anto1 Публикувано 10 Април Доклад Share Публикувано 10 Април Здравейте,след 1 година и половина каране със съединител xtd stage 1 се предаде,колата не е много коне 210 .Незнам какво да слагам,четох че слагали маховник от асе и претискател от s2 и се струговал маховника,или да взимам пак xtd само че stage 2 или ако някой има такъв маховник от асе стругованда не му трябва да го взимам и със един претискател от s2 и да монтирвам за гонките:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 11 Април Автор Доклад Share Публикувано 11 Април Всички ли карате със стокови съединители?Или кажете кой ги прави ,усилва или към кой да се обърна,който ги прави,благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 13 Април Доклад Share Публикувано 13 Април (Редактирано) Ще е малко трудно с частите, но не невъзможно. За преминаване към 240 мм съединител ти трябва твърд маховик от АСЕ, който се разпробива и балансира за 240 мм съединител. Аз ползвах притискател SACHS с номер 3082634022 и феродов диск пак SACHS с номер 1862625001. Лагера си остава същия. Моя маховик го прави едно момче от Велико Търново и съм доволен, при нужда ще пратя контакт. Редактирано 13 Април от MrLover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 13 Април Автор Доклад Share Публикувано 13 Април Много ти благодаря,и ще направя такъв сетъп,обаче следкато никой не писа,намерих демфер претискател и диск,но като разглобих,xtd беше приключил курса и беше блокирал демфера,Следкато го изрязах с флекса установих че новия демфер е малко по различен от моя,предполагам е от дизел или от по старите 1.8т и си мисля че с по дълги болтове ще стане,ако някой има такива болтове да пише или понеделник ще търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 15 Април Автор Доклад Share Публикувано 15 Април Някой да знае дължината на болтовете,40.1мм ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 20 Април Автор Доклад Share Публикувано 20 Април Всичко е сглобено,работи но явно маховика има проблем или нещо друго,като е на обороти и има шум като дрънчене.Ще покарам така и дано се оправи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 24 Април Автор Доклад Share Публикувано 24 Април Сам си пиша и си отговарям ,този маховник е от по-старите 1.8т ,но стана и с него калата върви по-добре от оригиналния,като субективно колата върви много яко между предавките и си мисля ,че е по-тежък от оригиналния! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Април Доклад Share Публикувано 25 Април А "дрънченето"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 26 Април Автор Доклад Share Публикувано 26 Април Предрънква си,!Незнам кое е ,но си мисля че е маховика,карам докато се счупи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 26 Април Доклад Share Публикувано 26 Април (Редактирано) Дрънчат пружините на феродовият диск! Няма никакъв проблем да си караш така! Аз с такава конверсия само, че на 1.9 тди минах по 100к км без проблем на две коли. Редактирано 26 Април от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 27 Април Автор Доклад Share Публикувано 27 Април Ок,но феродовия диск няма пружини! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 28 Април Доклад Share Публикувано 28 Април Моя грешка. Останах с впечатлението,че си минал на твърд (едномасов) маховик.Щом си с демпферен и дрънчи не е добре работата. Ако е от маховика а не от притискателя може да ти направи голяма беля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано Петък в 12:10 Автор Доклад Share Публикувано Петък в 12:10 Незнам какво е,но сега със този маховик кола върви по различно,трябваше да ги претегля да видя като килограми каква е разликата,някой ако има такъв свален може ли да го претегли и да каже колко кг е?Аз ще изтегля оригинала за avj-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано вчера в 03:46 Доклад Share Публикувано вчера в 03:46 Информация колкото искаш има, само трябва да я потърсиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано преди 19 часа Автор Доклад Share Публикувано преди 19 часа Благодаря, но по горе съм снимал маховиците,който са различни,този изрязания е от avj a другия е от по-старите 1.8т за тях питам каква е разликата в килограмите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано преди 17 часа Доклад Share Публикувано преди 17 часа Това ясно, просто пуснах тук и другата тема, ако недай си боже пак ти се наложи да човъркаш там ( или ако някой друг чете тук и не е намерил другата тема). Не зная колко е разликата между двата маховика иначе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване