sokolov Публикувано 22 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2022 Здравейте. Колата е А3 8l 1.9 110 2000г. Имах проблем с парното. Минах през процедурата със свалянето на таблото и облепването на дупките на клапите. Източвах фреона и смених малкото радиаторче на парното с ново. Облепих дупките на клапите както е писано из темите. Проблема обаче не се реши. Колата е загряла на 85 градуса, а от духалките духа хладък въздух. Термостата също е сменен. Маркучите отиващи към радиаторчето за парното са врели, а вътре духла хладко. Какво да правя вече не знам. Целия труд беше за нищо. Нямам парно и мръзна след цялата тая разправия. Дайте идеи моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teletabis Публикувано 22 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2022 С оригинално радиаторче ли го смени ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolov Публикувано 22 Декември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2022 (Редактирано) Не знам. Майстора ми го поръча. Каза, че било хубаво. И други били взимали такива радиаторчета и не са имали проблеми. Редактирано 23 Декември 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_93 Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Виждам че последният пост е малко стар, но ако още има проблем. Аз така хванах моят проблем с моторите на клапите и по точно с потенциометрите след смяна на радиаторчето на парното. Пробвайте това , взимате ваг-ком влизате в контролният блок на климатика и на живи данни търсите потенциометрите на клапите и ги пише примерно искано и дадено показание при мен бяха в % ... и така като дадох на пълно топло трябва примерно да е 100% то ми показва 76% сваляне на моторите, чистене на потенциометрите и адаптиране..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Да допълня, че сега виждам темата. На мой познат извършваха същата процедура на неговото А3 преди години още. Пак така нямаше топло. Оказа се, че едното моторче го бяха монтирали грешно - не помня обърнато наобратно ли беше или не беше захванато навсякъде и мърдаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване