lubo-angelov Публикувано 18 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Здравейте. Преди няколко дни спря да работи вакуум помпата на централното. Имам предвид "под спря да работи" - заминала платка, счупени графитени колелца, изобщо не е реагира. Почна се търсене на конкретната помпа - 8DO 862 257 B . Успях да намеря работеща и утре ще дойде. Обаче се замислям дали трябва да се обучи ключа? Кажете, който е минал през това дали ще се наложи. Помпата е същата като моята по код! Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 18 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 При мен се наложи. Фейслифт Б5Sent from my LM-G850 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo-angelov Публикувано 18 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Тоест се налага диагностика с VAG ком ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 18 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Ами не помня честно казано. Sent from my LM-G850 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Тая "поНпа" освен щракалка, още ти е и комфорт модула, естествено че ще правиш ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 18 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Отговори си сам на въпроса, твоето дистанционно на ключа може ли да отключва други аудита освен твоето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo-angelov Публикувано 18 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Аз съм наясно до известна степен. Знам за вакуУмната помпа, че изпълнява страшно много функции. Преди време съм обучавал километраж с ключа иначе мотора не го разпознава и гасне ( имобилайзера ) Утре ще ми дойде помпата и ще я тествам, в крайна сметка обучението ще ми излезе едни 20 лв. Попитах тук и отворих темата, защото в доста други теми на форума ми направи впечатление, че колеги взимат еднакви помпи и всичко сработва, това съм го чел. Затова ми стана интересно. Аз така или иначе ще си направя всичко по колата касаещи заключване и отключване. Благодаря все пак за коментарите. Утре ще пиша отново какво е станало. Все пак това е доста голям проблем със заключването при vag групата. Колкото повече се пише, толкова повече се знае. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 18 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2023 Писано е във форума как се вписва дистанционно на този модел, има и клипове в youtube. Няма как просто да я подмениш и всичко да сработи, освен ако не си я взел с ключа. Като сложиш "новата" помпа си прехвърли софтуерното кодиране и си обучи достанционното. това е, нямаш работа по имобилайзер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo-angelov Публикувано 19 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2023 Да, налага се обучение. Иначе помпата много ми харесва как работи и е напълно в норма по 2,3 сек на вклюк/отключ. Старата беше по-мудна. Диагностика дето се занимава обаче иска втори ключ за да стане обучението и на дистанционното. Е петък ще оправим и това. Това, което ми направи впечатление, е че отново гумените пускове на багажника отново не работят. Мислех, че е заради помпата, но вероятно не е. Подозирам, че е влизало вода и е окислило всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 24 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2023 На 19.07.2023 г. at 14:00, lubo-angelov написа: Да, налага се обучение. Това, което ми направи впечатление, е че отново гумените пускове на багажника отново не работят. Мислех, че е заради помпата, но вероятно не е. Багажника ти трябва да е с ел.ключалка не с вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo-angelov Публикувано 24 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2023 Но електрически отключването и зависи от самата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване