Vesko@Audi Публикувано 1 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2007 Приятели, преди малко си смених бензиновия филтър с новичък Бош и сега колата като натисна газта рязко се зачудва дали да тръгне и след това почва да поема. Ако карам с постоянна скорост (50 - 60) по някое време почва да придърпва и се самооправя. Също така докато ускорявам без да я натискам пак се случва да забие муцуна и почва да спира и изведнъж тръгва като ритната отзад. Смених само бензиновия филтър и нищо друго не е правено. Колата е с повредена ламбда сонда, но си работеше добре със стария бенз. ф.Има ли някакво обезвъздушаване или нещо, което е трябвало да направя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ckkgk Публикувано 1 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2007 Според мен просто си случил на менте . Аз преди време взех един, който сложих вечерта, запалих и всичко ОК, а сутринта и аз не знам какво ме накара да вдигна капака и филтъра се бе разпаднал, буквално разтопил от бензина. Нямам думи мамка му и ментета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 1 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2007 Може и да гълта въздух отнякъде, може да не са го затегнали като хората... Провери първо това, после попитай Димо (the_saint11) или Коко (КОКО 100 С4), и двамата могат да ти намерят гарантирано читав и оригинален филтър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 1 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2007 забравих да кажа че колата е Б4 1,6 пълен инжекцион.Бензиновия филтър е БОШ от ауто+ 34лв.Сам го слагах. Всичко съм стегнал много здраво. Няма как да гълта въздух Остава варианта да има въздух който е влязъл докато ги заменях. Някой знае ли как може да се обезвъздуши ?дано да не е нещо дефектен филтъра че и стария изхвърлих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 2 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2007 До колкото знам имат посока. Може да си го сложил обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 2 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2007 Спазил съм посоката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2007 (Редактирано) Има вариант да не са ти дали точния модел, с мен така се случи, уж по каталог......добре, че просто не пасна спрямо стария и го върнах.Пробвай ако не си изхвърлил стария, пак да го монтираш и виж как е положението...сега видях, че си го изхвърлил.Ами свали го новия и го напълни с бензин и го остави малко, после го монтирай пак! знам ли Редактирано 2 Юни 2007 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Botsko Публикувано 2 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2007 Преди 2 часа излязох от сервиза с нови филрти, масло и свещи. Колата почна да работи като часовник.Пробваи това което ти казаха колегите и ти препорачвам да взимаш само части с гарнтирано качество и произход. (например от The_Saint) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 3 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2007 Колега при подмяната на филтъра на входа и на изхода има едни малки шайбички от месинг или медни бяха съм забравил те се сменят задължително с новия филтър.Незнайно защо но се продават отделно от комплекта поне така беше при мен.След всичко това затягаш внимателно и докрай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 3 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2007 Има вероятност,макар и малка,фи-то да е по-малко.Случвало ми се е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts