RossN Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 За всеки случай влез в сервизното меню на климатроника и виж там каква температура показва, да не се окаже, че е датчик нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 А ако термостата не е наред той няма да е наред и при 150km/h! И това че ти пада температурата при спускане е ясен знак че термостата ти не затваря. А дали стрелката ще мърда или не (говорим над 90 градуса) зависи и от термо датчика на питата на радиатора. Ако включва перката на 60 градуса трудно ще мине над 90 градуса. Но ако включва на 80+ (както беше на Опела ми) стрелката на температурата си отиваше до към 100 градуса и после връщаше на 90.ПоздравиНезнам на А4 кога включва,но никога не минава 90. Докато на Б4-ката датчика на радиатора за перката е на 95 С и тогава се включва и спада пак на 90...там има колебание...На А4 кога сработва незнам,но лепи 90 С и не мърда от там каквото и да и правиш.Та ако е повече или по-малко значи има проблем. Колегата може да си види нивото на антифриза,датчиците,перката и термостата.А и колегата като е видял 100 С лесно е можел да провери дали му върти перката или не.Ние само си гадаем, информацията е не пълна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Ние само си гадаем, информацията е не пълна...Съгласен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sel Публикувано 14 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 (Редактирано) Ситуацията е следната. Колата е с ремонтирана глава, при което водната помпа е сменена с чисто нова. Антифриза е точното ниво. Температура на околната среда 31 градуса. Действияето се развива на околовръстното на София. Зверско задръстване- 22 км. за час и половина. Средна скорост 5 км час. Климатроника работи на 6, че беше зверска жега! Освен в този случай никога при никакви условия стрелката не се е "разлепяла" от 90 градуса! Да добавя също и че датчика за температурата е чисто нов. Не е китайски или друг някъкав боклук. Купен е от представителсвото на Ауди в Пловдив.Поради свалянето на главата и двата радиатора бяха свалени и щателно почистени! Редактирано 14 Юни 2007 от Sel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 14 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 Някъде по книжките пишеше, че не било препоръчително да седиш на климатроник в задръстванията, че имало опасност колата да загрее. А кога аджеба да седиш на климатроник, аз лично тогава най-много изпитвам нужда от него. На дизела моя обаче и 5 часа да му седиш в задръстване, откакто му правих ремонт и смених и термостата, не мърда от центъра...Независимо какво правиш. Виж съединителят ми почва да "рита", ама това е друга бира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sel Публикувано 15 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2007 (Редактирано) Ами то при мен това и се получи! Напрактика си седях в задръстване ! Ако загрява при седене на место с климатик е доста тъпо... Редактирано 15 Юни 2007 от Sel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 15 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2007 Не загрява ни на място, ни на баир. Не изстива по наклон. Провери тия неща, които се изписаха по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2007 Ако е термостата ще загрява и в движение и на спряло. Щом на дълъг път не създава проблем - За мен проблема е само един - перката. Дали е с ел.мотор, дали е с виско съединител, дали е с биметална пластина не знам но и не това е важното...ПоздравиНе е баш така...ако не е отворил колкото трябва и пет перки да му сложиш пак ще загрява по простата причина, че не влиза достатъчно охладена течност от външния кръг. При движение двигателя се обдухва допълнително от въздушната струя ...а по въпроса за перката колко бързо се върти по-запознатите може би ще кажат, че тя не е зацепена по посоката на въртене ако ма разбирате какво искам да кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts