Jump to content

И аз се чипосах


Recommended Posts

Като за начало сложихме малката версия +20hp. Веднага се усети чипа: въртящият момент се качи сериозно на всички обороти, throttle response също се промени, май и електронното ограничение на оборотите се вдигна с няколкостотин отгоре. Свалихме разхода. С колко, още не мога да ви кажа, защото засичам, но половин-един литър има със сигурност.

Но определено вече карам друга кола. Това е втората кола, която чипосвам при Стефчо и съм много доволен! Предишната беше с ADR мотор - щом на тая издъхнала атмосферка се усети осезаемо, значи правете си сметка :)

И още едно добре известно нещо искам да кажа: предно + много коне = пълна простотия, много SUCKS!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 159
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз онзи ден сложих чип при сумиста има ефект доста по голям от колкото очаквах направо стана друга кола с пуснат климатик стана като преди без климатик че и по добре .

:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте някакви координати на този сумиста. Моя двигател е 1.8. дали ще има разлика като не съм с турбо. И какви парички излиза чипчето. Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,радвам се че си доволен,защо не пробва с варианта +40 .Досега съм си чипвал колите с допустимия максимум и не съм имал проблем.Интересно ми е направи ли сравнение с чипосаното ауди на колегата ,,Audi A3 1.8T" с твоята кола в момента.

Мислиш ли да правиш и др.интервенций с цел повишаване на мощността?

Редактирано от tarikata_cs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да направи сравнение защото на ,,Audi A3 1.8T" е 163к.с. сток, а неговото 150к.с.

ти па ако ги усетиш тия 13 коня

ми викай акхмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е малко тъпичък въпроса,ама четох,четох,и неразбрах-с обикновено газово,ще има ли ефект,щото95%от времето колата бачка на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да направи сравнение защото на ,,Audi A3 1.8T" е 163к.с. сток, а неговото 150к.с.

Става въпрос за след чипването и на двете коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е малко тъпичък въпроса,ама четох,четох,и неразбрах-с обикновено газово,ще има ли ефект,щото95%от времето колата бачка на газ.

С обикновено газово компа не играе. Там си "карбуратор". Чипът е безсмислен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,радвам се че си доволен,защо не пробва с варианта +40 .Досега съм си чипвал колите с допустимия максимум и не съм имал проблем.Интересно ми е направи ли сравнение с чипосаното ауди на колегата ,,Audi A3 1.8T" с твоята кола в момента.

Мислиш ли да правиш и др.интервенций с цел повишаване на мощността?

Имахме леки съмнения за checksum на този чип дето е +35 коня. Моята кола се оказа, че с голяма вероятност е некадърно чипвана в Италия, понеже чипът беше с изтрит label и си личеше, че не е оригиналният. Наложи се да налучкваме заглавието/файловете и не бяхме особено убедени, че този с +35 коня ще стане. А и то сега зимата няма как да ги предам тези коне, сегашните 170 к.с. пак са му в повече на това предно.

Нямам намерение да правя следващи интервенции, освен едно "дочипосване" до 185 коня. А-сериите на Ауди са сравнително кекави и са неподходящи за спортни изяви. За да вдигна коне, трябва да сменя доста работи, после трябва нов съединител, по-добри спирачки, ако има чалъм един шпер и т.н. и т.н. Според мен А4 не е подходящият избор за сериозен тунинг, освен ако нямаш много пари и време. С тва предно и това кекаво окачване...

Може и да е малко тъпичък въпроса,ама четох,четох,и неразбрах-с обикновено газово,ще има ли ефект,щото95%от времето колата бачка на газ.

Според мен ще има. На старата ми А4-ка с обикновена АГУ имаше. Еле пък ако си газов инжекцион, нямаш никакви проблеми.

Става въпрос за след чипването и на двете коли

Според мен ако се чипнем и двамата до максимума (185-190к.с.), няма да има разлика. Хардуера на моторите по мои спомени е един и същ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще има. На старата ми А4-ка с обикновена АГУ имаше. Еле пък ако си газов инжекцион, нямаш никакви проблеми.

"Обикновенно АГУ + механичен инжекцион + чип = загуба на време и пари" - Сумиста

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Обикновенно АГУ + механичен инжекцион + чип = загуба на време и пари" - Сумиста

:steinigung:

Гледай сега на Ванката с старата кола съм си играл специално и съм ровил по маповете аз лично за да се получи желаният резултат на газ при това обикновенна но колата преседя близо 20 дни при мен и имах възможноста да пробвам по два три варианта на седмица така че старата А4-ка на Ванката беше с обикновенна газ и мапинг правен от мен но това го направихме от чиста спортна злоба.

Не бих си и помислил да го правя отново. :hilezh:

Редактирано от SUMISTA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, това с мапването на старата А4-ка бе много важен момент от цялата схема с тунинга :steinigung: Бат Стефчо голям спортист се оказа :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SPAM:

...

ми викай акхмет

Можеш ли да го спелуваш... :steinigung:

По темата: има ли "по-меки" варианти на чиповете? Карал съм чипосана А4, която около 3000 об/мин истеризира и А4 180 кс., заводски с AJL двигател, която се движи много приятно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,на газ ефект няма да има,а на бензин ще има ли,ACE мотор,питам,щото Плевен ІСофия е 170 км,та ме интересува ефект,цена и време за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SPAM:Можеш ли да го спелуваш... :steinigung: По темата: има ли "по-меки" варианти на чиповете? Карал съм чипосана А4, която около 3000 об/мин истеризира и А4 180 кс., заводски с AJL двигател, която се движи много приятно...
Има
Добре,на газ ефект няма да има,а на бензин ще има ли,ACE мотор,питам,щото Плевен ІСофия е 170 км,та ме интересува ефект,цена и време за работа.
Ще има ефект на бензин +11 к.с и 18 н.м.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата: има ли "по-меки" варианти на чиповете? Карал съм чипосана А4, която около 3000 об/мин истеризира и А4 180 кс., заводски с AJL двигател, която се движи много приятно...

Ето в тези детайли се крият разликите между лошите и добрите вендори на чипове. Аз съм го казвал и на сбирките това - не е голям подвиг да направиш остър peak в тесен диапазон и кривите да ти стоят нащърбени като бабешки зъби. Моята с 20 к.с. версията се държи перфектно. Кривите се изместиха с една идея нагоре по всички обороти. При 2000 оборота се усеща съвсем леко подритване, но то е по-скоро приятно и естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, те такова искам, но + 35 к.с. например. Все пак съм куатро и има как да ги туря на хасфалта. Какво ще кажеш, Сумист? Занимава ли ти се със съфорумници още? В една друга тема изговори доста силни приказки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, те такова искам, но + 35 к.с. например. Все пак съм куатро и има как да ги туря на хасфалта. Какво ще кажеш, Сумист? Занимава ли ти се със съфорумници още? В една друга тема изговори доста силни приказки...

Изговорих щото ме нервираха доста после въпросният юзър ми прати лично че съжалявал щото и той бил ядосан на трети юзър и аз съм му подействал като катализатор

няма такава драма сапунка някаква се получи :zustimm::hilezh::hilezh:

А иначе при интерес пиши на лично няма проблем ще я направим . :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sumist, чета темата и се чудя какво можеш да ми предложиш за мойто 7А ? Нямам газ :zustimm:

Редактирано от Nik0las
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...