Jump to content

БМВ 520i срещу Ауди А4 1.8Т 1997


Recommended Posts

  • Отговори 130
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е? 9.6сек! Това го знаем!

Само ще кажа следната случка:

Наскоро един приятел който има Е36 320 купе 150 коня ми вика - дай да направя едно кръгче да видя върви ли Аудито.

Познаите как гледаше каот изумен като на 1-ва и 2-а ускори до 6000 оборота и особено в интервала 3000-6000 като турбината надува хубавичко:D

Вика - тази кола не може да е 150 коня, много повече е тя моята е 150 и изобщо не върви така:dance:

Та 2.0 6-така на БМВ е може би най-умрелият мотор 150 коня правен някога - на тва отгоре харчи доста бенз.

Инак респект за БМВ, готини коли са, нека не бъдем сектанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще кажа следната случка:

Наскоро един приятел който има Е36 320 купе 150 коня ми вика - дай да направя едно кръгче да видя върви ли Аудито.

Познаите как гледаше каот изумен като на 1-ва и 2-а ускори до 6000 оборота и особено в интервала 3000-6000 като турбината надува хубавичко:bia:

Вика - тази кола не може да е 150 коня, много повече е тя моята е 150 и изобщо не върви така;)

Та 2.0 6-така на БМВ е може би най-умрелият мотор 150 коня правен някога - на тва отгоре харчи доста бенз.

Инак респект за БМВ, готини коли са, нека не бъдем сектанти.

Представям си ако се качи на А4 1.8Т или на Вектра Ц20XE! и те са по 150 коне, ма вървът за СТРАХ в сравнение с трамовия безумен двулитров шестак на бемеве! :)

Аз предлагам следното, ако некой с 150 коньово 320и (е36,е46) си мисли, че колата му е по-бърза от 10сек до 100, да заставаме на асфалта! Аз със скромната печка, те със мега рейсинг баварките! :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9.6 но до 96км/ч :P всъщност е още по-бавно.

:bia: И това е за фабрично НОВ автомобил...а не на над 200 000. Тоест съвсем още по-бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) И това е за фабрично НОВ автомобил...а не на над 200 000. Тоест съвсем още по-бавно.

Е не ги плаши са! и без това се опитвам да навия некой да се дръпне, с мега вървящото 320и с една нефелна хилава печица, кът моята! :bia:

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представям си ако се качи на А4 1.8Т или на Вектра Ц20XE! и те са по 150 коне, ма вървът за СТРАХ в сравнение с трамовия безумен двулитров шестак на бемеве! :)

Аз предлагам следното, ако некой с 150 коньово 320и (е36,е46) си мисли, че колата му е по-бърза от 10сек до 100, да заставаме на асфалта! Аз със скромната печка, те със мега рейсинг баварките! :P

Е то мойта е А4 1.8Т:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представям си ако се качи на А4 1.8Т или на Вектра Ц20XE! и те са по 150 коне, ма вървът за СТРАХ в сравнение с трамовия безумен двулитров шестак на бемеве! :bia:

Аз предлагам следното, ако некой с 150 коньово 320и (е36,е46) си мисли, че колата му е по-бърза от 10сек до 100, да заставаме на асфалта! Аз със скромната печка, те със мега рейсинг баварките! :P

Айде куре, имам на разположение сток 320i Е36. Колко пари слагаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде куре, имам на разположение сток 320i Е36. Колко пари слагаш?

За пари кой е говорил? :bia:

Комерсиал! :)

Аз казах, че ако някой с 320и 150 коньове иска да провери дали може да смъкне под заводски данни, аз мое да бачкам еталон! :)

Идвате на следващата среща пред НИМ и си праим веселото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 години на божурище! :bia: (когато карах бензинови навеси)

е да, те на Борурище не допускат водачи с Т категория :)

Ще го взема некой ден на НИМ да ги преслушаме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой във Варна с някое 150 к.с. 1,8 Т сток - като стана въпрос за дърпане и взехте да се дракате. Разбирам да е някоя А6-ца ами то с тия лагерни колички....доста по-лека е А3-ката и с 30 Нютонметра повече от 320-ката така че не са равностойни. Все едно да сложиш А3-ка 180 коня срещу 323i -хем бмв-то е с 10 кончета по-малко, хем аудито ще му се радва на стоповете:flipoff: С турбо всеки може:hilezh:

Редактирано от VOXER
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пари кой е говорил? :hilezh:

Комерсиал! :flipoff:

Аз казах, че ако някой с 320и 150 коньове иска да провери дали може да смъкне под заводски данни, аз мое да бачкам еталон! :hilezh:

Идвате на следващата среща пред НИМ и си праим веселото!

Адаш, ако се дърпаш с 520 може би имаш шанс с печката ако е с чип. Че 320 е бавно от място за тези коне си е така. Ма на мен също би ми било интересно да дръпнеш такова с 1,9тди. Аз съм карал и двете и малко оптимистично ми се струва тва твойто твърдение. Според мен нещо в това бмв дет си го лекувал не е в ред. То и един колега твърдеше че с NG разцепвал 1,8Т сток на А4 което си е голям майтап, ма не е сериозно. Читаво 320 150к. ще те отнесе. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смо дето наричат AFNна легенда! А не 1.8Т! :hilezh:

Май само ти така го наричаш, ма айде да не издребняваме. :hilezh:

Редактирано от Jivko_s4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май само така го наричаш, ма айде да не издребняваме. :hilezh:

Време беше некой му го каже на колегата, мен ми писна съм тактичен :hilezh::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май само ти така го наричаш, ма айде да не издребняваме. :hilezh:
Време беше некой му го каже на колегата, мен ми писна съм тактичен :respekt::hilezh:

Викат му легенда щот "Нема друга 110 к. кола дет да харчи толку за тва вървене" и щот "Нема друга 110к. дет да върви толку за тва дет харчи" ламета. Кат не ги разбирате нещата не се мешайте. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викат му легенда щот "Нема друга 110 к. кола дет да харчи толку за тва вървене" и щот "Нема друга 110к. дет да върви толку за тва дет харчи" ламета. Кат не ги разбирате нещата не се мешайте. :respekt:

Каза им го! :hilezh:

Но това е само част от истината! :hilezh:

Адаш, и на мен ми е интересно. Онзи дето го наказах, твърдеше, че гумите му са виновни, после се оплакваше, че бил мокър асфалта и т.н. Е46цата му е много лачена, не вервам да има неква драма с мотора! Ма немам нищо против да се пускам с който и да е! Ти ме знаеш. Важното е купон да става! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Макар и с огромно закъснение, но да си кажа и аз. Ясно е, че са в различен клас и сравнението не е много подходящо (всъщност ми е интересно човекът пуснал тази тема какво си е купил в края на краищата), но...

Първо за А4, най грозното АУДИ, Б4 е по красиво. За здравината му не мога да коментирам защото не съм имал такова, но имам 520 и за неговите качества мога да кажа;

+ Комфорт, много приятен салон и табло, обезшумен (макар, че някои се опитаха да го оспорят, но е ФАКТ) , лекота на управление, много добро пътно поведение, вози страхотно (по добре и от А6), серийно е снабдено с ASC+T - Autamatik Stability Control + Traction, което помага доста при хлъзгава настилка (и може да се изключва :2gunsfiring_v1: ), спира много добре, серия е с 4 еърбега... абе, за каране е супер автомобил, върви добре (дори и с 2.0/150кс.), купето е солидно направено, не се чуват никакви припуквания и прискърцвания по време на движение (дори и при екстремно шофиране)

(ако сте фен (член) на БМВ (форума) следващите редове ги пропуснете)

- Тука става страшно - трудно ми е да ги изброя, като започнем с "детските болести" (тези коли сякаш са изградени от "детски болести" и "често срещани проблеми"), та стигнем до скъпите части консумативи. Все пак ще нахвърлям някои от честите повреди: Проблеми с климатроника (вентилатора)(духа студено като е на място), (като за втория проблем причината често е в охладителната система на двигателя с която са свързани доста от "често срещаните" проблеми при този модел), водна помпа, спирачни дискове (кривят се), скърцат дръжките на вратите, рейка (много слабо място), фаровете се потят отвътре, датчика на еърбега постоянно свети.... :2gunsfiring_v1:

В заключение мога да кажа, че технически издишат тези колици и то най вече заради проблемите които създават (а не заради неподходящи инженерни решения), иначе се карат с лекота и удоволствие и са сигурни (като безопасност). Все пак не препоръчвам да си купувате такава кола произведена преди 2000г. защото :)

пп: и докато пиша тези редове моето БМВ пак е в бокса, а е гледано, не е "италианка" и е на реални 200 000 (което май не са много километри за един автомобил)

Редактирано от depeche
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 грозно ... не съм съгласен .. аванта е уникален ... седана не чак толкова... но пак си изглежда добре.!!!Днес пак покарах една Е39ка 520 и пак ми скъса нервите .... шибнах си зверски главата на излизане в колоната :flipoff: ... а не съм от най-високите дебиш. Вози добре ... ама все едно не караш дебиш ... все едно се носиш ... ебати парахода... ряз няма никакъв ... просто липса на въртящ момент в ниските за кола 1500кг ... просто 2литра атмосферка на 1500кг ... е не знам как им е хрумнало да слагат 2.0 литра мотор на това купе.Може на скорост вече да са добре нещата ... примерно извънградско ... 5цата има сравнително добро челно и теглото не играе толкова роля при скорости над 100 ... извънградско може би е приятна ... НО ТОВА НЕ Е КОЛА ЗА ГРАДА!!! Ако говорим за интериор ... А4 според мен е по-добре от Е39 ... и то много по-добре ... поне аз така го чувствам ..... говоря за предните седалки ... за отзад ... БМВто е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...