stealth Posted March 10, 2024 Report Share Posted March 10, 2024 Здавейте колеги. Имам следния проблем с моето Ауди. След като я стартитам сутрин се полуачава едно колебание в оборотите на празен ход и респективно "клатене" на самия двигател, след 5 - 10 секунди се изчиства (понякога малко повече) и започва да работи нормално. Съшо така при потегляне се "задавя" и се получава едно придръпване и това при ниски обороти в диапазона 1100 до 1500, по на горе няма проблем, прави го и по време на движение, независимо дали колата е загряла или не. Дюзите са проверени и монтирани обратно с оригинални дифтунги и уплътнения, дросела е нов, смукатения тракт от въздушния филтър до колекторите е чист, дебитомера също е изчистен. Моля ако някой се сблъскал с такъв или подобен проблем да помага. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKolev Posted March 10, 2024 Report Share Posted March 10, 2024 Здравей, обикновенно това са симптоми за проблем с нещата, които си изброил и са ОК. Щом има такова разклащане, обикновенно има проблем с правилното възпламеняване и изгаряне на горивно-въздушната смес. Провери си въздушния филтър в какво състояние е и дали влиза достатъчно количество въздух. Провери и горивната помпа дали работи правилно, защото ако нагнетява грешно количество гориво, това също може да доведе до такива разтрисания. Един приятел имаше подобен проблем с "задавяне" при ниски обороти и се оказа заминал съединител. Просто трябва да почнеш да проверяваш и да отхвърляш една по една възможните причини. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted March 12, 2024 Report Share Posted March 12, 2024 On 3/10/2024 at 1:49 PM, stealth said: Здавейте колеги. Имам следния проблем с моето Ауди. След като я стартитам сутрин се полуачава едно колебание в оборотите на празен ход и респективно "клатене" на самия двигател, след 5 - 10 секунди се изчиства (понякога малко повече) и започва да работи нормално. Съшо така при потегляне се "задавя" и се получава едно придръпване и това при ниски обороти в диапазона 1100 до 1500, по на горе няма проблем, прави го и по време на движение, независимо дали колата е загряла или не. Дюзите са проверени и монтирани обратно с оригинални дифтунги и уплътнения, дросела е нов, смукатения тракт от въздушния филтър до колекторите е чист, дебитомера също е изчистен. Моля ако някой се сблъскал с такъв или подобен проблем да помага. Остава да провериш ЕГР. Другите неща, които казваш, че са проверени обикновено са причината за това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth Posted March 12, 2024 Author Report Share Posted March 12, 2024 Забравих да добавя, че когато отворихме за вериги се провериха двете турбини и ЕГР с охладител се поднови с нов. Извинявам се мой пропуск Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKolev Posted March 13, 2024 Report Share Posted March 13, 2024 Проблема може да идва също от кариерната вентилация. При един приятел колата се давеше между 2000 и 3000 оборота и се оказаха напукани маркучи на картерната вентилация. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth Posted March 14, 2024 Author Report Share Posted March 14, 2024 Обезателно ще ги проверим колега, благодаря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted March 21, 2024 Report Share Posted March 21, 2024 On 3/13/2024 at 4:58 PM, JKolev said: Проблема може да идва също от кариерната вентилация. При един приятел колата се давеше между 2000 и 3000 оборота и се оказаха напукани маркучи на картерната вентилация. То картерна вентилация при този мотор са 2 тръби. Интересно от какво може да е, при положение, че останалите неща са проверени. Чакаме развитие по темата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth Posted March 22, 2024 Author Report Share Posted March 22, 2024 Мъките продължават, няма ясна “диагноза”, затова какво се случва с автомобила, само предположения. Опитах се да се свържа за съвет с Райно, който за мен е един от много кадърните хора, къде си разбират наистина от работата, но неуспешно, явно е зает, което нормално. Мисля да отида до Порше Варна, да видим там какво ще кажат. Въпреки, че дюзите отидоха на проверка един познат, който си е добър диагностик каза, че нещата с тях не са наред, пък проверяващите казаха че са в норма. Все пак ще постна малко снимки с показания на дюзите при студен двигател. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted March 22, 2024 Report Share Posted March 22, 2024 (edited) Дюзите на 2 и 6 са с кофти показания. Но тези корекции може да са в следствие и на други проблеми. Като ги връщаха обратно след тестването им, смениха ли дихтунгите и болтовете, които ги стягат? Леглата им бяха ли райберовани? Edited March 22, 2024 by ma3xa Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth Posted March 22, 2024 Author Report Share Posted March 22, 2024 (edited) Като връщахме обратно, сменихме всички дифтунги с нови, о пръстените, гумичките на излишното гориво и всички болтове, леглата се райбероваха. Стягането на болтовете по книга. Между другото искам да вмъкна, че от скоро, сутрин като натисна педала на спирачката в повечето случаи е твърд, което ме навежда на мисълта че губи вакуум, ако бъркам ме поправете моля. Незнам дали е от значение. Edited March 22, 2024 by stealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
min4i Posted May 20, 2024 Report Share Posted May 20, 2024 (edited) На 10.03.2024 г. at 13:49, stealth написа: Здавейте колеги. Имам следния проблем с моето Ауди. След като я стартитам сутрин се полуачава едно колебание в оборотите на празен ход и респективно "клатене" на самия двигател, след 5 - 10 секунди се изчиства (понякога малко повече) и започва да работи нормално. Съшо така при потегляне се "задавя" и се получава едно придръпване и това при ниски обороти в диапазона 1100 до 1500, по на горе няма проблем, прави го и по време на движение, независимо дали колата е загряла или не. Дюзите са проверени и монтирани обратно с оригинални дифтунги и уплътнения, дросела е нов, смукатения тракт от въздушния филтър до колекторите е чист, дебитомера също е изчистен. Моля ако някой се сблъскал с такъв или подобен проблем да помага. Изчисти дроселовата клапа след EGR преди колектора Имах го същия проблем и се оправи Edited May 21, 2024 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth Posted May 25, 2024 Author Report Share Posted May 25, 2024 Чисто нов е колега. Вече нямам идея от какво може да е и ще откача. Link to comment Share on other sites More sharing options...
min4i Posted May 25, 2024 Report Share Posted May 25, 2024 (edited) Преди да я запалиш сутрин изкарай само буксата и виж как ще върви Чак на четвъртото палене ще ти светне реотана не е проблем Edited May 27, 2024 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth Posted May 26, 2024 Author Report Share Posted May 26, 2024 Ще пробвам, благодаря за съвета Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth Posted May 27, 2024 Author Report Share Posted May 27, 2024 Колега благодаря за съвета, откачих буксата тази сутрин и минах около 50 км. Няма придръпване, колата е различна, скоростите си влизат без закъснение и придръпване. Може ли за съвет от тук насетне какво да правя, да почистя стария и да пробвам с него или пак нов…? Ако ще е нов предполагам съвета ще е да е оригинална част или…? Link to comment Share on other sites More sharing options...
min4i Posted May 27, 2024 Report Share Posted May 27, 2024 (edited) Ако искаш ще ми е по-лесно да звъннеш 0888517579 Edited May 27, 2024 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petar7894 Posted December 1, 2024 Report Share Posted December 1, 2024 До къде се стигна с проблема ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted December 5, 2024 Report Share Posted December 5, 2024 On 5/25/2024 at 9:40 PM, stealth said: Чисто нов е колега. Вече нямам идея от какво може да е и ще откача. Притреперването на тоя мотор идва от следните неща: кофти дюзи, изгорели дихтунги на дюзите, замърсен дросел, замърсен интейк, проблемен ЕГР. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan Gevezov Posted April 9 Report Share Posted April 9 Здравей, колега. До къде стигна с проблема, успя ли да откриеш от къде идва? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now