Jump to content

Покупка на Audi A6 4F 3.0 tfsi


Recommended Posts

Здравейте,

 

Насочил съм се към A6 4F 2008,2009 година с двигателя 3.0 tfsi 290 коня.

 

Изчетох теми за болежките при този двигател, но са постове на няколко години.

 

Бих искал собствениците на такива коли с този мотор да споделят как се държат автомобилите им като са вече на 15,16 години? Знам че това е относително, но все пак ще се радвам на някакви отзиви.

 

Има една конкретна обява към която имам интерес и тези дни смятам да се обадя за оглед.

 

https://mobile.bg/11708785385020424
 

Какво ви е мнението за нея? 
 

Като цяло гледах и в Германия, има няколко автомобила за същите пари на сходни километри, разликата е, че ще трябва да се плаща транспорт и регистрация.

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло и мотора и купето са идеални, но ако нещо се счупи, си е цифра! Колата от обявата е с s-line салон и на задната седалка е по тясно от колкото с нормален такъв, окачването също е по ниско от нормалното ( което за мен е проблем). Но всеки сам си преценя в края на краищата.

Тази обява върви от много време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е на обява от доста време...може би има причина.

 

Иначе по мотора има много неща, които са опасни - пукнато PCV, което смесва масло и антифриз, течаща помпа за високо налягане, която пак цапа маслото, протекли радиатори в чарджъра, което пък текат в клапаните директно...това са нещата, които убиват мотор.

 

Иначе течове от всякакъв тип, поиздухани дюзи, изпечени пластмаси, нагари от директното впръскване. На 250к и нагоре вече и хидравлика и други периферии.

 

Скъпите неща по ред на номерата са: работа, дюзи, помпа високо налягане, хидравлична помпа, чардж кулерите, вариаторите 2бр и веригите. Сигурно забравям други неща.

 

Търсил съм кола наскоро, читава в момента в мобилето от този тип няма. Единствения лъч светлина е че мотора е много хубав ако става за нещо като състояние :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Скъпите неща по ред на номерата са: работа, дюзи, помпа високо налягане, хидравлична помпа, чардж кулерите, вариаторите 2бр и веригите. Сигурно забравям други неща." :steinigung:

Човек може да си направи грешен извод, че този мотор е някакъв бензинов вариант на душегуба. До този момент: " Сигурно забравям други неща." След това вече може и да не е грешен. За тубата с масло в багжника новия собственик изобщо може да не се тревожи. Тази от обявата ако се вземе за 10К лв. дали няма да се дадат още 10К за изредените болести? А то ще дойде и ред за едно посещения за автомата в нЕкоя варненска фирма.Едни бързи 3К лв. ако не и повече.  Нещо към 20К лв. и нагоре :stupid:.

Преди 4-5 години за няколко месеца имах такава кола. По спомени разход 9/100 междуселско. Ама като се кара с 90-100 км/ч. Навървяваше стокова.Или поне така се усещаше, за близо 2-тона и бавен автомат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуб-а или тази.....много зависи през каква призма ще решиш да разкажеш историята...

Мотора е прилично здрав статистически погледнато, но има възли, които могат да доведат до лошо мазане и да го убият, в случая непоправимо.

 

Ако трябва да сме честни вероятно пак си струва, защото тревата в двора на съседа не е по-зелена....с други думи 4,2фси не е правилната алтернатива, 3.0тди също не е макар и по други причини.

 

Относно разхода, със 100 на темпомат е не повече от 8. Вървежа е каквото пише по каталог общо взето, но всъщност важното е че мотора няма лаг и се държи много близо до атмосферка с хубав вървеж. Разхода на масло май не е нещо задължително, поне на моята за последните 1000км едвам мога да отразя някаква промяна на нивото т.е. около литър. 

Автомата между другото вероятно не е в топ 10 на потенциалните проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...