Teodor Lazarov Публикувано 12 Март Доклад Share Публикувано 12 Март Здравейте,преди да ме помислите за луд искам да кажа че съм напълно наясно какво се каня да направя.Интересуват ме само конструктивни и адекватни мнения. Карам а4 б7 2.0 тди 140 коня BPW на предно.Имам същата кола за донор с 2.5 тди 180 коня с Мултитроник кутия.Искам да сменя моята ръчна кутия с мутитроник о колата донор.Има ли разлика в мултитрониците които се вграждат на различните мотори от б7 купето.Иначе от другата кола имам всичко за размяната.Какви други подмолни камъни още ме чакат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Март Доклад Share Публикувано 12 Март (Редактирано) Колега, карам Мултитроник вече 18 години безаварийно, но смятам че това което си намислил не е добра идея. От къде знаеш на колко хил. километра е този 18-годишен мултитроник, как е поддържан и колко още му остават?? Това е най-големия подводен камък. Другия проблем е че компютъра на мултитроника е програмиран за определен двигател. На моя например като влезна през ВАГ-КОМ в модула виждам следното: Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Revision: 00000008 Serial number: 00000000970437 Coding: 0000001 Shop #: WSC 99996 123 66781 VCID: 2855E6799BE83A9 Трябва да намериш някой който да го препрограмира от 2.5 TDI на 2.0 TDI. Това не става просто през ВАГ-КОМ. Редактирано 12 Март от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 12 Март Доклад Share Публикувано 12 Март Колата не милионерка,на прилични километра е знам със сигурност,въпроса е наистина как е поддържана кутията.Пак казвам знам с какво се захващам като труд и възможни усложнения,имам опит в тези работи,и не се притеснявам.Искам да знам да ли ще пасне хардуерно всичко,иначе знам че трябва да се флашват модулите,това не е проблем.Знаете ли на първичния вал дали ще паснат работите там се чудя най-много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март Колеги ако някой е правил обратната манипулация пак може да каже някоя тънкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 28 Март Доклад Share Публикувано 28 Март (Редактирано) Здравейте. Аз също се чудя дали може A4 B6 TDI 131HP да се конвертира от ръчка към автоматик. Дали само мултитроници стари и полу-заминали, или може някой стандартен хидротрансформатор. За обратното съм слушал че било честа практика, при B6/B7, със заминал мултитроник да сменят на ръчка. Това е единствен недостатък на колата ми, за мен, към момента. Просто трафика днешно време стана такъв, че е по-добре да си с автоматик. Редактирано 28 Март от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 28 Март Доклад Share Публикувано 28 Март @user12321 Това ще е много скъпа процедура, ще ти излезе по евтино да си продадеш колата и да си купиш друга автоматик. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 28 Март Доклад Share Публикувано 28 Март Колега user 12321,оказва се че доста хора ще ни разубеждават да направим каквото искаме.Щур човек и силен ветър нищо не може да ги спре, такава поговорка имаме по нашия край.Мисълта ми е че трябва да се справяме по трудния начин,това не ме плаши и не ми е за първи път.Благодара все пак за колегите които дадоха мнение но аз съм започнал вече щуротията и се справям досега.Пиши ми на лично ако искаш някаква информация 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 29 Март Доклад Share Публикувано 29 Март @Tedyy Напиши тук колко ти е струвало всичко като приключиш с "щуротията" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 29 Март Доклад Share Публикувано 29 Март Колега както съм написал по-горе имам кола за донор б7 2,5 тди с милтитроник.Колата съм я взел цялата за 1100 лв така че по отделно ще излезне бая по-скъпо според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 30 Март Доклад Share Публикувано 30 Март Старите коли като B6, вече не е проблем и не е много скъпо да се поглагат на различни тунинги и "подобрения". Тоест и тази манипулация макар и сложна не е невъзможна и безбожно скъпа. При мен проблемът е че с абсолютно нищо не бих могъл да се включа, всичко ще трябва да бъде в сервиз - това ще ми оскъпи бая. Проблемът е че май няма друг вариант, освен мултитроник кутия. При 1.9 TDI AWX. Ако има, споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване