Jump to content

Съединител за 1.8т куатро


anto1

Recommended Posts

Здравейте,след 1 година и половина каране със съединител xtd stage 1 се предаде,колата не е много коне 210 .Незнам какво да слагам,четох че слагали маховник от асе и претискател от s2 и се струговал маховника,или да взимам пак xtd само че stage 2 или ако някой има такъв маховник от асе стругованда не му трябва  да го взимам и със един претискател от s2 и да монтирвам за гонките:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е малко трудно с частите, но не невъзможно. За преминаване към 240 мм съединител ти трябва твърд маховик от АСЕ, който се разпробива и балансира за 240 мм съединител. Аз ползвах притискател SACHS с номер 3082634022  и феродов диск пак SACHS с номер 1862625001. Лагера си остава същия. Моя маховик го прави едно момче от Велико Търново и съм доволен, при нужда ще пратя контакт.

Редактирано от MrLover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря,и ще направя такъв сетъп,обаче следкато никой не писа,намерих демфер претискател и диск,но като разглобих,xtd беше приключил курса и беше блокирал демфера,Следкато го изрязах с флекса установих че новия демфер е малко по различен от моя,предполагам е от дизел или от по старите 1.8т и си мисля че с по дълги болтове ще стане,ако някой има такива болтове да пише или понеделник ще търся 

IMG_20240413_135117601.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е сглобено,работи но явно маховика има проблем или нещо друго,като е на обороти и има шум като дрънчене.Ще покарам така и дано се оправи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам си пиша и си отговарям ,този маховник е от по-старите 1.8т ,но стана и с него калата върви по-добре от оригиналния,като субективно колата върви много яко между предавките и си мисля ,че е по-тежък от оригиналния! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрънчат пружините на феродовият диск! Няма никакъв проблем да си караш така! Аз с такава конверсия само, че на 1.9 тди минах по 100к км без проблем на две коли.

Редактирано от Pe6o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка. Останах с впечатлението,че си минал на твърд (едномасов) маховик.Щом си с демпферен и дрънчи не е добре работата. Ако е от маховика а не от притискателя може да ти направи голяма беля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво е,но сега със този маховик кола върви по различно,трябваше да ги претегля да видя като килограми каква е разликата,някой ако има такъв свален може ли да го претегли и да каже колко кг е?Аз ще изтегля оригинала за avj-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но по горе съм снимал маховиците,който са различни,този изрязания е от avj a другия е от по-старите 1.8т за тях питам каква е разликата в килограмите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно, просто пуснах тук и другата тема, ако недай си боже пак ти се наложи да човъркаш там ( или ако някой друг чете тук и не е намерил другата тема). Не зная колко е разликата между двата маховика иначе .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...