Jump to content

1.9 ТДИ


Recommended Posts

Здравейте колеги! 

Имам една збъркана идея която ми се върти в главата доста одавна, Купих си двигател който искам да разглобя и да му сменя сегменти усновни и биелни лагери.Та да попитам на колко нютона се стягат биелните болтове, и на колко лко усновните? И друго да попитам, хонинговането с инстроментите дето се продават по нета вършат ли някаква работа или ще трябва да пращам блока някаде за да го направят машино? Гледам разширяват и горивната камера която е в буталото, та и там ако може да ми разясните нещата,какви ползи ще има или да несе захващам с горивната камера! Имам още доста вапроси но за сега толкоз! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,отваряш мотора.Главата и блока на шлайф и хонинг на машина.Правят се и леглата на клапаните.Турбото,ако не е в ред също на ремонт.Нови болтове за главата,нови гарнитури,нови семеринги.Всеки болт и гайка се затягат с определен момент.В ЕТКА има кое с колко се затяга според мотора,който се ремонтира.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...