Jump to content

Проблем с температурата


Sel

Recommended Posts

За всеки случай влез в сервизното меню на климатроника и виж там каква температура показва, да не се окаже, че е датчик нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако термостата не е наред той няма да е наред и при 150km/h! И това че ти пада температурата при спускане е ясен знак че термостата ти не затваря. А дали стрелката ще мърда или не (говорим над 90 градуса) зависи и от термо датчика на питата на радиатора. Ако включва перката на 60 градуса трудно ще мине над 90 градуса. Но ако включва на 80+ (както беше на Опела ми) стрелката на температурата си отиваше до към 100 градуса и после връщаше на 90.

Поздрави

Незнам на А4 кога включва,но никога не минава 90. Докато на Б4-ката датчика на радиатора за перката е на 95 С и тогава се включва и спада пак на 90...там има колебание...На А4 кога сработва незнам,но лепи 90 С и не мърда от там каквото и да и правиш.Та ако е повече или по-малко значи има проблем.

Колегата може да си види нивото на антифриза,датчиците,перката и термостата.

А и колегата като е видял 100 С лесно е можел да провери дали му върти перката или не.

Ние само си гадаем, информацията е не пълна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ситуацията е следната. Колата е с ремонтирана глава, при което водната помпа е сменена с чисто нова. Антифриза е точното ниво. Температура на околната среда 31 градуса. Действияето се развива на околовръстното на София. Зверско задръстване- 22 км. за час и половина. Средна скорост 5 км час. Климатроника работи на 6, че беше зверска жега! Освен в този случай никога при никакви условия стрелката не се е "разлепяла" от 90 градуса! Да добавя също и че датчика за температурата е чисто нов. Не е китайски или друг някъкав боклук. Купен е от представителсвото на Ауди в Пловдив.

Поради свалянето на главата и двата радиатора бяха свалени и щателно почистени!

Редактирано от Sel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по книжките пишеше, че не било препоръчително да седиш на климатроник в задръстванията, че имало опасност колата да загрее. А кога аджеба да седиш на климатроник, аз лично тогава най-много изпитвам нужда от него. На дизела моя обаче и 5 часа да му седиш в задръстване, откакто му правих ремонт и смених и термостата, не мърда от центъра...Независимо какво правиш. Виж съединителят ми почва да "рита", ама това е друга бира. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами то при мен това и се получи! Напрактика си седях в задръстване ! Ако загрява при седене на место с климатик е доста тъпо...

Редактирано от Sel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е термостата ще загрява и в движение и на спряло. Щом на дълъг път не създава проблем - За мен проблема е само един - перката. Дали е с ел.мотор, дали е с виско съединител, дали е с биметална пластина не знам но и не това е важното...

Поздрави

Не е баш така...ако не е отворил колкото трябва и пет перки да му сложиш пак ще загрява по простата причина, че не влиза достатъчно охладена течност от външния кръг. При движение двигателя се обдухва допълнително от въздушната струя :respekt:

...а по въпроса за перката колко бързо се върти по-запознатите може би ще кажат, че тя не е зацепена по посоката на въртене ако ма разбирате какво искам да кажа :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...