zyo Публикувано 15 Март Доклад Share Публикувано 15 Март Здравейте нов съм тука, сигурно има много форуми по тази тема, но се пак да питам. Преди седмица две си закупих първата ми кола A4 B6 1.9TDI 131HP 2002, има си забележки като за годините, но поне за мен ме притеснява проблема с теча на масло от EGR-a, на същия ден като я зех и смених масла и филтри и след 3 дена ходих да и измият двигателя да видя за някакви течове и защото беше много омаслен, оказа се че единствения теч не от EGR-a. Та така де, ако имате някакви съвети ще съм много благодарен. Етo link към снимките който направих първите 3 са ден след като ми измиха двигателя, а останалите са след седмица, тоест днес: https://drive.google.com/drive/folders/1VucVGCINnSGqjP_l5FOo4Z8d-PadBD-q?usp=sharing Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tgod Публикувано 17 Март Доклад Share Публикувано 17 Март Това което се сещам е или имаш проблем с турбото или клапана за картерна вентилация. И от двете места може да ти вкарва масло към всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Март Доклад Share Публикувано 18 Март Рано или късно всички ЕГР-и протичат.Сменя се с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zyo Публикувано 10 Април Автор Доклад Share Публикувано 10 Април Бях чел някъде из стари чуждестранни форуми и някой беше казал да го премахна като цяло да не ми се дави двигателя, и софтуерно и като цяло.Но първо май ще го сваля да видя дали е замърсен или нещо друго му има, и чак тогава ще му го мисля дали със или без. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване