JOKO RS Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Здравейте колеги. Преди няколко месеца си купих А6 С4 2.5 tdi с AEL мотор. Това ми е първата дизелова кола и може би се притеснявам излишно, но все пак искам да разбера от други колеги дали имат подобен проблем?!Проблема е че според мен колата пуши повече отколкото трябва. При подаване на газ изпушва стабилно (черно) и след това изчиства. При работа на място също-даже оставя черна следа на земята. Това нормално ли е? Иначе колата си върви много добре и съм много доволен от нея- радвам се 4е избрах С4 пред С5 (можех да взема такава). Ще бъде много полезно някой от по-опитните дизелджиида сподели за какво трябва да са подготвени новобранци като мен преди зимата.Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Колко харчи средно? Градско - селско? Това е дизел мислен преди 15 години така че няма как да го сравняваш с нещо по стандарт евро4 и от сорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 При подаване на газ изпушва стабилно (черно) и след това изчиства.щом след това изчиства и не пуши е нормлано опиши малко по подробно след колко време изчезва пушека след настъпванетоцвят на пушека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Мойта след чипа започна така да пуши, но и вървенето ми харесва и не ме притеснява. С премиум дизела на омв обаче ми пуши сравнително по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKO RS Публикувано 24 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 щом след това изчиства и не пуши е нормлано опиши малко по подробно след колко време изчезва пушека след настъпванетоцвят на пушекаКолега по-подробно. Пушека винаги е черен. При рязко подаване на газ изпушва доста за моите разбирания при връщане на скорост също. При плавно качване на газта почти не пуши. При разко даване на газ и стабилизиране на оборотите сл.това изчиства както писах по-горе може би сл 4-5 секунди. Пушека мирише на изгоряла нафта колата не харчи масло. За колегата с разхода, Софииско ми дава под 10/100 когато се возя иначе 11-11.5. За извън градското зависи от скоростта при 170-190 по магистрала до морето и 100 през останалото време ми даде 7,5.Но при спокоино шофиране към Гърция с 4-ма човека ми даде 5,7. Колата е AVANT quattro. Що се отнася до чипа незнам на мойта дали не е слаган такъв в Германия,защото ми се струва че върви много, а компютъра беше отварян със сигурност. Трябва да се повозя на такава с чип и ще се разбере.Мерси на всички колеги които отговориха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Колега по-подробно. Пушека винаги е черен. При рязко подаване на газ изпушва доста за моите разбирания при връщане на скорост също. При плавно качване на газта почти не пуши. При разко даване на газ и стабилизиране на оборотите сл.това изчиства както писах по-горе може би сл 4-5 секунди. Пушека мирише на изгоряла нафта колата не харчи масло.звучи ми нормално махан ли и е катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKO RS Публикувано 24 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 звучи ми нормално махан ли и е катализатора?Катлизатора НЕ е махан, защото все още работи. Казаха ми че когато се запуши започвал да мирише и колата спирала да върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Здравейте колеги. Преди няколко месеца си купих А6 С4 2.5 tdi с AEL мотор. Това ми е първата дизелова кола и може би се притеснявам излишно, но все пак искам да разбера от други колеги дали имат подобен проблем?!Проблема е че според мен колата пуши повече отколкото трябва. При подаване на газ изпушва стабилно (черно) и след това изчиства. При работа на място също-даже оставя черна следа на земята. Това нормално ли е? Иначе колата си върви много добре и съм много доволен от нея- радвам се 4е избрах С4 пред С5 (можех да взема такава). Ще бъде много полезно някой от по-опитните дизелджиида сподели за какво трябва да са подготвени новобранци като мен преди зимата.Благодаря ви предварително!отдавна исках да захвана тази тема.карам а6 с4 2.5 тдй 140 коня.куатро.само градско колата ми дава 8-8.2 л на 100.извьн градско около 6.та,на място не пуши,работи супер!но при подаване на гас,рязко от пьрва или втора отзад става да не ви обяснявам!искам да попитам ,на този мотор чува ли се ясно свистенето на турбото или не?това,че не чувам мойто трябва ли да ме притеснява нещо?колата иначе бяга много!и друго,ько ми е позапушен катализатора може ли да е от него?ако го избуша ще намали ли пушлявенето?благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 1. това,че не чувам мойто трябва ли да ме притеснява нещо?2. катализатора ако го избуша ще намали ли пушлявенето?1. НЕ2. за катализатора не го избушвай ще пуши повече колата гаранция нали за това е сложен да обира твърдите частици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Това с вървенето е много относително, ако от атмосферен бензинов двигател се качвате на ТДИ ще ви се струва че сте се качили на ракета. И неприятното е че ви се струва че много върви а изобщо не е ясно дали реално двигателя и особено горивната уредба са читави. Това с големите облаци при кикдаун на ниски предавки е от неизгоряла нафта - тоест помпата предозира или подава горивото в неправилен момент - все признаци на проблем с износена помпа (това е ако сте с читав въздушен филтър и незапушен аспух и тия стандартните неща сте проверили). При мене колата беше в началото както я описва колегата demato - след смяна на електрониката пушенето намаля в пъти. Махането на катализатора не помогна особено при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 мисля че няма смисъл да се притесняваш от така описаните неща се пак закарай я на "доктор" да погледне - може да подава лоша смес лошо изгаряне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vagman Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Аз бих проверил подробно за цепки маруча м-у интеркулера и всмук. колектор, после и другия за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Това с вървенето е много относително, ако от атмосферен бензинов двигател се качвате на ТДИ ще ви се струва че сте се качили на ракета. И неприятното е че ви се струва че много върви а изобщо не е ясно дали реално двигателя и особено горивната уредба са читави. Това с големите облаци при кикдаун на ниски предавки е от неизгоряла нафта - тоест помпата предозира или подава горивото в неправилен момент - все признаци на проблем с износена помпа (това е ако сте с читав въздушен филтър и незапушен аспух и тия стандартните неща сте проверили). При мене колата беше в началото както я описва колегата demato - след смяна на електрониката пушенето намаля в пъти. Махането на катализатора не помогна особено при мен.колега,супер изчерпателен си и прав!само 1 обаче!това ми е пьрви дизел и много ме кефи!но истината е такава,взех колата само,защото е куатро!не сам искал дизел ,защото е икономичен.за да се кача на куатрото слязох от а6 2.8 л.колата е v6 близо 180 кончета!преди тази имах 2.3 е-136 коня!работя с мерседес 2 литра Е компресор и повярвай мога да преценявам доста добре различията втех.параметри при пр.средства!всичко друго е така както казваш!мерси1. НЕ2. за катализатора не го избушвай ще пуши повече колата гаранция нали за това е сложен да обира твърдите частицимерси колега!кратьк,но много ясен!и все пак как да намаля малко тази мьгла? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Billy Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 Колеги да попитам и аз, и аз съм с А6 2.5 тди quattro.Като я вкарам над 3000 об. пуши яко иначе сам й вдигал 200(за повече не искам да я натоварвам) на градско София ми дава 10/100 което както виждам от вас е нормално за този модел но извънградско не мога да я сваля под 7-7.5/100 при това с 90-100км/час.След като вдигам над 160-180 значи дебитомера ми е ОК, помпата е ОК тогава от къде е тоя висок разход на гориво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 аз свалям под 6/100 извънградско почти всеки път. Най-много ми е давала 7.5 но при много настъпване. Градско ми е 8-8.5. Проверете си ГНП.ПП: я колко много такива коли имало тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKO RS Публикувано 25 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 аз свалям под 6/100 извънградско почти всеки път. Най-много ми е давала 7.5 но при много настъпване. Градско ми е 8-8.5. Проверете си ГНП.ПП: я колко много такива коли имало тук Колега.Моля те, поясни какво имаш предвид под "много настъпване"А за градското, е много индивидуално зависи какъв маршрут караш. През делничните дни ми е 10/100 минаване през идеалния център а иначе през почивните дни може и под 8 да падне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_i_nikolov Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 аз свалям под 6/100 извънградско почти всеки път. Най-много ми е давала 7.5 но при много настъпване. Градско ми е 8-8.5. Проверете си ГНП.ПП: я колко много такива коли имало тук Има и май всичките доста кадят.И моята си пропушва черно ама не и обръщам голямо внимание:върви си нормално,миналата седмица сменях масло-за около 9000км. не съм доливал.Разхода според зависи-само градско около 8-8,5;смесено около 7,5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 и все пак как да намаля малко тази мьгла?иди да я качат на ВАГ-КОМ за да се види сместа ти дали е добра една диагностика примерно при Жоро е 20 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 иди да я качат на ВАГ-КОМ за да се види сместа ти дали е добра една диагностика примерно при Жоро е 20 лвКаква е тая смес ве колега, това да не са палачинки или кюфтета Може да се провери през ваг ком донякъде състоянието на помпа дюзи и дебитомер но най-качествено това става с сваляне и тест - например в супер дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 Колега.Моля те, поясни какво имаш предвид под "много настъпване"Ами на магистрала между 160-180 и където е възможно 200+, но за кратко. А пък при тесни планински пътища колкото позволява самия път и колата. Тогава ми е най-голям разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 аз свалям под 6/100 извънградско почти всеки път. Най-много ми е давала 7.5 но при много настъпване. Градско ми е 8-8.5. Проверете си ГНП.ПП: я колко много такива коли имало тук има колега,има!и други разбираме от истински автомобили!иначе разхода ми е точно колкото при теб.а може ли това пушлявене да идва от лоши дюзи?или тогава колата ще прекасва,можеби?как мислиш,какво да пипна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 има колега,има!и други разбираме от истински автомобили!иначе разхода ми е точно колкото при теб.а може ли това пушлявене да идва от лоши дюзи?или тогава колата ще прекасва,можеби?как мислиш,какво да пипна?По горивната уредба ти гарантирам че каквото и да пипнеш сам ще си караш колата после с репартак или майстор ще идва на крака да ти я оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dwd Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 Здравейте колеги,Аз има същия дзвер и същия проблем. Уж всичко е гледано, което не е в час е смемнено...Абе един от на-кадърните АЕЛ-и във форума .Харчи около 6 на 100; до 10 никога не съм я докарвал. Когато я рязна обаче пуши(още от 2000 об. пропушва). Моя майстор мери и шери вече много време и накрая отсече - някакъв смукателен клапан на турбото, който обаче не се сменял самостоятелно, а бил заедно с някакъв колектор. Абе работата отива на 400 лв. втора употреба. Ставал от турбо на Волво или ЛТ със същите мотори. Ако някой има такъв клапан, да свирка. Купувам. Нотова не е ОНЯ клапан, а другия, който не се отделя от колектора. Вярвам разбрахте, че не разбирам много от Турбини, но не това ми е работата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 Каква е тая смес ве колега, това да не са палачинки или кюфтета Може да се провери през ваг ком донякъде състоянието на помпа дюзи и дебитомер но най-качествено това става с сваляне и тест - например в супер дизел.ем опитах се да го кажа по просто явно не се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 25 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2007 По горивната уредба ти гарантирам че каквото и да пипнеш сам ще си караш колата после с репартак или майстор ще идва на крака да ти я оправи.това значи ли,че и за горивен филтьр ходиш в сервиз?колега,на А4 сьм сменял ел.блок на улицата,на ГНП!тоест,труда от мен,трябва ми диагнозата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване