Jump to content

Необходимо ли е обучение на ключ след смяна на вакуум помпа за централното?


lubo-angelov

Recommended Posts

Здравейте. Преди няколко дни спря да работи вакуум помпата на централното. Имам предвид "под спря да работи" - заминала платка, счупени графитени колелца, изобщо не е реагира. Почна се търсене на конкретната помпа - 8DO 862 257 B .  Успях да намеря работеща и утре ще дойде. Обаче се замислям дали трябва да се обучи ключа? Кажете, който е минал през това дали ще се наложи. Помпата е същата като моята по код! Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм наясно до известна степен. Знам за вакуУмната помпа, че изпълнява страшно много функции. Преди време съм обучавал километраж с ключа иначе мотора не го разпознава и гасне ( имобилайзера ) Утре ще ми дойде помпата и ще я тествам, в крайна сметка обучението ще ми излезе едни 20 лв. Попитах тук и отворих темата, защото в доста други теми на форума ми направи впечатление, че колеги взимат еднакви помпи и всичко сработва, това съм го чел. Затова ми стана интересно. Аз така или иначе ще си направя всичко по колата касаещи заключване и отключване. Благодаря все пак за коментарите. Утре ще пиша отново какво е станало. Все пак това е доста голям проблем със заключването при vag групата. Колкото повече се пише, толкова повече се знае. Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писано е във форума как се вписва дистанционно на този модел, има и клипове в youtube. Няма как просто да я подмениш и всичко да сработи, освен ако не си я взел с ключа. Като сложиш "новата" помпа си прехвърли софтуерното кодиране и си обучи достанционното. това е, нямаш работа по имобилайзер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, налага се обучение. Иначе помпата много ми харесва как работи и е напълно в норма  по 2,3 сек на вклюк/отключ. Старата беше по-мудна. Диагностика дето се занимава обаче иска втори ключ за да стане обучението и на дистанционното. Е петък ще оправим и това. Това, което ми направи впечатление, е че отново гумените пускове на багажника отново не работят. Мислех, че е заради помпата, но вероятно не е. Подозирам, че е влизало вода и е окислило всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.07.2023 г. at 14:00, lubo-angelov написа:

Да, налага се обучение.  Това, което ми направи впечатление, е че отново гумените пускове на багажника отново не работят. Мислех, че е заради помпата, но вероятно не е.

Багажника ти трябва да е с ел.ключалка не с вакуум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...