Jump to content

225/60/16 на А6 С4 96 год.


rusty

Recommended Posts

Здравейте,

мога да взема тънко хубави 16 цолови джанти с много добри гуми 225/60/16, 5х112, ЕТ 42, 7,5х16. Влизат в калника, това е ясно, но дали ще имам проблеми по дупки и завои? Джантите са от А8. Някой пробвал ли е тази комбинация? Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

мога да взема тънко хубави 16 цолови джанти с много добри гуми 225/60/16, 5х112, ЕТ 42, 7,5х16. Влизат в калника, това е ясно, но дали ще имам проблеми по дупки и завои? Джантите са от А8. Някой пробвал ли е тази комбинация? Мерси!

стават без проблем, аз съм с 235/45/17 летните и стават перфектно,така че нямаш никакъв проблем

по завой мисля че не толкова ако пък носи то направи един реглаж набързо. а дупките вече както ги нацелиш :hilezh:

Редактирано от nobody_lbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стават без проблем, аз съм с 235/45/17 летните и стават перфектно,така че нямаш никакъв проблем

по завой мисля че не толкова ако пък носи то направи един реглаж набързо. а дупките вече както ги нацелиш :hilezh:

Аз от 18 месеца съм на 225/40/18-Ауди 100 Авант 2,5 тди 1994г.Няма никакви проблеми и със 5 човека пасажери и багаж че какво те притеснява за 17 цола не знам?!url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/345/86189_723.JPG] 86189_723.JPG[/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно няма да станат. А и да станат километража щи дава много отклонение. И двамата колеги преди мен са с размер много близък до нормалния и за това нямат оплаквания. 60 височина е мноого на тази ширина и жанта...това е от някоя S-класа или БМВ 7ца гума, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека е казал от А8 е

аз в момента съм с 215/55/16 и е на ганицата на допустимото

с 225/60 определено ще имаш ядове при натоварена кола

може и при пълен десен и пълен ляв да дере

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да го притеснява ли например че е с 3 см по -голям диаметър колелото :hilezh: което е недопустимо и не знам как въобще карате с тия гуми ако карате де

Освен че дава грешни показания на уредите товари много хидравликата и окачнавето а толкова нисък профил на гумата си е чист мазохизъм да се кара да не говорим за цената на 1 гума е колко 4 нормални. На мен тази идея 18-ки на с4 ми звучи на кво ше ви стане съединитела ще го сменята заедно с летните гуми да не говорим че немските инжинери са го измислили преди вас има си предавателни числа и др. а те поназнайват повече бъдете убедени в това.

Некой да сподели къде му отива разхода щот си мисля че 1-2 литра отгоре ще има гаранция и колата ще стане супер тромава ако не можете да си сметнете диаметъра има калкулатори за целта в нета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да го притеснява ли например че е с 3 см по -голям диаметър колелото :stupid: което е недопустимо и не знам как въобще карате с тия гуми ако карате де

Освен че дава грешни показания на уредите товари много хидравликата и окачнавето а толкова нисък профил на гумата си е чист мазохизъм да се кара да не говорим за цената на 1 гума е колко 4 нормални. На мен тази идея 18-ки на с4 ми звучи на кво ше ви стане съединитела ще го сменята заедно с летните гуми да не говорим че немските инжинери са го измислили преди вас има си предавателни числа и др. а те поназнайват повече бъдете убедени в това.

Некой да сподели къде му отива разхода щот си мисля че 1-2 литра отгоре ще има гаранция и колата ще стане супер тромава ако не можете да си сметнете диаметъра има калкулатори за целта в нета

Сметнали сме го-Има фирмени кълкулатори за взаимозаменяемост на различните размери на гумите-пък на тебе нещо като не ти е ясно не се озлобявай от това че някой е опитал нещо преди теб-така е в живота !Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е -6% , това означава при скорост 100 км/ч километража показва 94. Или при 2000 об/мин на най висока предавка вместо 94,7 км/ч имам 101 км/ч. Всичко това е сметнато с калкулаотр за гуми/скорости. Какво целя с по големите гуми? Искам да ми спадне разхода и да е по тиха колата при по висока скорост. Разлика около 130 об. при една и съща скорост :stupid: Каква е ползата от всичко това и дали има такава не съм много сигурен.Разликата е -6% , това означава при скорост 100 км/ч километража показва 94. Или при 2000 об/мин на най висока предавка вместо 94,7 км/ч имам 101 км/ч. Всичко това е сметнато с калкулаотр за гуми/скорости. Какво целя с по големите гуми? Искам да ми спадне разхода и да е по тиха колата при по висока скорост. Разлика около 130 об. при една и съща скорост :( Каква е ползата от всичко това и дали има такава не съм много сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметнали сме го-Има фирмени кълкулатори за взаимозаменяемост на различните размери на гумите-пък на тебе нещо като не ти е ясно не се озлобявай от това че някой е опитал нещо преди теб-така е в живота !Поздрави.
Нещо сериозно си се объркал ако не ми беше ясно нямаше да пиша тук а ако ви е кеф сложете си гуми от трактор ваша воля :stupid: И като има "фирмени" калкулатори къде виде че стават 18-ките щото със сигурност маркера или квото е там е в друг цвят и ти казва на ушенце че не е добре ама ти по-добре знаеш де :) По-надолу колегата пише че очаква да му падне разхода с по -големия цолаж :(тва няма как да стане ама нали сте едни разбирачи карайте си и си вервайте но не е хубаво да подвеждате и други колеги от форума или ви е се едно :rotcol:rusty Стандартните гуми да приемен че са 205х60х15 нали така 225х60х16 значи едните са с диаметър 62.7 см а тези за които говориш са 67.64 см или разлика от близо 5 :) см което няма да е добре и нищо от очаквания резултат няма да постигнеш :(
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/60/16 нема да станат просто, а и не виждам как ще падне разхода...единствено щи вози по-хубаво. 225/40/18 си заспиват обаче.

те че стават стават диаметъра им е 63.72 което е допустимо просто преди това отиваш на зъболекар да ти укрепят пломбите и даваш газ гаранция колата ще се разхлопа тотално в БГ с 40 мм профил :hilezh: не видях колко инча е широка джантата не че има значение де а ама се пак чисто любопитство :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/40/18 са 100% взаимозаменяеми със 195/65/15 или 205/55/16.

Колега "оптимист" :hilezh: помисли логично: ако със 205/55/16, оригиналният размер, колата прави за 1 км. примерно 120 пълни завъртания, то за същото разстояние 225/60/16 ще прави 6% по малко, т.е. около 113 завъртания. Което означава и по малко разход!

Защо С4 със 6 степенна ск. кутия има по книга по малък разход от 5 ст.? Защото 6. ск. е по дълга, т.е. за едно и също разстояние по малко обороти. Приятни размишления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/40/18 са 100% взаимозаменяеми със 195/65/15 или 205/55/16.

Колега "оптимист" :hilezh: помисли логично: ако със 205/55/16, оригиналният размер, колата прави за 1 км. примерно 120 пълни завъртания, то за същото разстояние 225/60/16 ще прави 6% по малко, т.е. около 113 завъртания. Което означава и по малко разход!

Защо С4 със 6 степенна ск. кутия има по книга по малък разход от 5 ст.? Защото 6. ск. е по дълга, т.е. за едно и също разстояние по малко обороти. Приятни размишления.

Да ама не е така ... практиката показва друго.

На мен между зимните и летните 195/65 15" vs 235/45 17" ми дава около 1-1.5л/100 разлика в полза на по-тесните зимни гуми.

Иначе летния комплект 17" джанти май ще го продавам ... найстина отварят много, по-красиво е и т.н., но си начесах крастата и повече ми харесва комфортната возия, а не това как колата изглежда отстрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама не е така ... практиката показва друго.

На мен между зимните и летните 195/65 15" vs 235/45 17" ми дава около 1-1.5л/100 разлика в полза на по-тесните зимни гуми.

Иначе летния комплект 17" джанти май ще го продавам ... найстина отварят много, по-красиво е и т.н., но си начесах крастата и повече ми харесва комфортната возия, а не това как колата изглежда отстрани.

Имаш право и аз забелязвам същото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те че стават стават диаметъра им е 63.72 което е допустимо просто преди това отиваш на зъболекар да ти укрепят пломбите и даваш газ гаранция колата ще се разхлопа тотално в БГ с 40 мм профил :) не видях колко инча е широка джантата не че има значение де а ама се пак чисто любопитство :)

225/40/18-8J

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

195/65 Р15; 205/55 Р16; 225/45 Р17; 205/50 Р17; 225/40 Р18; 225/35 Р19

Едно и също нещо. Що трябва да сме по-умни от инженерите не знам. Ако сложиш 225/60 р16 най-много да падне калника...

Колата харчи повече, защото по-трудно тръгва, т.е трябва и повече мощност; и съпротивлението на търкаляне е по-голямо.

А бе загубено време е тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/40/18 са 100% взаимозаменяеми със 195/65/15 или 205/55/16.

Колега "оптимист" <_< помисли логично: ако със 205/55/16, оригиналният размер, колата прави за 1 км. примерно 120 пълни завъртания, то за същото разстояние 225/60/16 ще прави 6% по малко, т.е. около 113 завъртания. Което означава и по малко разход!

Защо С4 със 6 степенна ск. кутия има по книга по малък разход от 5 ст.? Защото 6. ск. е по дълга, т.е. за едно и също разстояние по малко обороти. Приятни размишления.

Проблема с по-голяма гума (става въпрос за обиколката) е в това, че радиуса и е по-голям - т.е рамото е по-голямо (но в обратна посока отвътре/навън) и затова двигателя ще завърти по-трудно гумата. Затова ще се вдигне разхода, а ако мотора е по-лабав ще му се развали динамичността. Да не говорим, че ще отчита по-малко километри километража от колкото са в действителност и ще води до грешка в отчитането на разхода, който така или иначе ще е по-голям заради по-високите (гума с джанта - обиколка, както сам си я сметнал) гуми. С една дума колата ще изглежда много добре отстрани, но ще харчи, друса и по-лошо ще набира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/40/18 са 100% взаимозаменяеми със 195/65/15 или 205/55/16. Колега "оптимист" <_< помисли логично: ако със 205/55/16, оригиналният размер, колата прави за 1 км. примерно 120 пълни завъртания, то за същото разстояние 225/60/16 ще прави 6% по малко, т.е. около 113 завъртания. Което означава и по малко разход!Защо С4 със 6 степенна ск. кутия има по книга по малък разход от 5 ст.? Защото 6. ск. е по дълга, т.е. за едно и също разстояние по малко обороти. Приятни размишления.
:):):)
Какво трябва да го притеснява ли например че е с 3 см по -голям диаметър колелото ;) което е недопустимо и не знам как въобще карате с тия гуми ако карате деОсвен че дава грешни показания на уредите товари много хидравликата и окачнавето а толкова нисък профил на гумата си е чист мазохизъм да се кара да не говорим за цената на 1 гума е колко 4 нормални. На мен тази идея 18-ки на с4 ми звучи на кво ше ви стане съединитела ще го сменята заедно с летните гуми да не говорим че немските инжинери са го измислили преди вас има си предавателни числа и др. а те поназнайват повече бъдете убедени в това. Некой да сподели къде му отива разхода щот си мисля че 1-2 литра отгоре ще има гаранция и колата ще стане супер тромава ако не можете да си сметнете диаметъра има калкулатори за целта в нета
Абсолютно верно казано .А относно разхода 2 литра в повече са му гаранция . минуса на големите гумета са също по слабо ускорение ,по твърдо возене , и един плюс имат само ,колата става по стабилна .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...