Jump to content

Пак за Зелената карта


KOKO 100 C4

Recommended Posts

Здравейте колеги. Вече си получих и използувах Зелената карта, заради която започнах тема. Издават ми я немците(пардон – фактически те са руснаци) от SOVAG AG - Hamburg.

Това няма значение. В крайна сметка си прибират своето, но са почтени в сравнение с нашите "вълчета".

Ако сме единни и смели ще лишим следните пладнешки крадци от част от печалбата им:

1. Емил Кюлев (бившо ченге)

2. Васил Божков (бивш чейнчаджия с прякор “Черепа”)

3. Румен Георгиев (бивш номенклатурчик)

4. Добромир Гущеров (този не ми е ясен, но е в едрия бизнес от самото начало)

5. Съмнителните застрахователи от бившето “България”, сега подвизаващи се под гръмкото име “Allianz”. Доколкото помня това беше групировката около Първа частна банка, дето “почнали бизнес седейки на кашони”, защото немали паре за столчета горките!!!

И още незнайни и знайни обирджии на българския народ плюс огромно количество мутри, застрахователни агенти, корумпирани държавни чиновници, лумпени и откровени тъпаци.

Акционери в SOVAG са: Ингосстрах, Газекспорт и Совтрансавто. Само това е достатъчно.

Искам да настояваме за промяна в законодателството за допускане на външни застрахователи със сила, средства и респект, които да обуздаят нашите обирджии!!!

Подскажете, как да ви покажа копие на немската Зелена карта. С полската не стана, защото руският застраховател настояваше, а и ми даде същата цена. Все пак в Германия законите се изпълняват стриктно!

Цената е 41 евра плюс още 4 комисион и най-ценното – добър приятел. Нашите щяха да ме одерат 126 за същото. Представете си колко печелят!!! Нашият граничар не ми направи никакъв проблем нито другите, защото добре знаят, че всичко е редовно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само така! :!: :!: :!:

Културата на потреблението изисква да се стимулират търговците, които предлагат по-евтин продукт при едно и също качество. Дори една стотинка да е разликата е редно да се ползва по-евтиното (казах за еднакво качество), а тук не е въпрос за жълти стотинки....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена имаше статия в вестника от един супер специалист от ДЗИ за застраховките...и как трябва да се повишават цените иначе застрахователите изнемогвали.

Аз лично се питам следното. Ако колата ми е около 40 000лв.

1. Застраховката на колата ще е 2 500лв. на година

2. 70-90лв. за неква си Гражданска отговорност.

3. 247лв. на месец за да ми е валидно каското извън БГ и то само за страните от ЕС, Турция и Швейцария.

4. Зелена Карта от 200-250лв.(не помня вече колко беше за месец)

ТА стигнахме до 2 500+90+900 (за да ми в валидно каксото извън БГ за цяла година) + 700 ( за зелена карта)

Тоест 4 200лв. на година ако искам да имам същото нещо което имат хората от ЕС...не знам там колко би бали застраховката на кола от 20 000евро, но мисля че ще е по малко.

В Канада за такава кола плащах към 1200долара КАнадаски на година.

Ебре то излиза същото като с Глобул и Мтел....говорим на най-скъпите цени от цяла европа.

Колега, моля те СВЕтнини за тази залени карти нещо повече. Един приятел каза, че като в Турция на границата може да си изкараш за 10Евро за 1 седмица или нещо такова....Бъди нашата светлина в дъното на тунела :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТА стигнахме до 2 500+90+900 (за да ми в валидно каксото извън БГ за цяла година) + 700 ( за зелена карта)

Тоест 4 200лв. на година ако искам да имам същото нещо което имат хората от ЕС...не знам там колко би бали застраховката на кола от 20 000евро' date=' но мисля че ще е по малко.

В Канада за такава кола плащах към 1200долара КАнадаски на година.

Ебре то излиза същото като с Глобул и Мтел....говорим на най-скъпите цени от цяла европа.

[/quote']

така е, но застраховките не могат да се сравнят с Мтел, защото при застраховките влияе най-много риска...

Значи

ТА стигнахме до 2 500+90+900 (за да ми в валидно каксото извън БГ за цяла година) + 700 ( за зелена карта)

каско: 2 500 лв в БГ и ~600 EUR в странство - риска който има в БГ да се появи едно каско събитие е с ПЪТИ по-голям от риска в странство (говорим за Европа :evil: )' date=' така че сумата е сигурно е нормална ...

[b']гражданска отговорност: 90 лв в БГ и ~200 EUR (зависи от качествата и колата на водача) в странство - цената на БГ гр.отг. е ниска, защото покритието е малко ... тенденцията е да нараства :evil:

каско за странство: 900 лв това е РЕКЕТ. такова чудо в странство няма. Има допълнителни застраховки само за страните от 3 свят

гражданска отговорност за чужбина: 700 лв в БГ. Тези парички покриват, това, което не достига на БГ гр.отг. (виж т.2) В странство това е включено в норм. гр. отг. - за жалост това е плод на БГ застрахователен закон в който има деление на застраховка в БГ и в странство ... у наше село на това също му викаме РЕКЕТ :evil:

така, че за вбъдеще ще трябва да се вдигне гр.отг. на ниво около 400-500 лв. годишно и ще важи за странство, а ако е дал бат Бойко Борисов, ще трябва да падне каското, което е високо заради престъпността ... всичко друго е РЕКЕТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам Ви извадки от решението на Комисията за защита на конкуренцията, която налага все още неиздължените глоби с моят скромен коментар и пускам нова тема за корупцията на високо ниво.

Малко се забавих, но бях зает и много се "рових" като къртица.

По отношение цената на застраховката, отново се поддържа твърдението, че тя се формира на база актюерски изчисления при следване на сложни математически модели, одобрени от НББАЗ. (Коментар: Чиста измама!!! Аналогично с измислени и фалшифицирани методи грабителите ще Ви “докажат”, че 80 В4 в плачевно състояние е по-скъпо, като застрахователна оценка от А8 в перфектно състояние произведено 2003 г!!!).

ІІ. В хода на проучването по преписката в Комисията е получено писмо, вх. № 1173-В/09.10.2002 г. от Евлоги Ризов, с адрес София 1618, ул. “Зелена ливада” № 9, ап. 9 във връзка с издаването на застраховка “Зелена карта”. В него подателят твърди, че многократно е пътувал зад граница с личния си автомобил за един или два дни, при което е пожелал да направи застраховка “Зелена карта” за 3 дни, в последствие за 7 или 10 дни. Г-н Ризов е получил отказ от различните застрахователни дружества с аргумента, че те са се споразумели помежду си за ползване на единна тарифа относно цените на застраховките и минималната им продължителност. Според подателя съществуващата уговорка за издаване на застраховка “Зелена карта” за минимален срок от 15 дни е в нарушение на принципите на пазарното стопанство и ощетява потребителите. Наложената единна висока цена отнема правото на избор и алтернатива.(Коментар: Тук човечецът е бил прав в питането си, но за съжаление не е знаел, че действително не могат да се издават карти за по-малко от 15 дни. Обаче се издават за 2, 4, 5, 7, 8 и 9 месеца. Нашите “зверове” такива не издават).

Съществуват правни и административни бариери, които ограничават достъпа на потенциални конкуренти до пазара на разглежданата услуга. От една страна това са бариери, отнасящи се до целия пазар на застрахователни услуги, регламентирани в Закона за застраховането – лицензионен режим за извършване на застрахователна дейност, минимален размер на капитала на застрахователното дружество или на депозита на клон на чуждестранен застраховател, редица изисквания към управителните органи и др. От друга страна това са бариери, отнасящи се до пазара на застраховката “Зелена карта”. Съгласно чл. 82, ал. 3 от Закона за застраховането, българските застрахователи, които не са членове на НББАЗ, не могат да извършват дейности, предвидени с международни договори за застраховане на гражданска отговорност. В същото време, условие за членство в Бюрото, утвърдено с чл. 15, ал. 1 от Устава на сдружението, е банкова гаранция в размер на 600 000 евро, издадена в полза на Бюрото от българска банка.( Без коментар!!! Чиста корупция на високо държавно ниво, на фона на ежедневните интервюта давани от разни скапаняци за това колко близо сме до влизането в ЕС).

Съгласно чл. 30, ал. 1, т. 12, Общото събрание взема решения относно единната тарифна политика по застраховките “Зелена карта”. Член на Бюрото може да бъде изключен за нарушаване на установените от Общото събрание минимални застрахователни тарифи и максимални комисионни по застраховките “Зелена карта” (чл. 23, ал. 2, т. 3). (Коментар: Съглашение в брутално-мафиотски стил ).

► ЗПАД “Алианц България” АД е регистрирано от СГС по ф.д. № 4453/1991 г. и е със седалище и адрес на управление София, община Оборище, бул. “Дондуков” № 59, с предмет на дейност: застраховане и презастраховане.

Дружеството се представлява от изпълнителните директори Димитър Георгиев Желев, Теменуга Ненова Матракчиева, Милен Иванов Драгневски, Атанас Василев Юруков и Орлин Ценков Пенев. (Коментар: Това са “съмнителните застрахователи” от бившето “България”. През 1991 г. какъв Allianz е имало в България??? Бе то бива мързел, но как не са си изпрали и заличили кирливите ризи и данни).

ЗПАД “Булстрад” АД, гр. София предостави на Комисията Тарифата по застраховка “Зелена карта” в сила от 2000 г. до 01.04.2002 г. в щатски долари. След преизчисляването й в съпоставими цени и съпоставянето й с Тарифата, приета от НББАЗ и действаща от 01.04.2002 г., прави впечатление трайната тенденция на увеличение на тарифното число за застраховка на лек автомобил до 2000 куб. см. за различните срокове, за които е сключена – с 30-40%. По-голямо е оскъпяването при застраховката на мотопеди и мотоциклети и при товарни ремаркета до 10 т., като най-голямото увеличение при тях е за 15-дневната застраховка и с тенденция за намаление при увеличаване на срока на валидност.(Коментар: Засилване на рекета. Статистиката показва, че най-купуваните са 15 дневните и едномесечните. Точно там е насочено оръдието целящо максимално ограбване на почтения данъкоплатец от средната класа).

В този смисъл, Комисията без да е необходимо да се произнася относно размера на посочения в единната Тарифа минимален праг, принципно счита, че споразумение в тази насока е недопустимо. Всяко застрахователно дружество следва само да прецени кой е минималния праг, достатъчен да предпази застрахователната система от “срив”.(Коментар: Правилно!!!)

Всичко това показва, че наложените от застрахователите условия са довели до фактическо премахване на конкуренцията по отношение на целия съответен пазар. Наличието на тази отрицателна предпоставка, съгласно чл. 13, ал. 1, т. 2 от ЗЗК е абсолютна пречка за предоставяне на индивидуално освобождаване.(Без коментар:Всичко е ясно. Да влезе убитият-но за съжаление такъв до момента нема!!!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...