Jump to content

Необходимо ли е обучение на ключ след смяна на вакуум помпа за централното?


lubo-angelov

Recommended Posts

Здравейте. Преди няколко дни спря да работи вакуум помпата на централното. Имам предвид "под спря да работи" - заминала платка, счупени графитени колелца, изобщо не е реагира. Почна се търсене на конкретната помпа - 8DO 862 257 B .  Успях да намеря работеща и утре ще дойде. Обаче се замислям дали трябва да се обучи ключа? Кажете, който е минал през това дали ще се наложи. Помпата е същата като моята по код! Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

Тая "поНпа" освен щракалка, още ти е и комфорт модула, естествено че ще правиш ключ.

Link to comment
Share on other sites

Отговори си сам на въпроса, твоето дистанционно на ключа може ли да отключва други аудита освен твоето?

Link to comment
Share on other sites

Аз съм наясно до известна степен. Знам за вакуУмната помпа, че изпълнява страшно много функции. Преди време съм обучавал километраж с ключа иначе мотора не го разпознава и гасне ( имобилайзера ) Утре ще ми дойде помпата и ще я тествам, в крайна сметка обучението ще ми излезе едни 20 лв. Попитах тук и отворих темата, защото в доста други теми на форума ми направи впечатление, че колеги взимат еднакви помпи и всичко сработва, това съм го чел. Затова ми стана интересно. Аз така или иначе ще си направя всичко по колата касаещи заключване и отключване. Благодаря все пак за коментарите. Утре ще пиша отново какво е станало. Все пак това е доста голям проблем със заключването при vag групата. Колкото повече се пише, толкова повече се знае. Поздрави! 

Link to comment
Share on other sites

Писано е във форума как се вписва дистанционно на този модел, има и клипове в youtube. Няма как просто да я подмениш и всичко да сработи, освен ако не си я взел с ключа. Като сложиш "новата" помпа си прехвърли софтуерното кодиране и си обучи достанционното. това е, нямаш работа по имобилайзер.

Link to comment
Share on other sites

Да, налага се обучение. Иначе помпата много ми харесва как работи и е напълно в норма  по 2,3 сек на вклюк/отключ. Старата беше по-мудна. Диагностика дето се занимава обаче иска втори ключ за да стане обучението и на дистанционното. Е петък ще оправим и това. Това, което ми направи впечатление, е че отново гумените пускове на багажника отново не работят. Мислех, че е заради помпата, но вероятно не е. Подозирам, че е влизало вода и е окислило всичко. 

Link to comment
Share on other sites

На 19.07.2023 г. at 14:00, lubo-angelov написа:

Да, налага се обучение.  Това, което ми направи впечатление, е че отново гумените пускове на багажника отново не работят. Мислех, че е заради помпата, но вероятно не е.

Багажника ти трябва да е с ел.ключалка не с вакуум.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...