Jump to content

S-tronic връщане на предавка


VelislavS

Recommended Posts

Здравейте, от скоро съм собственик на Ауди A4 B9 2017г. 2.0 190кс. При съвсем плавно спиране пред легнал полицай, при превключване от 2ра към 1ва се усеща, все едно на ръчна кутия пускаш рязко съединителя (малко по-твърдо превключване) , но не чак така ударно. При малко по рязко спиране не се забелязва нищо. Това нормален процес ли е? 
Други аномалии не се забелязват. Маслото е сменено на 60000 км. 

Редактирано от VBI
Грешка в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това им е слабото място на с-трониците… с времето започват да подритват при 3–>2 и 2->1… като стане осезаемо и дразнещо си за нов съединител и почистване / ремонтен комплект на мехатроника. 
На колко километра е колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


На 92хил.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко рано ми се струва … повечето изкарват 150к. без проблеми. Но и въпроса е колко силно е това подритване.. ако идваш от хидротрансформатор автомат винаги ще ти се струва малко грубо превключването на предавките надолу, особено при ниски скорости. 
Ако не рита много, не се получава и на други скорости (3 към 2-ра) бих те посъветвал да си караш колата и да не го мислиш много :) че тоя автомат може да глътне бая пари и без нужда 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Идвам от ръчка и Италянски автомобил, директно на Немски с S-tronic. Даже не е и ритане, защото съм карал ритаща кутия, по-скоро е като грубо превключване и то понякога. По-точно при намаляване до около 5 км тъкмо пусне 1ва предавка и едновременно пускам и спирачката и някак се засичат двете. Иначе като пусна по инерция си пуска първа меко, даже не се усеща.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го описваш е ОК… както казах това им е слабост, не винаги се справя добре в такива гранични ситуации - колата намаля, гласи се да спира … пък ти пускаш спирачката и тя трябва да започне да ускорява (или да се подготви за ускорение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Да при намаляне към спиране и спиране няма проблем.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Явно са си така всички като слушам и при 8zf е така.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато намаляваш с по-сериозни темпове като е на 3-а, трябва да върне 2 предавки надолу и тогава се усеща. Ако се спира по-плавно го няма този ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, VelislavS said:


Явно са си така всички като слушам и при 8zf е така.


Sent from my iPhone using Tapatalk

При ZF-a не е така, защото принципа на работа на кутията е мнооооого по-различен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наших се с една Q5 и сега се боря да я направя кола.Първото и най дразнещо нещо беше s tronica,толкова не юзер фредндли при потегляне и спиране че ме вбесяваше чак.

Ровейки намерих по чуждите форуми ресет на еку и дросела,или по скоро респонса на педала на газта.

И преоткрих  днес че имам кола.

Процедурата може да я прочетете навсякъде. 

С 2 думи на контакт без да палите,педала на газта до дупка чакате 20 сек.връщате контакта и вадите ключа.

Чакате 2 -3 минути ,палите и тръгвате като карате леко без натоварване.Щом щерката усети разликата .....

При драйв Селект най сетне има прилична разлика в различните режими. Колата е отзивчива и не чакам да няма   никой за да тръгна.

Всичко това на загрял мотор и кутия .

Има ресетт разбира се и със софтуер,ама бях на път и не носех нищо.Този начин ми се стори приемлив и при мен сработи поне засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


При мен не се среща подобен проблем, но съвета е полезен, благодаря!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Да разбира се, все пак е форум не е личен чат.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да направя ресета описан от колегата@buzzi. След процедурата поведението на автомобила се промени и това което се усещаше от 2>1 вече го няма.
Благодаря на всички за отделеното време и съветите!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...