vilik Публикувано 31 Март 2009 Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Сега като прегледах пак описанието се сетих, че като сте сложили новите тампони и магарето е още виснало на едната страна, трябва или с някой крик да го повдигнете леко, или да сложите един от тези дългите болтове М10 да поприбере от едната страна, после слагате заводския от другата, завивате го малко, вадите М10-ката и слагате на нейно място и втория фабричен болт. Това е лесно, но да си го напиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 31 Март 2009 Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Можеш ли да кажеш ориентировъчно размерите на цилиндърчето и на шайбите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 31 Март 2009 Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Като тази обикновената шайба е само за пример, че е трудна работа с тънка. Като цилиндъра е правен за задните тампони, ако искаш да е и за предните трябва още по-широк да се направи, но ме притесняваше, че няма много място отзад. Носиш тампона при някой стругар и спрямо него са мерките. Според мен предните не е нужно да се вадят с цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 31 Март 2009 Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joni_gog Публикувано 1 Април 2009 Доклад Share Публикувано 1 Април 2009 Мерси колега ! И мен ме чака това нещо ... Информацията която си ни дал е супер.Лека и безаварийна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Като тази обикновената шайба е само за пример, че е трудна работа с тънка.Ако не разполагате с толкова дебела шайба ,перфектна работа върши лагерчетоот примерно стар опорен тампон (на макверсона). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CIFA Публикувано 11 Април 2009 Доклад Share Публикувано 11 Април 2009 Браво колега. Материала е супер. Чакам с нетърпение да дойдат празниците че да влизам и аз в бокса че вече седма година карам моята баракуда и трака , тропа та се не трае. Преди две години ходих при майстор и дадох 400 лв за ремонт на предницата, но потропването от време на време пак си остана. Така и не можах да я стегна като хората. Ама сега ще взема всички тампони и запрятам ръкави. И повече никакви майстори.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedster Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 Браво колега. Материала е супер. Чакам с нетърпение да дойдат празниците че да влизам и аз в бокса че вече седма година карам моята баракуда и трака , тропа та се не трае. Преди две години ходих при майстор и дадох 400 лв за ремонт на предницата, но потропването от време на време пак си остана. Така и не можах да я стегна като хората. Ама сега ще взема всички тампони и запрятам ръкави. И повече никакви майстори.... А дали има разлика между Б3 и Б4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts