Jump to content

Проблем с табло VDO


bozhidar97

Recommended Posts

Здравейте,

 

Става въпрос за Audi A3 8L 1.9 TDI 2003г. 130кс.

Имах проблеми с таблото (Jaeger) - неверни показания на стрелките, внезапно угасване на цялото табло и т.н. и си намерих VDO такова (с фул фис), както и ново лостче за чистачките, за да имам функционалността за reset и превключване между менютата.

Всичко беше наред, но няколко месеца след това почна да ми се появява грешка на таблото Bremslicht (проблем със стоп светлините). Пълна проверка на стопове, трети стоп, смяна на стоп машинка с оригинална такава от Порше по VIN номера на колата - пак и пак излиза, през 1 минута (с ново включване на зумера).

Мъчих се така доста месеци и наскоро се реших да търся кардинално решение на проблема.

Закарах колата в сервиз Яки (София), където отделиха доста време да проверят цялата инсталация, като не откриха никакви проблеми по самата инсталация на стоп светлините, включително стоп машинката. Грешка на диагностика не излиза, но реално я има на таблото. Накрая изразиха подозрения, че проблемът е от смененото табло (VDO) и тъй като си пазех старото Jaeger, решихме да го сложим отново, за да видим какво ще се случи. Еми - грешката изчезна.

Според тях проблемът е, че VDO таблото, което имам не става за тази кола и търси CAN BUS комуникация, която колата няма, затова постоянно набива грешката.

Чудя се какво да правя и как да намеря точното табло за моята кола. Също се чудя има ли някой, който може да препрограмира това табло, за да спре да се опитва да комуникира по CAN BUS?

- Как да знам какво друго VDO табло да си купя, което ще пасне идеално на моята кола?
- Има ли шанс за сегашното VDO табло да се направи нещо?

Всякакъв опит по темата ще ми бъде много полезен, или препратки към специалисти, които се занимават конкретно с тези неща и са навътре в нещата.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш абсолютно никакъв проблем с VDO таблото, а с човека, който ти го е слагал. Обяснявам защо. Ти преди си бил с HalfFIS. При тях няма функционалността "следене за изгоряла крушка" и съответно нямаш и релето, което ги следи. Тоест, когато слагаш табло с FullFIS, то си търси това реле. Но, понеже ти го нямаш, всички които правят тази интервенция, връзват пинове 14,15 и 16 от сивата букса на маса, за да спрат тези грешки. Така е било направено и при теб, но по някаква причина, 14-ти пин (който отговаря за стоп светлините) се е откачил и сега ти дава грешка. Може да отидеш и в Порше да ти проверят светлините, но докато не оправиш работата на "майстора" който ти е новръзвал синята букса, все ще си имаш грешка. А е "сервиза", в който си ходил, явно си нямат и хал хабер от тези коли, щом са започнали да се оправдават с CAN-овете, само и само да се оплавдаят некомпетентността. Те нямат абсолютно нищо общо с това. 

 

Виждам, че си от София. Ако не се справиш, пиши на лично.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видяхме се с колегата @bsdnikolov и проблемът беше решен за 20 минути. Оказа се, че таблото е вързано правилно, но вероятно е имало накъсан кабел, тъй като след смяната на кабела вече всичко е наред.

 

Благодаря за помощта, колега! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте за да не отварям нова тема.При смяна на таблото се оказва че колата губи маса и неможе да се сложи новото табло.препоръчайте за софия майатор който да отстрани ел.проблемите и да кодира таблото..

Изпратено от моят SM-A145R с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...