jolobg Публикувано 5 Май Доклад Share Публикувано 5 Май Христос Воскресе! Здравейте, колеги! Преди няколко месеца смених горивната помпа и с новата всички е наред, но установих проблем (предполагам) с управлението ѝ, което ми костваше смяна на акумулатор. Оказа се, че след изключване на двигателя помпата продължава да работи. Изчаках 3-4 мин., но не спря. След подаване на контакт и изключване от контакт спира. Проверих няколко пъти и понякога след изключване на двигателя също спира. Моля за насоки какво да проверя и къде. Не намерих във форума писано за този проблем, но ако има такава тема, моля за линк! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Май Доклад Share Публикувано 5 Май Като за начало, таралежът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 5 Май Доклад Share Публикувано 5 Май Най лесно , започни с релето на помпата , намира се отпред под капака, мисля че беше до резервните предпазители.Има вероятност да залепват контактите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване