Jump to content

Фабрична аларма на АУДИ 100 С4 ?


sre4ko

Recommended Posts

Честита Коледа колеги!!!

Случи ми се тази вечер един проблем с колата, а на баща ми преди известно време.

Проблема е следния:

Тръгнах да отключам предната лява врата, отварям я и колата почва да свири ( "сирената " свири постоянно и звука идва от багажника в ляво). Другите три врати не се отключиха. Опитах да запаля при свиреща "сирена", но нестана (стартера невърти). Спрях свиренето като ткачих едната клема на акумулатора. Ако може някой да даде повече информация по въпроса ще съм благодарен. Въобще изключва ли се някакси тази "аларма", фабрична ли е, защото питах едно момче занимаващо се с аларми и ми каза, 4е е фабрична (имали въобще такава?). И при двете случки (моята и на баща ми) времето беше студено, но не мисля 4е това е причината, а и преди ми се случваше като отключа багажника първо пак да свирне. Спирах свиренето като отключа предната лява врата. надявам се темата да е интересна и който с каквото може да помогне.

Весело посрещане на Новата година.

sre4ko

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има такова нещо. И аз преди седмица имах същият проблем като ми дадоха ток от друга кола отключих и заключих вратите и стартера завъртя запали и няма проблем НО ПРЕДИ ТОВА ВЪРТЯХ КАТО ЛУД И НИЩО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такава аларма (фабрична). Свири с клаксон отзад на левия калник. Включва се и се изключва от специален прекъсвач монтиран на бравите. Много е вероятно да е отказал/заял някой от тях и по-специално на шофьорската врата. Опитай да заключиш/отключиш от дясната врата или багажника с ключа. Ако имаш допълнителна аларма с дистанционно свързано към централното също заключване/отключване трябва да свърши работа. Провери си и бутончето на предния капак да не би да не се притиска достатъчно. Намира се от страната на предното стъкло откъм шофьора - ще го видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Привет,

Все едно описваш ситуацията при мен преди около 2 седмици. Фабричната аларма се изключва като задържиш ключа по дълго в позиция, така че да отключиш шофьорската врата - тогава не свири и можеш да запалиш колата. При мен обаче проблема беше, че при отключена шофьорска врата се заключваха останалите. :hilezh: А като отключа тях, алармата пак се включваше (ако вече не съм запалил колата). :hilezh: Беше истинско шоу като бяхме 4-ма човека в колата. :gut: Но по същество - при мен се оказа, че проблема е в компресора - той се ебаваше с мен. Един приятел, който разбира от аларми ми я оправи за около 1ч. срещу 50лв. Спомням си обаче, че докато стигне до компресора гледаше микроключето на шофьорската врата и другата аларма (поставяната допълнително, която командва централното с дистанционно). Ако ти потрябва, мога да ти дам негови кординати, но по добре свали компресора и го прегледай, изчисти спойките по него (ако се наложи ги направи повторно), замери го и виж дали няма да се пребориш и сам. Той се намира под задната седалка, точно до акумолатора. Успех! :hilezh:

Емо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем и понеже имам централно само пищеше като завъртя ключа за да запаля и не върти стартера.

Проблема се оказа в слаб акумулатор след подмяната от старата ни кола без нищо друго да е пипано всичко беше 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Виждам, че поставената от мен тема преди нова година сега е актуална. Мился, че е доста интересна и колкото повече информация се събере за тази фабрична аларма на нашите AUDI-та, толкова по-добре!!! Аз разглобих днес кората на предната лява врата, защото трудно ми се заключа автомобила от нея. Гледам на "първо четене", че има някакъв микропревключвател на дражката като я дръпна отвън. За какво служи? Кога се включва тази аларма ми е интересно и днес тя свири известно време и спря май сама. Надявам се с помощта на всички колеги от форума да разгадаем как работи тази алармена система и каква е била целта на инженерите от Инглощат с поставянето й. На мен се задейства като заключа колата и отключа и отворя багажника. Преди спираше като отключа автомобила от шофьорската врата. Сега нещо неиска, та спирам заханването от акумулатора.

P.S. А иначе сирената на алармата е в багажника - отляво. Задействането й май става от предната лява врата.

Поздрави

Янаки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сирената ясно,ама алармата къде е?Аз съм с две,и тази фабричната понякога работи понякога не,като заключвам някой път бибка откъм багажника,та искам да я намера да видя къв и е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега. И аз искам да я намеря къде е и как може да я направя да се спира (с някакво ключе или незнам). Незнам ама май ми се стори, че сирената свири известно време и спря сама.?!? :mellow:

Редактирано от sre4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлява се от всички ключалки (дори и от тази на багажника). Свири при отваряне на преден/заден капак или някоя от вратите (пробвал съм отвътре). Къде са я скрили обаче не знам. Имам някъде схема на свързването на ЕКУ-то и там помня има вход за тази аларма - това предполага, че защитава паленето на двигателя, когато е задействала. Трябва да питаме google :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалях кората на предната лява врата, защото трудно ми се заключваше колата оттам. Наложи се да сваля рамката със стъклото,за да имам по-добър изглед към ключалката отвътре. Значи на ключалката (където се мушка ключа) отвътре има някъв механизъм с жици (управлява централното заклъчване), на самата дръжка отвътре има микропревключвател (незнам за какво е) долу на механизма на вратата (където са лосчетата също има някакъв микропревключвател. Също и може би най-важното което искам да кажа отностно алармата е, че видях някои от кабелите свързващи тези микропревключватели да отиват в една 4ерна кутиика на вратата. Може би има нещо общо тази кутиика с алармата? Незнам някои дали знае за какво са тези микропревключватели.

Редактирано от sre4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлява се от всички ключалки (дори и от тази на багажника). Свири при отваряне на преден/заден капак или някоя от вратите (пробвал съм отвътре). Къде са я скрили обаче не знам. Имам някъде схема на свързването на ЕКУ-то и там помня има вход за тази аларма - това предполага, че защитава паленето на двигателя, когато е задействала. Трябва да питаме google <_<

А тази фабрична аларма защо се задейства при мен когато ми бе паднал акумулатора.И не позволяваше въобще да завърти стартера.Щом завъртя ключа и се задействаше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалях кората на предната лява врата, защото трудно ми се заключваше колата оттам. Наложи се да сваля рамката със стъклото,за да имам по-добър изглед към ключалката отвътре. Значи на ключалката (където се мушка ключа) отвътре има някъв механизъм с жици (управлява централното заклъчване), на самата дръжка отвътре има микропревключвател (незнам за какво е) долу на механизма на вратата (където са лосчетата също има някакъв микропревключвател. Също и може би най-важното което искам да кажа отностно алармата е, че видях някои от кабелите свързващи тези микропревключватели да отиват в една 4ерна кутиика на вратата. Може би има нещо общо тази кутиика с алармата? Незнам някои дали знае за какво са тези микропревключватели.

Привет,

тези микропревключватели са за: при дръпната дръжка и заключена кола, се задейства размразяването на ключалката (има реотанче в нея)! Условието е да е под +5 градуса околната температура. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тази фабрична аларма защо се задейства при мен когато ми бе паднал акумулатора.И не позволяваше въобще да завърти стартера.Щом завъртя ключа и се задействаше?

Хубавите аларми са направени по този начин - при падане на акумулатора под определено ниво да сигнализира (блокира се). По този начин ако крадеца е откачил акумулатора и го закачи пак да се задейства и да не позволи заплване на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Алармата" е вградена във вакуум помпата за централното заключване и се намира отдясно под задната седалка (до акумулатора).

Редактирано от pbest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително на тези които не са съгласни с мен,но не мислите ли,че създавате тема-наръчник на начинаещият автохайдук?Дори да е бил респектиран от чудесно скритата аларма сега получава карт бланш.Дано не съм прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, не е хубаво да разгласява, въпреки че автоапашите 100% знаят къде се намира и как се обезврежда :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже защо като натисна бутона за отваряне на багажника до край там си остава. :)

После едвам го оправих с ключа.Като го натисна леко си се отваря без проблем. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да регулираш щангичките на самия бутон (като махнеш кората отвътре) и да пръснеш малко силиконов спрей между бутона и пластмасата - сигурно е влезнал прах и задържа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...