Jump to content

ПОМОЩ покупка на А3 TDI рецикле????


Recommended Posts

;) ПОМОЩ колеги,

След дълго чудене между А3 и А4, се спрях на първото. До тук добре, но свястна А3 TDI под 11к, не можах да открия. Сега ми предлага едно приятелче точно такава, червена, но била напълно рециклирана в AUDI - Германия 2000г, и определено на колата й личи, че е "малко" по различна от останалите - има чип, спортен филтър, новите фарове, волан от S LINE, салона е като нов, отзад има две небрежни спойлерчета, калниците са малко по-широчки, спортни пружинки, спирачните апарати са от S-ка и др., но нещото което най много ме притеснява - турбината, сменена е с по-новата с променлива геометрия.....До колкото разбирам тази технология е по малко надеждна от стандартната турбина която се слага на моторите TDI от въпросната 98г., когато е й прозведена тази машинка. До сега не бях карал А3, и съм изумен колко ергономична и стабилна количка е , а пък с ъпгрейда който са й направили е като машинка на врмето:hilezh:

Някой ако може да изкаже мнение за въпросното турбо, щото колата е на 200к км, (което ми се струва реално за 98г производство) кви са му шансовете да му "прилошее" скоро, колко би струвала друга такава турбинка и въобще за 11к струва ли си въпросната колица, която е лумкана в БГ 2-3г, верно от човек с пари, подържана е перфектно (само джантите OZ 17" са 4к, разбира се 4овека си ги взима....).

Той каза че до смяна налива по 1л масло, което за кола с турбо ми се струва нормално, знам че мотора е адски надежден и икономичен, но този ли ще е моя????

МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ С МНЕНИЯ КАК ВИ ЗВУЧИ ЧЕ ДНЕСКА ТРЯБВА ДА КАЖА ДАЛИ ЩЕ Я ВЗИМАМ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип 90 коня ли е била ? То маи 110 кониовата пак е с променлива геометрия на турбината.Дизелистите да се изкажат. Но това с доливането на масло ...и какво като е турбо,моята вярно е бензн,но от смяна до смяна не пипа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тва което разбрах е че 98г с променлива геометрия на турбото ...няма. Тя е била "някога" 110кс фабрично. Моето инфо е че се налага 2000г. но тва че е пипано толкова много по тая кола мн ме безпокои, дали е за добро или обратното?

Как Ви звучи като цяло????

Все пак 11к ще дам, за мен си е цифра, но пък си заслужава щом ще гледам кръгчетата на волана :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 1.9ТДИ 110к.с не съм доливал масло никога!

Освен това извинявай - ама това че колата е върната 2000г. за рециклаж в Ауди и са и слагали спойлерчета ми звучи адски смешно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става дума за спойлерчета, в началото на темата описах всички неща които са й сменени, нищо не е пипано по нея в БГ.

Мене спойлерчетата точно грам не ме блазнят, търся си свестна дизелова, тая е единствената която намериих за тия пари. И 200к км 98г, за тоя мотор на тва купе ми се струва реално.

Nasti ако може да ми каже такава колко пара ще излезе А3 или А4 внос, може би ще заложа на вноса.

Кво ви е мнението за карана в БГ кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia: ПОМОЩ колеги,

......

Той каза че до смяна налива по 1л масло, което за кола с турбо ми се струва нормално, знам че мотора е адски надежден и икономичен, но този ли ще е моя????

МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ С МНЕНИЯ КАК ВИ ЗВУЧИ ЧЕ ДНЕСКА ТРЯБВА ДА КАЖА ДАЛИ ЩЕ Я ВЗИМАМ :bia:

Звъчи добре с изключение на доливането на масло!!! :hilezh: Аз не доливам капка от смяна до смяна! :unsure:

Аз тва което разбрах е че 98г с променлива геометрия на турбото ...няма. ....

Пак ме учуди! :wall: 110 коня AFN е с променлива геометрия на турбото! Моята е 97г и е така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по повод това че гори масло,

моя нещастен скромен опит е с именно този двигател TDI, на нов пасат 5, на който му доливахме до смяна 1-1.5л масло. По тази причина направихме консултация с ЮНИТРЕЙД и хората ни обясниха, че е нормално....определено не е еденичен случай щото във фирмата в която работех имахме 11бр, дизели и бенз и всички си хапваха масълце.....Най вероятно щото здраво се подаваше, ако си я кара човек споко може би няма да е така незнам. В крайна сметка и по новите агрегати са по натоварени от по -стария предшественик.

Мойто мнение е че е много важно задкормилното устройство в случая, и все пак :hilezh: ако 10г турбодвигател не хапва грам масло

За променливата геометрия незнам много, само че е разразботка на фиат и гарет, и за пръв път се вгражда първо при камионите IVECO, работят при двойно по-високи обороти.

Сега тва е моето инфо ако някой знае нещо пове4е да сподели, може и аз да бъркам в източника :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по повод това че гори масло,

моя нещастен скромен опит е с именно този двигател TDI, на нов пасат 5, на който му доливахме до смяна 1-1.5л масло. По тази причина направихме консултация с ЮНИТРЕЙД и хората ни обясниха, че е нормално....

:angry::bia: И аз си мислех, че на моя кенеф дет е на 300К+ км 700-800 грама от смяна до смяна е много и се нуждае от ремонт, Viva la diesel :rotcol::unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен мн.зависи и с какво масло се кара колата.Първоначално и аз доливах на старата а4 1.9тди около 1л. на първата смяна.След като смених фирмата на маслото с Мотул.Почти не долива!

Вземи с теб човек който разбира от коли и тогава купувай. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора, нещо много се притеснявам че е с П.Д. тая кола, и до колкото разбрах 1бр струва 1.2к ако се преебе, отделно тая геометрия на турбината.....

Водих хора, гледаха я колата, викат, че за момента е ок, ма тва е сега...

някой има ли впечатления от П.Д., консуматив ли са?да не трябва да сменям всяка год по една че ще фалирам и от идеята за икономична кола, направо ще си мечтая за бензин...

Споделете моля някой който има П.Д, сменял ли е на кви км е колата и т.н, и също за турбината някой ако има опит, ремонтирал ли е, оплаквания квото и да е ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ми се обидиш ама незнам какво очакваш ... да направим диагностика на колата през форума и да ти кажем дали да я вземеш ли ? :stupid:

Сичко зависи от предишните собственици как са я карали и как са я поддържали ... може колата да е 2005 и да е тоталка, както и да е 1997 и да е абсолютно запазена ...

Закарай я при някой от форумните майстори примерно за диагностика и те ще ти кажат дали си заслужава или е минавка ...

Плюс това качи се, покарай ... ако ти хареса и майсторите кажат, че е ОК ... земай смело :hilezh:

Успех с колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, ма явно и мен ме е хванала неква фобия...

Са ясно, че купувам стара кола, но пък очаквам едва ли не да ми дадат гаранция :( ....

Докато си карах старата кочинка (80-ка), толкова много се кефех на момента в който ще си избера нещо от поколението "А" и за тва сега ми е такава чуденка.

Мисля да я прилапам, пък после ще я мисля. За майстори, кво да ви кажа, имам една дружка дето ги чува много, ма да я карам ,да й мерат компресия, налягане в турбото и т.н.... и накрая ще ми кажат че нещо е не точно както трябва и ще трябва да пия лекарства вече :wall:

лошото е че колкото бъркаш в едно лайно , толкова повече смърди...едни ми викат, ма тя П.Д

р=900лв, тва турбо било адски скъпо за подъжка, ако се преебе 1.5к, и тва се разбирачи..

1бЩе тегля лотарийното билетче и толкоз :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора, нещо много се притеснявам че е с П.Д. тая кола, и до колкото разбрах 1бр струва 1.2к ако се преебе, отделно тая геометрия на турбината.....

Водих хора, гледаха я колата, викат, че за момента е ок, ма тва е сега...

някой има ли впечатления от П.Д., консуматив ли са?да не трябва да сменям всяка год по една че ще фалирам и от идеята за икономична кола, направо ще си мечтая за бензин...

Споделете моля някой който има П.Д, сменял ли е на кви км е колата и т.н, и също за турбината някой ако има опит, ремонтирал ли е, оплаквания квото и да е ....

Тази кола не е П.Д. така ,че не се притеснявай,такъв мотор се монтира след 2000г.А относно турбото ,ако е била 110к.с. преди чипа означава,че серийно е с променлива геометрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ами аз за тва пуснах тая тема, щото колата не е стандартен AHF мотор...

Както и да е, ще споделям как се развиват нещата по нея, защо я закупих :respekt:

Върви невероятно...и определено е ПОМПА ДЮЗА, знам как звучи това но е факт!

Приятелчето дето ми я продаде ме осведоми че 2002г е сменено всичко по нея....незнам що за човек би сложил на такъв мотор изцяло нова горивна система и въобще да смени всичко, но го е направил.

Турбината се включва малко над 1000об, и колата върви като бензинова, пробвах я небрежно с 1.8 бензин и не е проблем за тази конфигурация :bia: Стига да не дава много проблеми , за градско е уникална, адски стабилна е, аргономията много ми допада, за дизайна коментар нямам:hilezh: Но все пак съм пристрастен :hilezh: !!!!

Извънградско върви прилично, тук е момента да попитам, с 140 е на 3000об, незнам как е като стойност, аз не съм душманин и не обичам да цедя до макс, та незнам добре ли е като обороти за тоя дизел??? Някой с тоя мотор (подобен:hilezh:) ако може да сподели при тая скорост къде му е стрелката ще ми е много полезно. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Единственото което намирам като недостатък е определено ПЛАСТМАСАТА, колата вози стеганто, и със всички тия ниши подлакътници и т.н. поскръцват...., вярно че още не съм я озвучил и всеки шум прави впечатление, но все пак...

post-4009-1181040980_thumb.jpg

post-4009-1181042250_thumb.jpg

post-4009-1181042274_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...