VelislavS Публикувано 6 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2023 (Редактирано) Здравейте, от скоро съм собственик на Ауди A4 B9 2017г. 2.0 190кс. При съвсем плавно спиране пред легнал полицай, при превключване от 2ра към 1ва се усеща, все едно на ръчна кутия пускаш рязко съединителя (малко по-твърдо превключване) , но не чак така ударно. При малко по рязко спиране не се забелязва нищо. Това нормален процес ли е? Други аномалии не се забелязват. Маслото е сменено на 60000 км. Редактирано 9 Октомври 2023 от VBI Грешка в заглавието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2023 Това им е слабото място на с-трониците… с времето започват да подритват при 3–>2 и 2->1… като стане осезаемо и дразнещо си за нов съединител и почистване / ремонтен комплект на мехатроника. На колко километра е колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 6 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2023 (Редактирано) На 92хил. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 9 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2023 Малко рано ми се струва … повечето изкарват 150к. без проблеми. Но и въпроса е колко силно е това подритване.. ако идваш от хидротрансформатор автомат винаги ще ти се струва малко грубо превключването на предавките надолу, особено при ниски скорости. Ако не рита много, не се получава и на други скорости (3 към 2-ра) бих те посъветвал да си караш колата и да не го мислиш много че тоя автомат може да глътне бая пари и без нужда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 6 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2023 (Редактирано) Идвам от ръчка и Италянски автомобил, директно на Немски с S-tronic. Даже не е и ритане, защото съм карал ритаща кутия, по-скоро е като грубо превключване и то понякога. По-точно при намаляване до около 5 км тъкмо пусне 1ва предавка и едновременно пускам и спирачката и някак се засичат двете. Иначе като пусна по инерция си пуска първа меко, даже не се усеща. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 9 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2023 Така както го описваш е ОК… както казах това им е слабост, не винаги се справя добре в такива гранични ситуации - колата намаля, гласи се да спира … пък ти пускаш спирачката и тя трябва да започне да ускорява (или да се подготви за ускорение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 6 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2023 (Редактирано) Да при намаляне към спиране и спиране няма проблем. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 9 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ttazmanov Публикувано 8 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2023 И при мен е така. От 2 към 1, не всеки път. Колата е 150коня, дизел 2018 и само на 60хил км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 8 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2023 (Редактирано) Явно са си така всички като слушам и при 8zf е така. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 9 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Airfan Публикувано 8 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2023 Когато намаляваш с по-сериозни темпове като е на 3-а, трябва да върне 2 предавки надолу и тогава се усеща. Ако се спира по-плавно го няма този ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2023 8 hours ago, VelislavS said: Явно са си така всички като слушам и при 8zf е така. Sent from my iPhone using Tapatalk При ZF-a не е така, защото принципа на работа на кутията е мнооооого по-различен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2023 Наших се с една Q5 и сега се боря да я направя кола.Първото и най дразнещо нещо беше s tronica,толкова не юзер фредндли при потегляне и спиране че ме вбесяваше чак. Ровейки намерих по чуждите форуми ресет на еку и дросела,или по скоро респонса на педала на газта. И преоткрих днес че имам кола. Процедурата може да я прочетете навсякъде. С 2 думи на контакт без да палите,педала на газта до дупка чакате 20 сек.връщате контакта и вадите ключа. Чакате 2 -3 минути ,палите и тръгвате като карате леко без натоварване.Щом щерката усети разликата ..... При драйв Селект най сетне има прилична разлика в различните режими. Колата е отзивчива и не чакам да няма никой за да тръгна. Всичко това на загрял мотор и кутия . Има ресетт разбира се и със софтуер,ама бях на път и не носех нищо.Този начин ми се стори приемлив и при мен сработи поне засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 10 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2023 (Редактирано) При мен не се среща подобен проблем, но съвета е полезен, благодаря! Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2023 Поста не опира само до твоята кола,това се отнася за всички с s tronic. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 11 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2023 (Редактирано) Да разбира се, все пак е форум не е личен чат. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 17 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2023 Реших да направя ресета описан от колегата@buzzi. След процедурата поведението на автомобила се промени и това което се усещаше от 2>1 вече го няма. Благодаря на всички за отделеното време и съветите! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване