Jump to content

Мнение за А6 4F 2.4


Recommended Posts

Колеги, я да видим ще ме вкарате ли в размисли. По темите има много мнения, но годините минават и човек започва да вижда нещата под друг ъгъл.

Как ви се вижда тая оферта и какво да очаквам с тоя кораб.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11697010751396991&slink=u8i91y

 

Минавам  под 10 хил. км на година и с газта няма да ми идва, чак толкова нанагорно разхода за гориво. Ясно е че, не е самолет, но ще се мести доволно за мен. По-скоро чуденето ми е, че е вече доста стара платформа и естествено цените на всеки ремонт на дърт 'премиум' не са никак малки. 

Като цяло съм се засилил към бензинов фейсов Акорд 8 (+ газ) или бензинова Октавия 3. Цените и на 2-та модела са височки, но уж по-нови коли, друг клас, с по-евтина поддръжка... 

Все пак малко ме блазни идеята да се метна на 4ф-ката и с разликата в цената да преглътна ремонтите. Сега е моментът да ме откажете/навиете :) Благодаря за всички мнения. 

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата като модел е супер, предлага много комфорт и качествен интериор, а моделът вече е на 19 години.

Конкретно този двигател хич не върви, а гори, но ако е на газ и не очакваш вървеж, е добре. 

Колата изглежда запазена, цената ти си решаваш дали е висока или е добре. Важното е, че е ръчка, а не мултитроник. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вървенето и разхода е ясно, по-скоро ме притесняват ремонтите, които ще излизат. 

Чух се по телефона, това явно е бил най-здравия 4Ф в България 🤣🤣 

За 9г. освен масла и филтри, само спирачни дискове с накладки били сменени и нямало нищо за правене освен биалетки. Та дори и да е здрава, тепърва има много неща да излизат по нея - вериги, съединител, рейка, амортисьори, тампони на двигател...  ми идват на първо четене на ума. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 години - само дискове с накладки и биалетки.

Ахахаххаа, да не е правил по 1000км на година? :D

За да я изкара от гаража, ще реже младата фиданка, която е пораснала и пречи да се отвори вратата! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сваля на 10 и я взимай. Ще правиш някой друг носач, козметични забележки, евентуално нещо електронно и най-вероятно има ръжди тук-там.

Акорда е кенеф без никаква шумоизолация и няма нищо евтино по него, бягай далече.  Шкодите са ми грозни и долнопробни, най-ниското ниво на ВАГ.

 

4ф  с тоя мотор върви точно колкото б5-цата си с 1.8.  Айде над 150-160 може да върви маалко повече шестака, но като цяло е труп. Но пък е здрав, не го мисли мотора, най-много да протече от някоя гарнитура масло, ама други драми не виждам.   Турбини нямаш, въздушно окачване нямаш, съединител е най-скъпия ремонт който може да правиш по тая кола, всичко друго е дребна работа.

Само за ръчната се сещам като редовна драма на 4ф, иначе като цяло е здрав модел.

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая кожа без подгрев на предните седалки ще има да мръзнеш.. макар че щом си от София имаш варианти за смяна на купето и дори добавяне на тази екстра. При покупка ако можеш проверявай климатроника как е, че и там са едни скъпи ремонти. Общо взето, мисля че собственика гледа да се отърве. Ако й беше почти всичко изрядно и здраво, съвсем нямаше да я дава за 11900. Но то такива коли на старо вече почти не се намират в Бг.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи я виж на живо. Ако ти хареса пробвай да свалиш малко надолу и я взимай. По описанието излиза, че минавал към 8500км годишно което нищо не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...