denislavst Публикувано 6 Февруари Доклад Share Публикувано 6 Февруари Здравейте. Преди време ми излезе грешка 01315 Transmission control module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Ако някой може да каже нещо по тази грешка ще се радвам. От няколко дни обаче започна да се държи много неприятно при потегляне - давам газ и вдига оборотите без да потегли кой знае колко, когато достигне около 1200 оборота и изведнъж захапва, превърта гумите и хуква. Закачих я и показа грешка: 2225 - RPM Signal from ECU P0727 00 [044] - No Signal Някой знае ли къде се намира този сензор? Вероятно не е датчика на колянови вал, а някъде по кутията, но тук има запознати със сигурност и могат да кажат с точност. На 20ти имам час в МИД Ауто Варна, но няма как да оставя колата и да не я карам 2 седмици докато ми дойде часа. Искам поне този проблем да реша, че да мога спокойно да я карам без опасност да я допрецакам. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Февруари Доклад Share Публикувано 7 Февруари (Редактирано) Проблема не е датчик, а периодично прекъсване на комуникацията между компютъра на Mултитроника и ECU-то и ABS-а. Компютъра на Мултитроника е в постоянна комуникация по CAN-шината със тези два модула, защото във всеки един момент трябва да знае оборотите на двигателя от ECU-то и скоростта на гумите от ABS-a. В най-добрия случай проблема е поради лош контакт при кръглата буксата на компютъра на Мултитроника. Редактирано 7 Февруари от CVT 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Февруари Доклад Share Публикувано 7 Февруари Или вътре в ЕКУ-то са заминали спойки и трябва да се отвори за да се презапоят… понякога и вода влиза вътре и всичко кородира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavst Публикувано 7 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари @CVT Благодаря много за пояснението. Значи ще търся друга кола да търкалям 2 седмици 🙃 След решението на проблема ще се включа отново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavst Публикувано 8 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари (Редактирано) Вчера кутията даде фира. По-точно смеси масло от кутията с антифриз. Сега се чудя дали да не сменя направи тая смотана кутия с друг автомат, но не и мултитроник. Призовавам @CVT като запознат да сподели какво мисли за смяна на кутията с друга автоматична, защото вероятно от сервиза казаха, че и съединителя ще е заминал. Проблема се случи при опит да вляза в клетка за реглаж на предницата. Поради проблемното тръгване и зора по лекия баир, явно вдигна голямо налягане и стана бозата. Благодаря на всички включили се. Редактирано 8 Февруари от denislavst Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Февруари Доклад Share Публикувано 8 Февруари (Редактирано) Най-добре се свържи с Мишо и виж какво ще те посъветва: https://multitronic-box.com/contact-us/ Аз не съм специалист по Мултитрониците, просто карам кола с Мултитроник вече почти 18 години, но никога не съм имал проблем с него. Обаче съм сигурен че единствения начин да влезе антифриз в Мултитроника е да се спука радиатора. Мисля че трябва да се смени радиатора и след това да се флъшне с машина за да се изкара антифриза. Не мисля че съединителя може да се износи за един ден от антифриза. Колата трябва да се кара с години и да е минала поне 250-300 хил. км за да се износи. Между другото, как разбра че е влязъл антифриз в Мултитроника? Редактирано 8 Февруари от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavst Публикувано 8 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари аз не съм разбрал нищо. Вчера звъннах на момче работещо във Фолксваген, който има и личен сервиз, та той ми каза всичко това. Каза и че може първо да видим как е кутията без да сменяме съединител, но има вероятност да е за смяна. Другата седмица имам уговорен час при момчетата и ще дам допълнителна информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Февруари Доклад Share Публикувано 8 Февруари Момче работещо във Фолксваген?? Нещо цялата работа не ми вдъхва доверие. Сервизите които могат да ремонтират Мултитроници в България се броят на пръстите само да едната ръка. Този който ти дадох е най-реномирания. Поразрови се в Нета и сам ще се увериш. Освен това грешката с която започна няма нищо общо с антифриз в Мултитроника или масло на Мултитроника в антифриза. Бъди сигурен че я оставяш на човек който си има представа от Мултитроници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavst Публикувано 16 Март Автор Доклад Share Публикувано 16 Март сетих се за темата и да напиша 2-3 реда. Смениха радиатора, който направи бозата, но съединителя е тотал щета. Вторник имам час в МиД ауто, но по телефона директно ми казаха, че диагностика ще направят, но съединител НЯМА в търговската мрежа и не могат да се ангажират с дата кога ще има. Някой може ли да препоръча сервиз във Варна/София, където биха сменили съединителя, ако в МиД ауто не стане нищо близко време? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Март Доклад Share Публикувано 17 Март Каква търговска мрежа? Можеш да ги поръчаш от 100 места в Нета. Например ето един сайт от Словакия: https://maktrans.net/zaptchasti-akpp/audi-vw/0AW-Multitronic-8-speed/kits-0AW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavst Публикувано 17 Март Автор Доклад Share Публикувано 17 Март да, в Румъния също го има и през евро07 за 5 дни ще е тук, но според МиД ауто нямало доставка в Бг. Вторник ще дам подробна информация какво ще кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване