбрах какво имаш предвид :hilezh:

3. Преминаването от ръчен на автоматичен режим и обратното го правиш когато ти хрумне без да се притесняваш

4. Прнципно зависи, но може да се случи да е доста болезнено като цифри

5. Мдаа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам следните питания към колегите, които са карали подобни коли:

1. Наистина ли вдига разхода с около 1 л/100 км тази скоростна кутия?

2. Като си карам кротко как се превключват скоростите- в смисъл нали не трябва на първа да стиге до червените обороти за да мине на втора, независимо, че ускорявам плавно?

3. Мога ли в движение да мине от автоматичен режим на ръчно превключване?

4. Каква е поддръжката на тази ск кутия? в смисъл- масла, ремъци, консумативи- цена/срок

5. Тоя типтроник на волана трябва ли да включа на ръчно превключване за да го ползвам?

Здравей,

Карам в момента кола с Мултитроник и мога да ти дам малко информация

1. Разхода се вдига с около 1 литър до 1.5 в градски режим

2. Кутията е вариатор и няма точно определени предваки, единствено в ръчен режим са електронно симулирани 6 такива.

3. В движение може да се минава между ръчен и автоматичен режим

4. 1200 лева на 60000 смяна масло и филтър

5. за волана незнам

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия 1200 лева напарво ме отчаяха!!!!

мисълта ми е потеглям си кротко- пускам спирачката и колата тръгва леко напред, подавам газ и тя ускурява- докога ще вдига оборотите преди да превключи на по-горна предавка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си на ръчен режим на превключване ти си определяш на колко обороти/кога да превклучиш...

Когато си на автоматичен режим с потенциометъра на педала на газта определяш оборотите... например натискаш педала и на оборатомера ти показва 2000 оборота и така ти се набираш с 2000 оборота като ти стане достатъчна скороста съобразена с пътните условия отнемаш газта и съответно подаваш ако искаш да набираш по бързо. Но принципа е такъв на вариаторните кутий че ти определяш с колко оборота да се движиш...

Multitronic е ревулюционна скоростна кутия, която на практика няма предавки, gearless е термина на Англ. Не мога да ви го начертая как точно изглежда, въпреки голямото ми желание, защото е много интересно, но много сложно както за обяснение така и за чертане (поне от мен де).

Компютър оказва "виртуално" от къде до къде е първа, от къде до къде да е втора и тн. предавка. Шофьора има разбира се опция сам са сменя предавките, по същият начин както става при типтроник.

Ще разровя някъде чертеж и ще ви запозня като хората с тази екстра.

ЛИНК

РЕКЛАМА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вярвам му много,ма всички говорят за тоя пусти филтър.

Сега говорихме по телефона и се разбрахме за сряда,а аз ако дойда с колата може да излезнеш от анонимност :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Юнитрейд на всички май казват че филтъра не се сменя, а в ауди казват че е задължително. На кой да вярваме? Аз лично си го смених за всеки случай. Твърде скъпа е тази скоростна кутия за да се правят компромиси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здрасти на всички . Имам един голям голям въпрос .

Значи карам Ауди А4 - 2001 година 2литра 131 к.с. Мултитроник е машината и ми направи проблем .

Значи когато я запаля и на екрана ми мигат PRND като дам на заден и ми огася . Ходех до автотрейд сервиза и ми казаха, че датчика на скоростната кутия е развален питах дали го поправят и те ми казаха с нов + блока . Та въпроса ми е някой който е по запознат да знае каде мога да го отремонтирам тоя проблем или от каде мога да си намеря скоростна кутия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Жоро ми каза ,че на моята не трябва да сменявам филтър,верно ли е?

и аз карам мултитроник а4 2002 и смених само маслото а тоя филтар така и него видях поне ваншен нямам а инак много ме е страх за скоростите и макар да няма по добро от Мултитроника и разбирасе недаи боже да се повреди направо маика мила то сега ми казаха це са оправили един мултитроник и дано да могат понататак а и да станат по евтини и да има КОНСУМАТИВИ за тоз тип автомати инак пак да кажа ТОВА МУЛТИТРОНИКА е направо СУПЕР и затова и подражката е скапа засега поне

Редактирано от ddd_2006
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко Стефанов 928 16 50

http://www.nedko.avtomatik.hit.bg/kontakt.html

тоя от Мултитроник си няма представа тои е маистор за по старите автоматици

На моя модел не се сменя,Жоро знае ,че на другите се сменят,между другото в момента колата ми е точно при него с тази цел

какав модел е

Редактирано от ddd_2006
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...