Jump to content

Преминаване от ръчка към автомат


Recommended Posts

Здравейте,преди да ме помислите за луд искам да кажа че съм напълно наясно какво се каня да направя.Интересуват ме само конструктивни и адекватни мнения. 

Карам а4 б7 2.0 тди 140 коня BPW на предно.Имам същата кола за донор с 2.5 тди 180 коня с Мултитроник кутия.Искам да сменя моята ръчна кутия с мутитроник о колата донор.Има ли разлика в мултитрониците които се вграждат на различните мотори от б7 купето.Иначе от другата кола имам всичко за размяната.Какви други подмолни камъни още ме чакат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карам Мултитроник вече 18 години безаварийно, но смятам че това което си намислил не е добра идея. От къде знаеш на колко хил. километра е този 18-годишен мултитроник, как е поддържан и колко още му остават??

 

Това е най-големия подводен камък. Другия проблем е че компютъра на мултитроника е програмиран за определен двигател. На моя например като влезна през ВАГ-КОМ в модула виждам следното:

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 01J-927-156.lbl
   Part No SW: 8E3 910 155 C    HW: 01J 927 156 HT
   Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010  
   Revision: 00000008    Serial number: 00000000970437
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 99996 123 66781
   VCID: 2855E6799BE83A9

 

Трябва да намериш някой който да го препрограмира от 2.5 TDI на 2.0 TDI. Това не става просто през ВАГ-КОМ.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не милионерка,на прилични километра е знам  със сигурност,въпроса е наистина как е поддържана кутията.Пак казвам знам с какво се захващам като труд и възможни усложнения,имам опит  в тези работи,и не се притеснявам.Искам да знам да ли ще пасне хардуерно всичко,иначе знам че трябва да се флашват модулите,това не е проблем.Знаете ли на първичния вал дали ще паснат работите там се чудя най-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте. Аз също се чудя дали може A4 B6 TDI 131HP да се конвертира от ръчка към автоматик. Дали само мултитроници стари и полу-заминали, или може някой стандартен хидротрансформатор.

 

За обратното съм слушал че било честа практика, при B6/B7, със заминал мултитроник да сменят на ръчка.

 

Това е единствен недостатък на колата ми, за мен, към момента. Просто трафика днешно време стана такъв, че е по-добре да си с автоматик.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега user 12321,оказва се че доста хора ще ни разубеждават да направим каквото искаме.Щур човек и силен ветър нищо не може да ги спре, такава поговорка имаме по нашия край.Мисълта ми е че трябва да се справяме по трудния начин,това не ме плаши и не ми е за първи път.Благодара все пак за колегите които дадоха мнение но аз съм започнал вече щуротията и се справям досега.Пиши ми на лично ако искаш някаква информация 

  • Thanks 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега както съм  написал по-горе имам кола за донор  б7 2,5 тди с милтитроник.Колата съм я взел цялата за 1100 лв така че по отделно ще излезне бая по-скъпо според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите коли като B6, вече не е проблем и не е много скъпо да се поглагат на различни тунинги и "подобрения". Тоест и тази манипулация макар и сложна не е невъзможна и безбожно скъпа. При мен проблемът е че с абсолютно нищо не бих могъл да се включа, всичко ще трябва да бъде в сервиз - това ще ми оскъпи бая. Проблемът е че май няма друг вариант, освен мултитроник кутия. При 1.9 TDI AWX. Ако има, споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...