Gogo\A3 Публикувано 14 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2023 Здравейте колеги! Имам една збъркана идея която ми се върти в главата доста одавна, Купих си двигател който искам да разглобя и да му сменя сегменти усновни и биелни лагери.Та да попитам на колко нютона се стягат биелните болтове, и на колко лко усновните? И друго да попитам, хонинговането с инстроментите дето се продават по нета вършат ли някаква работа или ще трябва да пращам блока някаде за да го направят машино? Гледам разширяват и горивната камера която е в буталото, та и там ако може да ми разясните нещата,какви ползи ще има или да несе захващам с горивната камера! Имам още доста вапроси но за сега толкоз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 21 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 Така като чета, по-добре не се захващай ти да го правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gogo\A3 Публикувано 21 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 Може и да си прав, но се пак помолих за малко напъствия за ремонта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 Добре,отваряш мотора.Главата и блока на шлайф и хонинг на машина.Правят се и леглата на клапаните.Турбото,ако не е в ред също на ремонт.Нови болтове за главата,нови гарнитури,нови семеринги.Всеки болт и гайка се затягат с определен момент.В ЕТКА има кое с колко се затяга според мотора,който се ремонтира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване