Иван ке Публикувано 5 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2023 Здравейте,от скоро имам проблем колата е 2.0 тди 140, 2006,на моменти губи антифриз и започва да пуши много бял пушек 10 15 минути и се оправя после.От два месеца ми го прави за втори път,иначе колата си върви нормално,маслото е добре,караш я на майстор и каза веднага глава,после на друг за мнение той пък каза първо да погледнем охладителя на егр.Дпф и Егр са изкормени.Та да попитам някой имал ли е такъв проблем,благодаря предварителна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 5 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2023 Провери дали на напълно студена кола сутрин след 12 часа престой минимум като отвориш капачката на антифриза дали изсъсква като безалкохолно,ако го прави приготви се за гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван ке Публикувано 5 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2023 Правил съм го,не изсъска,не надува маркучите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 5 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2023 Проверка на дюзите на Ваг Ком тринадесети канал на студена както и синхронизацията на вала,като пуши бяло каква миризма е пушека леко сладникав на неизгоряла нафта или задушлив и гаден на масло има ли мазни петна по ауспуха докато пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван ке Публикувано 5 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2023 Мирише на неизгоряла нафта,а като пропуши бяло е като пара, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван ке Публикувано 5 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2023 Не няма мазни петна,утре ще направя тест на охладителната течност,и ще видя,това би трябвало да покаже дали има газове,но дали първо да сменя охладителя на егр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 6 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2023 Пробвай да изолираш егр охладителя като свържеш двата водни маркуча един в друг, не го сменяй напразно. Ако продължи да пуши, не искам да те разочаровам, но на 99% ще е глава. Минал съм през същите филми, тези двигатели, особено началните бройки (2005-2006) са изключитело склонни да пукат глави, без значение дали е А, B, C буква и решението е единствено AMC глава или ОЕ чисто нова. Гарнитура е много рядко да е издухала без също да е пукнала и главата. Ако мотора ти е BLB моя съвет е да се оттървеш от колата или да насадиш мотор с друг код - BRE, BRF, BPW, вместо да се занимаваш да решаваш твоя, тъй като и баланс валовете са леща при него. Аз съм вкарал хиляди в този мотор и единствения успех видях с AMC оборудвана нова глава, BRE оборудван блок на малко км. и баланс модул с дългия привод и нови зъбчатки. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван ке Публикувано 6 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2023 BRE e двигателя,вече взех нов охладител ще го сменя и ще видя,благодаря Тя си пуши когато пожелае,последно онзи ден,не го беше правила поне 1000км съм минал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван ке Публикувано 6 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2023 Ще пробвам да изолирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван ке Публикувано 12 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2023 Изолиран е охладителя и за сега няма проблем,благодаря колега,дано да остане така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване