sweetlioo Публикувано 30 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 (Редактирано) а какви стойности се гонят, ето една снимка от показанията на 11 канал на моята кола, след старателно чистене на турбината. Добре ли е или трябва да се дооправя? Да вметна колата не беше загряла когато правих снимката. Имам и друг въпрос, когато е закачена на компа и вляза в двигателя ми показва Labels:028-906-021-AHU.LBL това какво означава? Че двигателя ми е AHU ли, защото по документ е АФН? Редактирано 30 Януари 2012 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 някой нещо по последни пост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 със снимка не се гледа работата на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Да ясно ми е, но има някаква разлика на празни обороти от порядъка на 30 мбара, и се чудех нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 На празен ход нищо не се вижда.. и тия 30-40 мбар-а разлика са нищоНаправи лог в движение и после огледай стойностите при пълно натоварване на 3 или 4-та скорост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Добре, а какви стойности би трябвало да ми даде? И с каква разлика е допустимо и в плюс или минус е тази разлика? Преди да изчистя турбината исканите стойности от ЕКУ бяха някъде към 1948 мбар а достигнатите варираха, като предимно бяха в диапазона от към 1600/1750 мбар, сега времето не ми позволява да се правя на състезател, пък и в Благоевград нямаме голям избор на дълги и пусти прави отсечки, така че при първа възможност ще направя един лог, и ще го пусна и тук за компетентно мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskokz Публикувано 3 Март 2012 Доклад Share Публикувано 3 Март 2012 Колеги, според Вас възможно ли е лопатките на турбината на А4 1.9 ТДИ с АФН мотор да са блокирали, при положение, че 'актуатора' се движи свободно при подаване на вакуум? Грешката записана в компа е "Налягане в смукателния колектор: разлики при регулиране", а симптомите са, че на високите предавки губи мощност и на 130 км/ч забива. Колата не пуши и от време на време се държи нормално(ще изкопа асфалта )Мерси предварителноЗдравейте,аз имам същия проблем и ако знае как да го отстраня ще съм много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiesto643 Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Aко някой се нуждае от кадърен майстор във Варна за монтаж-демонтаж на турбини,ремонт и др. да пише лично.В Унитех наистина дерат кожи,искаха ми 160лв. за монтаж-демонтаж????А човека ми зе 50 лв.!!!Колега това звучи супер !Къде е това място и колко ти струваше всичко с почистването ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts