Jump to content

1.8 T vs BMW 320i E36


TDI

Recommended Posts

М50 В20 - 150@6000 - 190@4700 - Е36 320 без ВАНОС

М50 В20 TU - 150@5900 - 190@4200 -Е36 320 с ВАНОС

М52TU В20 -150@5900 - 190@3500

всичките са двулитрови двигатели по 150к.с. в Е36 купе

Важно е да се знае кой двигател сравняваш... макар че срещу 1,8т на 400м и трите нямат шанс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e kraino vreme beshe i audi da napravjat hubav motor

no mislja che BMW shte padne ot 1.8T osven ako ne e quatro

a lichno 1.8 T 150 konja pak pada ot mene i stava vapros za A3 - s po leko ot mene kupe da ne govorim za A4 kadeto sme na edni kilogrami

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e kraino vreme beshe i audi da napravjat hubav motor  

no mislja che BMW shte padne ot 1.8T osven ako ne e quatro  

a lichno 1.8 T 150 konja pak pada ot mene i stava vapros za A3 - s po leko ot mene kupe da ne govorim za A4 kadeto sme na edni kilogrami

Нещо не е била вред 100% щте те отвее. Ти си завоско някъде около 9-9.5сек до 100 , да не говорим че доускорението на А3 щте е доста по-добро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e kraino vreme beshe i audi da napravjat hubav motor  

no mislja che BMW shte padne ot 1.8T osven ako ne e quatro  

a lichno 1.8 T 150 konja pak pada ot mene  i stava vapros za A3 - s po leko ot mene kupe da ne govorim za A4 kadeto sme na edni kilogrami

Аз не знам къде ги четете тия празнословия за "слабите" 4х4 коли на 400 метра.Всъщност знам ама по-добре да не отвараме тема...

Та 4х4 може да се яви недостатък на 400 мера при сериозните коне(от 700 нагоре).Щото е голям недостатък затова едни от най-бързите в БГ коли, които се пускат са 4х4 :) И това не е само в БГ От 700 нагоре с малки изключения не става въпрос за коли вече...

ПС WhitePower - "a lichno 1.8 T 150 konja pak pada ot mene i stava vapros za A3" - а, като се събуди....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така защото конете на гумите са по-малко , тоест по-големи загуби на коне. За 400м това е доста спорно поради добрия старт от който може да спечелиш поне 0.5-1сек. Виж ако става въпрос за специални гуми то тогава 4Х4 няма шанс. Ако знаеш за пример Супри по 700коня дават по около 11-12сек на 400 , но излизат със терминална скорост от около 250-260км/ч , това означава че старта им е доста тежък и 4Х4 кола със доста по-малко коне щте им стъпи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така защото конете на гумите са по-малко , тоест по-големи загуби на коне. За 400м това е доста спорно поради добрия старт от който може да спечелиш поне 0.5-1сек. Виж ако става въпрос за специални гуми то тогава 4Х4 няма шанс.   :)

Няма ли шанс?Аз сега набързо се сещам за наколко марки -Скайлайн - Р32,Р33,Р34 всичките са 4х4, времената им са под 10сек.Има и скайлайн който слиза на 7.8 някъде....на това аз му викам загуба на коне :) Субаро 4х4 и то е с "ОГРОМНИ" загуби на коне, ама мачка на 400 метра.И накрая, но не на последно място любимите ни Аудита...и те горките никакви ги няма на 400 метра :)

Та идеята ми е следната - стига сте се връзвали на писанията в определени форуми за тая прословута загуба на коне.Верно е, че я има ама се проявява сериозно при драгстерите, където става дума за машини по няколко хиляди коня, старта е "детонация" и т.н.Драгстерите не са коли, ако някои все още не го знае...

Разбира се тая загуба на коне си казва думата и при високите скорости - от около 300 нагоре....ама колко често и къде можете да развиете такива скорости?

Но когато става дума за класиката-400 метра и за стрийт рейс 4х4 е истината, колкото и на някои да не им харесва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги съм си мисля че тия Skyline-ни които са под 10 секунди са само на задно,но може и аз да съм се объркал.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги съм си мисля че тия Skyline-ни които са под 10 секунди са само на задно,но може и аз да съм се объркал.....

Не не си се объркал...има скайлайни, които са по около 1200 кс, да със задно са,със специално усилен диференциал и тн.Промените по тях струват само по около 600 000 - 700 000 евро.Сам направи сметка колко от сток колата е останало.Все пак говорим за коли, а не за концепции :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май не си ме разбрал,с това исках да кажа че твоето изказване ,че при много бързите коли може и 4х4 не е особенно вярно.Повечето са задно.Аз обаче виждам един друг проблем при 4х4 който се нароча съединител,гледал съм доста филмчета и съм чел че при 4х4 не е толкова лесно както при задното,газ до долу и пускаш.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да пиша пак по адрес на White power понеже тази неделя бях на пистата и станах свидетел на няколко старта на Алфа като неговата 2.0 TS. Първо Алфата се пусна със пернишката Хонда 90коня и падна доста грубо. Тъй като аз преди съм се гонил със Хондата и съм я бил убедително реших да заговоря човека с Алфата. Та значи найстина Алфата си беше 150коня :):) и той ме убеди че си върви нормално и няма проблеми и при предложение от мене да пробваме ми каза - "ааааа не аз съм се гонил със 2.0 16V Б4 и много ме разби няма смисъл " :):):) Попринцип знам че италянките са бързички , но тая Алфа въобще не вървеше(възможно е и нещо да не и е вред ). Човека каза също че по-каталог им давали около 10сек до 100 , а неговата я е засичал 10.5 . Иначе на пистата даде времена малко над 18сек. , което е със около сек по-малко от времето което давам аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте семките... :)

1.8Т а3 0-100 - 8.2 макс 217

2.0 е36 0-100 - 9.9 макс 214

тва е сток - което не означава, че пешо спидъра кат не мое да включи на 3та и после казва, че не стават еди кои си мотори требва да му вярваме... май по-добре е на производителите да имаме вяра...

ай стига с тия хубави развъртания...

п.с. предложение за заключване:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да пиша пак по адрес на White power понеже тази неделя бях на пистата и станах свидетел на няколко старта на Алфа като неговата 2.0 TS. Първо Алфата се пусна със пернишката Хонда 90коня и падна доста грубо. Тъй като аз преди съм се гонил със Хондата и съм я бил убедително реших да заговоря човека с Алфата. Та значи найстина Алфата си беше 150коня :evil::) и той ме убеди че си върви нормално и няма проблеми и при предложение от мене да пробваме ми каза - "ааааа не аз съм се гонил със 2.0 16V Б4 и много ме разби няма смисъл " :):):) Попринцип знам че италянките са бързички ' date=' но тая Алфа въобще не вървеше(възможно е и нещо да не и е вред ). Човека каза също че по-каталог им давали около 10сек до 100 , а неговата я е засичал 10.5 . Иначе на пистата даде времена малко над 18сек. , което е със около сек по-малко от времето което давам аз[/quote']

saglasen sam , za onaja alfa

dano e bila 2.0 16V - shtoto v sofija ne sa mnogo takiva

a az lichno sam se bjagal s B4 s sushtte parametri

bjagal sam se i s kupe , i ne izkam da se hvalja no s malko sam gi bil

e da ot tolkova gonki sega sam za smjana na suedinitel no tova e druga tema

mojata alfa si e savsem zavodska s katalizatora daze ( za koito mnogo hora ne mogat da se pohvaljat che go imat) bez nishto da e pipano po neja

az lichno sam bil mnogo alfi 2.0 TS no te sa starija model motor s 8 klapana 144 konja i njamat rjaz

kakto i da e njama da sporja zashtoto tova e kulba na audi i ttuka njama da vi obedja v nishto razlichno ot audi

a i za bojurishte

pitam si az kolko konja e aa 130 vikam are da se drupneme

skusat me jako posle pak pitam kakvo e praveno i kato mi otvorjat spisaka s tuninga i i....

taka che bil toi 90 konja ama sega e 130 i taka ..

ne e vazno samo kakuv e motorat a i kolko teju kupeto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе честно казано си прав че няма да ни убедиш , но и ние неискаме да те убеждаваме че Ауди са резачки , просто ти излагам факти , пък дали твойта е по-бърза от тази която наблюдавах няма да споря. Лично аз нехаресвам италянките ,но и немога да им отрека че дизайна и динамиката им е завидна :evil: Просто и тази алфа е тежка както и Аудито и затова не се вписват в графата на бегачките, а и аз несъм си купил бегачка а кола с която мога спокойно да си карам с 180-200 по магистралата , като по-късно се влюбих в петака и най вече в доброто му развъртане на ниски обороти. Както и да е карай си я и със здраве - важното е да си я обичаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...