Jump to content

Проблем при ниски обороти Audi A6 3.0 BITDI


stealth

Recommended Posts

Здавейте колеги. Имам следния проблем с моето Ауди. След като я стартитам сутрин се полуачава едно колебание в оборотите на празен ход и респективно "клатене" на самия двигател, след 5 - 10 секунди се изчиства (понякога малко повече) и започва да работи нормално. Съшо така при потегляне се "задавя" и се получава едно придръпване и това при ниски обороти в диапазона 1100 до 1500, по на горе няма проблем, прави го и по време на движение, независимо дали колата е загряла или не. Дюзите са проверени и монтирани обратно с оригинални дифтунги и уплътнения, дросела е нов, смукатения тракт от въздушния филтър до колекторите е чист, дебитомера също е изчистен. Моля ако някой се сблъскал с такъв или подобен проблем да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, обикновенно това са симптоми за проблем с нещата, които си изброил и са ОК. Щом има такова разклащане, обикновенно има проблем с правилното възпламеняване и изгаряне на горивно-въздушната смес. Провери си въздушния филтър в какво състояние е и дали влиза достатъчно количество въздух. Провери и горивната помпа дали работи правилно, защото ако нагнетява грешно количество гориво, това също може да доведе до такива разтрисания. Един приятел имаше подобен проблем с "задавяне" при ниски обороти и се оказа заминал съединител. Просто трябва да почнеш да проверяваш и да отхвърляш една по една възможните причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/10/2024 at 1:49 PM, stealth said:

Здавейте колеги. Имам следния проблем с моето Ауди. След като я стартитам сутрин се полуачава едно колебание в оборотите на празен ход и респективно "клатене" на самия двигател, след 5 - 10 секунди се изчиства (понякога малко повече) и започва да работи нормално. Съшо така при потегляне се "задавя" и се получава едно придръпване и това при ниски обороти в диапазона 1100 до 1500, по на горе няма проблем, прави го и по време на движение, независимо дали колата е загряла или не. Дюзите са проверени и монтирани обратно с оригинални дифтунги и уплътнения, дросела е нов, смукатения тракт от въздушния филтър до колекторите е чист, дебитомера също е изчистен. Моля ако някой се сблъскал с такъв или подобен проблем да помага.

Остава да провериш ЕГР. Другите неща, които казваш, че са проверени обикновено са причината за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя, че когато отворихме за вериги се провериха двете турбини и ЕГР с охладител се поднови с нов. Извинявам се мой пропуск

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да идва също от кариерната вентилация. При един приятел колата се давеше между 2000 и 3000 оборота и се оказаха напукани маркучи на картерната вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/13/2024 at 4:58 PM, JKolev said:

Проблема може да идва също от кариерната вентилация. При един приятел колата се давеше между 2000 и 3000 оборота и се оказаха напукани маркучи на картерната вентилация.

То картерна вентилация при този мотор са 2 тръби. Интересно от какво може да е, при положение, че останалите неща са проверени. Чакаме развитие по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъките продължават, няма ясна “диагноза”, затова какво се случва с автомобила, само предположения. Опитах се да се свържа за съвет с Райно, който за мен е един от много кадърните хора, къде си разбират наистина от работата, но неуспешно, явно е зает, което нормално. Мисля да отида до Порше Варна, да видим там какво ще кажат. Въпреки, че дюзите отидоха на проверка един познат, който си е добър диагностик каза, че нещата с тях не са наред, пък проверяващите казаха че са в норма. Все пак ще постна малко снимки с показания на дюзите при студен двигател.

IMG_3554.jpeg

IMG_3553.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите на 2 и 6 са с кофти показания. Но тези корекции може да са в следствие и на други проблеми. Като ги връщаха обратно след тестването им, смениха ли дихтунгите и болтовете, които ги стягат? Леглата им бяха ли райберовани?

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Като връщахме обратно, сменихме всички дифтунги с нови, о пръстените, гумичките на излишното гориво и всички болтове, леглата се райбероваха. Стягането на болтовете по книга.

Между другото искам да вмъкна, че от скоро, сутрин като натисна педала на спирачката в повечето случаи е твърд, което ме навежда на мисълта че губи вакуум, ако бъркам ме поправете моля. Незнам дали е от значение.

Редактирано от stealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...