Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

възнамерявам да си купувам Ауди А4 1996-1998г. и съм се спрял на дизел(110h.p),та искам да попитам за какво трябва да внимавам най-много като купувам такова и ще мога ли да купя читаво такова до 10000лв.

Предварително Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей хубаво гледам нов си, ама да знаеш че ей сега ще ти скочат на врата. очаквай коментари от сорта: за този двигател има изписани тонове мастило в форума, използвай търсачката и т.н. За това ти пожелавам късмет!!

ПС Не че няма да са прави колегите като ти ги кажат тези неща!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако си имахме сайт, в него щеше да има секция А4, и да се ориентира човека, да прочете.

Тая работа с атаките срещу новите "използвайте търсачката" хич не ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

читаво такова до 10000лв.

честно казано цената доста ме смущава

наистина има тонове изписано за А4 и за 1.9 АфН мотора

пробвай с търсачката има да четеш четеш четеш

и сам ще стигнеш до извода че за тез пари ще е гроб

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колко трябв ада струва 11 годишна кола била тя и ауди а4 дизел?

ми сам провери в мобилето (немското) за пример

то принципно запазени дизели много трудно се намират

п.с. 96та може и да намери

98ма трудно

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колко трябв ада струва 11 годишна кола била тя и ауди а4 дизел?

Разликата между "колко трябва да струва" и за колко реално можеш да си я купиш е ........ голяма.

Дали е оправдано или не - не мога да кажа, но наистина за 10 хил. лв. ще е голям късмет да се улучи запазен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави са колегите, за 10 мойто не го давам :respekt:

за 10 може си взмеш пасат 98 със същия двигател, ще поддържаш Ауди .. повечето части са еднакви ... но ще караш Пасат :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... но ще караш Пасат :respekt:

В което няма АБСОЛЮТНО нищо лошо (освен за феновете на марката) и за това прежалих пространството зад предната седалка в името на четири рингчета на решетката :respekt::respekt::)

Редактирано от nikidd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите,а принципно бихте ли ми казали по често срещаните проблеми при този мотор 1.9 TDI(110h.p),които се наблюдават при автомобил на тези години и за какво да внимавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тук вече трябва да си направиш труда да прочетеш. Не омаловажавай труда на момчетата, които са писали по тези въпроси. Просто отвори подфорума А3/А4 и намери тема за този двигател.

Сигурно ще ме нападнат много жестоко, но ако бях на твое място щях да търся Алфа 156 2.4 (дизеловия). Под 98-ма и да искаш няма да намериш, защото просто ги няма. Става дума за двигателя, с който Фиат въведе комън рейла (може и да не ми е вярна информацията, но е факт, че това е мега здрава печка, плюс това яка). С чип ще прескачаш бензиновите 1.8, но без турбо. Ако е с турбо ще те мине с малко :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да не прозвучи нескромно :wall: ама аз по моя двигател нищо несъм ремонтирал, така че немога да ти кажа какво се прецаква.

Гледай да не пуши много отзад като подадеш рязко газта, то неможе съвсем да не препушва.. ама то се осеща когат не е нормално.

По принцип от тоя двигател звука е много приличен, но се чува ако си отвориш прозореца и при леко подаване между 1-ва и 2-ра се чува едно приятно "мъркане" :huh:

Всякво тракане.. лопане и виене е повод да обърнеш сериозно внимание какво става там под кората !

По възможност иди да ти закачат колата на компютър.. да ти измерят налягането на турбото !!! и също и компресията в целиндрите. ( леки разлики са допустими , но в границите на нормалното .. стои в зелената скала ) всичко това става на BOSH система.. поне мойто беше на тест в сервиз на BOSH.

Майстора възкликна че рядко минава толкова добър двигател през него.

Ако си късметлия и попаднеш на читава бройка, има да си караш и ще се чудиш :P

Простичките правила които спазвам мога да ти кажа:

1- винаги си сменям маслото + филтъра между 9 и 10 хил. пробег

2- винаги сменям и въздушния филтър със маслото

3- не карам със съмнителна нафта от некой си приятел.. и т.н. за да спестя 30-40 стотинки /1 лтр.

5- за да спиш по-спокойно си направи Пълно Автокаско!

общо взето е това :huh: успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...