ivandimov Публикувано 9 Февруари Доклад Share Публикувано 9 Февруари Здравейте, нов собственик съм (от този понеделник) 3.0 TDI 218hp 2017 година. Предишния собствеинк в Австрия с каза, че има теч на масло от уплътнения на дюзи/дифтунги. Въпросът ми е някой правил ли го е този ремонт? Наложи ли се да се сменят капаци? Калко рубли беше цялата операция? Посетих 2 VAG сервиза и ми обяхи цени от +2000лв което ми се стори меко казано преувеличено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 11 Февруари Доклад Share Публикувано 11 Февруари А в какво се изразява проблема? Цапа двигателя покрай дюзите или вкарва гориво / масло през О пръстените и не работи добре? Най добре си направи точна диагностика за проблема, че такива ремонти за казано от някой водят до напразни разходи! Преди време на предната кола съм сменял няколко пъти тези уплътнители, продава се ремонтен комплект О пръстени и месингов уплътнител, цената в Ауди беше над 70-80 лв. за брой, а такива на Бош три пъти по евтини (според мен еднакви). Разбиращ майстор ги сменя за час-два. Важно е дали проблема е в тях, а това е важно да се установи от свестен специалист! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivandimov Публикувано 14 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари Цапало е двигателя преди време, сега петна оставям като БМВ. Не е от V-то, гледано е, сухо е. Има масло горе около дюзите от пасажерския край. От другия няма. Съмнението е точно в уплътнения + дифтунги на дюзата. Отидох в Друмник, с тях спряхме да смятаме като минаха 2000лв. Които няма как да им дам, ако реално проблема са уплътненията, които комплект струва 30-40лв. Казаха ми сваляне и качване на дюзи отнемало 8 часа и само за труд било 650лв. ТРЯБВАЛО да сменят и капаците, не бяха стигнали до края като ги спрях на 2100лв. Утре ще я правят в друг сервиз и ще пиша как е минало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivandimov Публикувано 16 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари Оказаха се уплътнение около дюзите, г/д на случаен принцип различни уплътнения се бяха късали. Имаше една на обратната нафта, една която е м/у капака и дюзата, една на дюзодържача. Сменихме на 6те дюзи всичко което е от гума + дифтунгите и спряха течовете. Цена не мога да обява, защото брат ми я прави, но частите струваха около 300лв и процедурата отнема около 3-4 часа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 17 Февруари Доклад Share Публикувано 17 Февруари Брат, брат ама някой лев не му ли плати на човека 4 часа си е цял надник. Добре е че си решил проблема, че е много дразнещ. До парко мястото което ползвам в закрит паркинг колата тече от всякъде и само за няколко месеца пода изглежда като канал на автосервиз за смяна на масла . Не смея да стъпя там, а се пада от страната на моята врата и като слизам все заобикалям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivandimov Публикувано 17 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари Е 2500 не ми се даваха, ама не съм чак такъв циганин 😅. Иначе и моето паркомясто за 5 дена стана и то на масларница. Уж смених колата, старата 2005та не цапаше, тая го направи ужас за под седмица... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Февруари Доклад Share Публикувано 23 Февруари Просто виждат, че хората карат скъпи коли и пробват, ако мине номера. Доста хора дават по 5-7 бона за смяна на вериги. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване