Jump to content

Проблем с темп.датчик G62


NotApplauskata

Recommended Posts

Здравейте!

От една седмица вече имам проблеми със въпросния темп.датчик G62. Колата е A3 96 година, 1.8 125к.с AGN.

Изведнъж почна да пали трудно като е загряла и да се опитва да гасне след като падне на нормални обороти ,а като е студена пали на високи обороти (1500-2000) и веднага след което се нормализират, но иначе стрелката на таблото за температурата си я показва. При рязко подаване на газ (стряскане) заглъхва.. 

Тъй като разполагам с VAG-COM я закачих веднага и ми извади една единствена грешка:

 

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)

               P0118 - 35-00 - Signal Too High


Почетох из интернет и реших да се занимавам сам. Свалих първо буксата на датчика ( който се намира отдясно на двигателя ) за да я пръсна със контактен и да видя дали ще има промяна, но уви нямаше. Буксата е като нова.. 

Реших ,че ще купувам датчик директно тъй като симптомите както ги гледах бяха същите като моите.

Закупих един от Евро07 ,който си мислех ,че явно не работи тъй като след като го свалих стария (син на цвят и оригинален) и след като сложих новия ми избяга вътре температурата на таблото и проблема със паленето си остана. Реших да закупя друг като реших спрямо това което чета из интернет да бъде Hella за около 30-тина лева. Това е номера : 6PT 009 107-541. Буквално преди малко го сложих и е по абсолютно същият начин както предния ,който купих.. Направих пробата да върна стария и отново си показва температурата. 
Опитах се да гледам температурата през диагностиката ,но тъй като явно не е най-добрата версия и ми липсва някакъв файл ,който показва в каналите кое за какво е. Гледам температури ,но не знам коя за къде е.

 

Гледах да не спестя нищо и се надявам някой ако може да ми даде съвет тъй като от половин година се занимавам с проблеми по тая кола и вече ми е писнало..

Благодаря предварително на всички!


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата кола със същия двигател , подобен проблем беше и се оказа датчик колянов вал ,намира се около масления филтър .

Редактирано от Teletabis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега дано си оправил проблема аз съм имал същия проблем, но при нас слагат с 3 или 4 букси. Но това е темп. сензор/датчик. Ако е прецакан дебитомер го прави когато е студена колата, а може и когато е топла. Не обръщай внимание на горния пост, сензора на Хол следи само оборотите на двигателя и регистрира обороти и предава на компа, нищо друго. Тук има доста хора които пишат, но не разбират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Включвам се отново доста време след проблема. Оказа се в крайна сметка скъсани кабели,но бяха твърде надолу ,че да ги забележа на пръв поглед. С 300 зора успях да ги запоя и проблема се оправи.. Все пак между смяната на датчиците как на единия ми показваше температура,а на другия не ,не мога да си обясня.. 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото колега на едните коли слагат отделен сензор за температура/ датчик е руско. Двоен за табло и за компа. Като се прецака този за компа е естествено да не пали както трябва и ти виждаш температурата, но към компа постъпва друг сигнал, а този сензор е една проста термо двойка/ две различни сплави, при които при при разлика в температура възниква електрически потенциал достатъчен за компа/, която прави някакво напрежение и подава грешен сигнал. Не зная как да го обясня по просто.Това е типична повреда за А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...