FanatikaTm Публикувано 21 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2023 Здравейте колежи, Появи се едно тропане на хидравличната рейка а колата е б7 3.0 233кс. Дайте идея от какво може да се е появило това тропане? Няма течове! Ето и видео Поздрави, Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2023 нарича се "износване". Варианти: 1) хлабина между гребен/пиньон 2) износена втулка кормилен прът 3) каре кормилен прът/рейка 4) кормилни накрайници 5) хлабина между гребена и корпуса (ВВВВВтулки) 5) коНбинация от/между горните Най-лесното е обиране на луФта между пиньона и гребена, отдолу на рейката оня реглажен шестограм, не би трябвало да затяга в двете крайни положения (навеса да е с вдигнати предни колела), затяга ли, рейката е починала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 (Редактирано) При мен се появи същия проблем преди няколко години. Закарах я на механика ми и той ми каза че десния задвижващ вал е проблем. След като го свали ми показа какво точно се е получило. Каза ми че много лесно се поправя и няма нужда са се сменя, както нещо просто се заваря или застопорява в него. Ремонта на тази част отне не повече от половин час. Имах обаче и лек теч който беше забелязан от човека който ми прави годишния преглед. Оказа че че десния амортисьор също е заминал. Реших да сменя и двата. След като майстора свали левия, се оказа че и той е бил за смяна, въпреки че нямаше теч. Всичко това го направих заедно след което колата буквално започна да се държи както чисто нова на пътя. Редактирано 22 Юни 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 преди 11 минути, CVT написа: десния задвижващ вал е проблем Ко?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 Не знам точния термин на български, но в ЕТКА-та се води drive shaft. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 Тва е "полуоската", квото и да ѝ има, няма да се усети в рейката, освен ако не е разбита лагерглавината, нещо те е стегнал майсторчето. Почукване може и от тампон/и по окачването да се появи, и да, от амортисьор също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 (Редактирано) Възможно е, но тракането на място беше 100% същото както на клипчето на колегата и след тази доста евтина интервенция + нови амортисьори изчезна напълно. Редактирано 22 Юни 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 4 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2023 Здравейте,Прегледах накрайниците и кормилния прът и няма проблеми. Най евентуално луфта е в самата рейка.Sent from my 22031116BG using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване