Jump to content

Смяна на мембрани


Recommended Posts

Предполагам при ревизията на изпарителя си подменил и всички О-пръстени. Щом си с ел. ловато, бих те посъветвал да прегледаш състоянието и на бронзовия винт, който служи за постоянно подаване на определено количество газ, без значение от работния режим на двигателя. От там може да подадеш леко газ (1,5-2,5 оборота), за да изчезне гасненето на празен ход. Този винт има и О-пръстен, който е хубаво да прегледаш, евентуално може и от там да изпуска газ. Внимавай и с натягането му, че лесно се къса върха на иглата.

Това са само предположения, до колкото могат да се направят в един форум, може и сместа ти в момента да е прекалено богата, което пак да е причина за липса на празен ход и висок разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и направих снощи. Все още като пусна педала на газта оборотите падат почти до нула и после се връщат. Ама май това си ми е проблем с моторчето за празен ход. Повече ме притеснява факта, че мирише на газ. Уж сменихме мембрани, после на друг газаджия го поляхме с пяна изпарителя и всички връзки и клапана......нищо. Продължава да мирише.

 

Разхода не го знам все още. До няколко дни като заредя ще пиша.

Редактирано от ETHANOL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не мирише отзад от бутилката? Другото нещо е картерната вентилация - ако е пробита може да вкарва миризми през вентилатора на парното вътре в купето. Огледай медната тръба между бутилката и газовия клапан да не е удряна. Пълначката къде е монтирана - отвътре или отвън? Дори и отвън пак може да прави проблеми. Преди време и на мен беше почнало да ми мирише на газ в 100-цата. Всичко бях прегледал отпред и нямаше пропуск на газ от никъде. При мен пълначката е монтирана до гърловината на резервоара. Един ден докато ми пълнеха с газ забелязах, че почна да ми се изпотява леко калника около вратичката на резервоара и като го пипнах беше леден - оказа се, че е изпускало от щуцера на тръбичката, където се завива в пълначката. После като падне малко налягането спира да изпуска. Опитах да го притегна, но пак понамирисваше. Смених пълначката и лещата на тръбичката и се оправиха нещата. Така, че причини за мирис на газ може да има много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверено от газаджиите до италианеца на бул. Горнобански. Пълначка (на бронята), тръбите до клапана, самия клапан, тръбичка до изпарителя (при смяната на мембраните резнахме малко тази тръбичка за да може лещата да влезе плътно), самия изпарител (мирише от него и като го "насапунисахме" от никъде не изпуска), маркуча до кранчето. От там нататък нали системата вече работи на вакуум, но и там проверихме. Остана отдолу. Да де, ама като загася колата спира да мирише, т.е. евентуалния пропуск е от ел. магнитния клапан нататък. Но пък пяната не показа нищо. Може би трябва на студена кола да го пробам, щото тогава най много се усеща. Не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...