Jump to content

БМВ 520i срещу Ауди А4 1.8Т 1997


Recommended Posts

М52 е с един и по-новите с два вануса. Много по-здравият М50 (с чугунения блок) може да е без и по новите са с един ванус.Иначе и двата не вървят, щот Е36 не е чак толкоз тежка кола, по-лека е от Vectra B нaпример.
М50 не е с чугунен блок, колега...:respekt: И М50 е с ванус-много малко са бройките без... По каталог бмв-то е 1391 кг. а вектра Б е 1345, въобще кво говориш немога да разбера....отвори си catalog.auto.ru, пък проври..А какво имаш предвид под "не вървят" че нещо се чудя... :bia:
М52 не е добра инвестиция за България. Сярата в руския ни бензин му разказва играта
Точно М52 има оксидация заради сярата, щото и англия са с подобни бензини и са обърнали внимание в последствие-имаше тема във форума на БМВ за това. М52 е най-добрият двигател слаган на е36-доста е изписано за това. Редактирано от VOXER
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 130
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На асфалт може да се спори много, но зимата с това BMW по-добре да го оставиш на някой паркинг и да си ходиш с такси.

Личи си че никога не си карал БМВ...за шпер диференциал да си чувал.. :respekt:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личи си че никога не си карал БМВ...за шпер диференциал да си чувал.. :respekt:)

чували сме...а за quattro ти чувал ли си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има по-голяма глупост от БМВ...Въобще такива теми трябва да бъдат изтривани веднага. Да правиш сравнение м/у автомобил със задно и такъв с предно или пък куатро, и изобщо...Абе "АНАТЕМА" , на такава тема. Ако може някой да забрани на автомобили от марката БМВ, да се движат при зимни условия ще е прекрасно. Писна ми да ги прескачам зимата и да трябва да съм свидетел на катастрофи причинени от БМВ'та. Що си вярват толкова техните водачи, особено зимата заради тези шпеер диферинциали, не ми е ясно... Но с тази лека задница нито шпеер диферинциал, нито молитви помагат в снежни условия. За драг-рейсинг , задното предаване може и да е плюс, но от там насетне , няма едно предимство.

Последния път трябваше да вадя един приятел от Опела му, защото една прекрасна "петица" беше поднесла в/у снега и го беше изшила челно. Това по пътя Самоков-София.

Кога хората ще почнат да разбират от пасивна и активна безопасност, не е ясно.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам точно колко км. , но една цяла зима и то в Бургас. Два пъти заваля и се прибирах с такси. Верно че и гумите не бяха супер, но малко да не внимаваш с газта и става като платноходка. За разхода спрямо еластичността въобще не искам да си отварям

устата. Може и малко да съм попресилил нещата, но имам само лоши впечатления от този автомобил. Не искам да споря това си е мое лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, за мене лично задното предаване е много по-добро от предното. Иначе нямаше да правят Мерцедесите и БМВ-тата със задно.

Има ОГРОМНА разлика м/у предно и задно в полза на задното като пътуваш по-планински пътища с много завои.

Именно там си проличава недостатъка на предното и в частност Ауди-задницата е супер лека и постоянно залита насам натам. Много е некомфортно!

С БМВ нямам този проблем. Много по стабилно и несравнимо по-голямо удоволствие от шофирането и чувство за сигурност.

За куатро не говоря. За кво ми е при положение че я карам 1 път в годината на сняг, я не. А да ми дава с по 1 л.отгоре разход- ми съжалявам неискам.

Миналата година минавах веднъж прохода Петрохан при много сняг и лед и нямах никакви проблеми, бях със зимни гуми и всичко си беше наред.Без проблеми.

Е тогава за кво ми е тва Куатро. За 1.5 г. веднъж би ми било полезно, но и без него нямах никакви проблеми. Тогава?

За мен просто не си заслужава по-скъпата подръжка и завишения разход. Иначе да гъзария си е да имаш надпис Quattro на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, за мене лично задното предаване е много по-добро от предното. Иначе нямаше да правят Мерцедесите и БМВ-тата със задно.

Сложи си хубави гуми! Разликата идва основно от гумите при тези скорости за които са направени колите. Даже може да сложиш по-широки гуми отзад. При мен аванта тежи отзад повечко от седан и е горе-долу балансирана.

Иначе при предното има много OVERSTEERING (загуба на сцепление на предните гуми) когато моторът е много мощен. При задното се получава обратното - UNDERSTEERING (загуба на сцепление на задните гуми). Тогава предното не става.., докато със задно по-можеш да я вкараш в пътя. Обаче ако моторът е супер-супер мощен най-добре е 4WD или quattro.

Ама за нормалните коли предното е ОК, даже има повече предимства от задното.

М50 не е с чугунен блок, колега...:lol: И М50 е с ванус-много малко са бройките без... По каталог бмв-то е 1391 кг. а вектра Б е 1345, въобще кво говориш немога да разбера....отвори си catalog.auto.ru, пък проври..А какво имаш предвид под "не вървят" че нещо се чудя... :lol: Точно М52 има оксидация заради сярата, щото и англия са с подобни бензини и са обърнали внимание в последствие-имаше тема във форума на БМВ за това. М52 е най-добрият двигател слаган на е36-доста е изписано за това.

М50 за мен е много по-добър двигател от М52. Изобщо старите мотори на BMW са сто пъти по-добри. Под това, че не вървят се има предвид, че оксидацията разяжда алусила или никосила с който са покрити цилиндрите и след това моторът губи мощността си.

Между другото така и не видях БМВ на над 500 000 км без да му е отварян мотора да върви перфектно.

М52 за САЩ е бил произвеждан с чугунен блок. В САЩ бензините са богати на сяра.

Ако има по-голяма глупост от БМВ...Въобще такива теми трябва да бъдат изтривани веднага. Да правиш сравнение м/у автомобил със задно и такъв с предно или пък куатро, и изобщо...Абе "АНАТЕМА" , на такава тема. Ако може някой да забрани на автомобили от марката БМВ, да се движат при зимни условия ще е прекрасно. Писна ми да ги прескачам зимата и да трябва да съм свидетел на катастрофи причинени от БМВ'та. Що си вярват толкова техните водачи, особено зимата заради тези шпеер диферинциали, не ми е ясно... Но с тази лека задница нито шпеер диферинциал, нито молитви помагат в снежни условия. За драг-рейсинг , задното предаване може и да е плюс, но от там насетне , няма едно предимство.

Последния път трябваше да вадя един приятел от Опела му, защото една прекрасна "петица" беше поднесла в/у снега и го беше изшила челно. Това по пътя Самоков-София.

Кога хората ще почнат да разбират от пасивна и активна безопасност, не е ясно.

:hilezh:

БМВ-то е болид, караш 100 обиколки и хвърляш :bia:

И на всичкото отгоре вместо да слагат нормални тънки зимни гуми собствениците слагат валяци - мноо тъпо! То вярно че с тънки гуми BMW-тата губят около 70-80 коня :lol:

А зимата да сте виждали състезания с болиди? Аз само веднъж - Мика Хакинен тренираше веднъж с МакЛаръна във Финландия в едни ледове... ама се състезаваше със себе си..

:lol:

Личи си че никога не си карал БМВ...за шпер диференциал да си чувал.. :lol:)

Е стига де, диференциала не може да компенсира всичко останало.... Имах един познат с 525, слагаше си един огромен бетонен блок в багажника и си го возеше зимата..

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има толкова различно в Аванта, че да ти е по-балансиран от седана? Може би 5-та врата?!

Oversteering - презавиване или свръхзавиване - характерен е за задното, а не за предното, както си писал!

Understeering - недозавиване - характерно за предното предаване!

"Между другото така и не видях БМВ на над 500 000 км без да му е отварян мотора да върви перфектно" - няма такъв смях!

Приятел имаше Е34 530i ( с никасилово покритие) - 8 цилиндров на над 600 000км и работеше като часовник, но не за това е темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М50 не е с чугунен блок, колега...:hilezh: И М50 е с ванус-много малко са бройките без... По каталог бмв-то е 1391 кг. а вектра Б е 1345, въобще кво говориш немога да разбера....отвори си catalog.auto.ru, пък проври..А какво имаш предвид под "не вървят" че нещо се чудя... <_< Точно М52 има оксидация заради сярата, щото и англия са с подобни бензини и са обърнали внимание в последствие-имаше тема във форума на БМВ за това. М52 е най-добрият двигател слаган на е36-доста е изписано за това.

С какъв блок е М50 ?

М50 има с ванус има и без, това съм написал, но има само с един ванус. М52 има с един и с два.

По друг „каталог” дву литровата вектра Б е 1420кг. (тук все пак екстрите дават различия), ясно е за какво говоря, ама това е подробност ...

М52 без фланци (щот има и със) страда от сярата която разгражда никасила и най-лошото: не подлежи на ремонт (почти).

Дву литровите не вървят, те тва имам в предвид, даже и в сравнение с тази вектра 136кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има толкова различно в Аванта, че да ти е по-балансиран от седана? Може би 5-та врата?!

Oversteering - презавиване или свръхзавиване - характерен е за задното, а не за предното, както си писал!

Understeering - недозавиване - характерно за предното предаване!

"Между другото така и не видях БМВ на над 500 000 км без да му е отварян мотора да върви перфектно" - няма такъв смях!

Приятел имаше Е34 530i ( с никасилово покритие) - 8 цилиндров на над 600 000км и работеше като часовник, но не за това е темата!

Да, сбъркал съм колега техническа грешка :hilezh:

Иначе задницата на аванта е малко по-тежка: т.е. разпределението на масите е малко по-добро при аванта. А това не е само 5-тата врата - като цяло конструкцията на купето е малко по-подсилена

Колкото до приятеля ти с BMW-то - ами може, но тия 600 000 едва ли са били без ремонти

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до приятеля ти с BMW-то - ами може, но тия 600 000 едва ли са били без ремонти

Без да се пипа двигателя! Само на около 450 000 трябваше да прави автоматичната скоростна кутия (ремонт около 2000лв)! Беше желязна кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериосно? Мойто на 300 000 ми изтракаха кобилиците.... :hilezh:

Кавалите му бяха изтъняли ужасно

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам точно колко км. , но една цяла зима и то в Бургас. Два пъти заваля и се прибирах с такси. Верно че и гумите не бяха супер, но малко да не внимаваш с газта и става като платноходка. За разхода спрямо еластичността въобще не искам да си отварям устата. Може и малко да съм попресилил нещата, но имам само лоши впечатления от този автомобил. Не искам да споря това си е мое лично мнение.
Ти кво искаш ве колега, ем с галоши, ем незнаеш с ква газ се кара бавареца. и предното и задното си имат плюсове и минуси-имам две коли с предно и една със задно-бмв. И въпреки това немога да кажа "тва не става или онова е по-добро". Уважавам марката БМВ, както и марката Ауди-от тези два завода излизат машини добре премислени и балансирани. А ние тука си чешем езиците....
С какъв блок е М50 ? М50 има с ванус има и без, това съм написал, но има само с един ванус. М52 има с един и с два.По друг „каталог” дву литровата вектра Б е 1420кг. (тук все пак екстрите дават различия), ясно е за какво говоря, ама това е подробност ... М52 без фланци (щот има и със) страда от сярата която разгражда никасила и най-лошото: не подлежи на ремонт (почти).Дву литровите не вървят, те тва имам в предвид, даже и в сравнение с тази вектра 136кс.
Май бъркате М20 С М50....М 52 излиза едва 2 години след пускането на М50. Дай да се пуснем с една вектра 136 да видим че ми е интересно-не се заяждам колега,спорим си-лаф да става. :hilezh: Иначе за вариантите на моторите си абсолютно прав-за ваносите...ама мисля че европейските версии на М50 всичките са си с алумин. блок...трябва да се провери де ама 99% съм сигурен...
Колкото до приятеля ти с BMW-то - ами може, но тия 600 000 едва ли са били без ремонти
Във форума на бмв се е разисквал живота на 6-таците неведнъж.Никакъв не е проблема да направи 600 хил без ремонт.Преди 2 седмици си купих Ауди кабрио 2,3 мех.инжекцион, на 188 000 км.и след като му смених маслото, само в диапазона 2100-2300 оборота се чуваше тракане на метал в метал. веднага на ремонт- биелните лагери бяха много износени. аудито мисля че наистина е на тези километри, защото съм сверил датата и километрите на сервизната книга, или пък може само така да си мисля... Бмв-тата дето ги купуваме тука /Е36/са на поне 300 000 км. и наистина много малко от тях да не кажа единици са що-годе читави, ама пък като улучиш не правиш основни ремонти след 1000 км карани в БГ. :bia: Редактирано от VOXER
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици си купих Ауди кабрио 2,3 мех.инжекцион, на 188 000 км.и след като му смених маслото, само в диапазона 2100-2300 оборота се чуваше тракане на метал в метал. веднага на ремонт- биелните лагери бяха много износени. аудито мисля че наистина е на тези километри, защото съм сверил датата и километрите на сервизната книга, или пък може само така да си мисля... Бмв-тата дето ги купуваме тука /Е36/са на поне 300 000 км. и наистина много малко от тях да не кажа единици са що-годе читави, ама пък като улучиш не правиш основни ремонти след 1000 км карани в БГ. :bia:

188 000 са нищо за този двигател. Чичо ми имаше 2.3 и му беше навъртял 500 000 за около 2-3 години на времето без да е пипан този мотор. Вероятно твоя е каран с калпаво масло преди тебе.

Иначе за БМВ - това вече е минала тема за мен. Знам ги :hilezh:

А между другото двигателят ти докато е студен чукаше ли или?

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май бъркате М20 С М50....М 52 излиза едва 2 години след пускането на М50. Дай да се пуснем с една вектра 136 да видим че ми е интересно-не се заяждам колега

М/у М50 и М52 е разликата в болока e чугунен с/у алуминиев, инфо има много по въпроса, сега намаерих това:

http://www.autospeed.com/cms/A_2948/article.html

Има от последните М52 с фланци и при тях никасиловият проблем не се проявява. В САЩ проблема с цъфнал много бързо и са взети мерки по от рано за решаването му.

За Вектрата - "проверено" (сток и двете на по > 7г.) бие Е36 320 и на макс и до 100кмч. на 400м не знам ... знам как това много ядосва бимър феновте ама ...

По каталог Е36 320 май му дават 9.6сек до 100кмч. на вектрата дават 10сек, но ако каталога разделя комбита и седани и т.н.т. се среща и 9.5сек. Даже и Е36 320 да се окаже че е по-бързо, все пак е със задно, 150кс, с два цилиндъра повече и само 2nm в плюс... и това само за 0.4сек. :hilezh:

Имам приятел луд фен на БМВ имал е всякакви, вкл. Е36 с М50 и М52, аз до преди 2г, имах 136кс вектра Б, та сме ги пробвали ... само тръгва по-добре

А всъщност темата започна от М52 с/у 1.8Т та докъде стигна ... щот тук май спор не може да има :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за вектрата ми се струва реално, но ако бие БМВ-то то ще е с малко де.

Все си мисля че тия БМВ-та се скапват и не вървят - къде от "серистия" ни бензин, къде от друго

Интересно ако в тази гонка сложим и едно B4 ACE какво ще се получи :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у М50 и М52 е разликата в болока e чугунен с/у алуминиев, инфо има много по въпроса, сега намаерих това:http://www.autospeed.com/cms/A_2948/article.htmlИма от последните М52 с фланци и при тях никасиловият проблем не се проявява. В САЩ проблема с цъфнал много бързо и са взети мерки по от рано за решаването му.За Вектрата - "проверено" (сток и двете на по > 7г.) бие Е36 320 и на макс и до 100кмч. на 400м не знам ... знам как това много ядосва бимър феновте ама ... По каталог Е36 320 май му дават 9.6сек до 100кмч. на вектрата дават 10сек, но ако каталога разделя комбита и седани и т.н.т. се среща и 9.5сек. Даже и Е36 320 да се окаже че е по-бързо, все пак е със задно, 150кс, с два цилиндъра повече и само 2nm в плюс... и това само за 0.4сек. :unsure: Имам приятел луд фен на БМВ имал е всякакви, вкл. Е36 с М50 и М52, аз до преди 2г, имах 136кс вектра Б, та сме ги пробвали ... само тръгва по-добреА всъщност темата започна от М52 с/у 1.8Т та докъде стигна ... щот тук май спор не може да има :)
Добре, съгласен съм :) Обаче аз лично съм се дърпал с А3 1,8Т и го минах със 6-7 метра...говоря за 1,8Т 150 к.с., та незнам :)
188 000 са нищо за този двигател. Чичо ми имаше 2.3 и му беше навъртял 500 000 за около 2-3 години на времето без да е пипан този мотор. Вероятно твоя е каран с калпаво масло преди тебе.Иначе за БМВ - това вече е минала тема за мен. Знам ги :bia:А между другото двигателят ти докато е студен чукаше ли или?
Сигурно нещо с маслото ще е било...Като беше студен мисля че не чукаше... Днес обаче си взех аудито и е станало ебати резачката-майстора каза да не му давам зор 1000-2000 км, ама как да стане тва :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото така и не видях БМВ на над 500 000 км без да му е отварян мотора да върви перфектно.М52 за САЩ е бил произвеждан с чугунен блок. В САЩ бензините са богати на сяра.
Приятелю , виждал съм бмвта и над 600 000 без да му е отварян двигателя .Лично моето бмв беше произведено 2001 година и го продадох на 400 000 км без да е пипано по двигателя .Друг е въпроса че Ауди ми харесва сега повече особено КУАТРО
ДДнес обаче си взех аудито и е станало ебати резачката-майстора каза да не му давам зор 1000-2000 км, ама как да стане тва :bia:
БАСИ маистора,как може такова нещо да ти каже.Лично аз бих потънал в съмнения
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, съгласен съм :hilezh: Обаче аз лично съм се дърпал с А3 1,8Т и го минах със 6-7 метра...
С каква кола си дърпал А3-то ?
Лично моето бмв беше произведено 2001 година и го продадох на 400 000 км
2001 нямат проблем, проблема с никасила е решен някъде 1999-2000 не си спомням точно, след това са с ризи ...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БАСИ маистора,как може такова нещо да ти каже.Лично аз бих потънал в съмнения
Докато паднат боклуците и докато паснат сегментите-по принцип така се правило...Иначе майстора е един от най-добрите и известните във Варна. А ти защо би имал съмнения?
С каква кола си дърпал А3-то ?
С моето БМВ- 320 ванос М52, '96та
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато паднат боклуците и докато паснат сегментите-по принцип така се правило...Иначе майстора е един от най-добрите и известните във Варна.

Правилно ти е казал. Добре е да смениш и маслото след 2000-3000 км. както и да ти се провери натягането на главата след 1500 - 2000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С моето БМВ- 320 ванос М52, '96та

Трябва много да си го подобрил това БМВ че да слезе от 9.6сек под 8.2сек до 100кмч., толкоз е на А3 1.8Т без чип а с чип пада с около секунда още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва много да си го подобрил това БМВ че да слезе от 9.6сек под 8.2сек до 100кмч., толкоз е на А3 1.8Т без чип а с чип пада с около секунда още.

спортен филтър, отпушена генерация и мисля че е чипосано моето-понавървява доста повече от другите-имам още двама колеги с абсолютно същите 3-ки/даже и цвета им е същия/ и върви повечко... Отскоро съм с газов инжекцион с програмируеми режими на работа-мога да правя настройки в кои обороти как да гори и как да върви-имам три режима. На най-мощният "турбо режим" като дам всичко на 100 % в повече, гори 30/100 но върви зверски. Още не съм се пробвал официално, но мисля да изпъна аудито ми и БМВ-то на режима за който споменах да видя кво ще стане...Ама тва кабрио мнооо тежи бе дейба тоз зил... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва много да си го подобрил това БМВ че да слезе от 9.6сек под 8.2сек до 100кмч., толкоз е на А3 1.8Т без чип а с чип пада с около секунда още.

320и под 8.5! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...