BobbyA4 Публикувано 21 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 Zdraveite pi4ove:) Iskam da spodelia ne6to s vas.... zna4i imam Audi A4 2.6 -150 konia... mnogo sam si dobolen ot koli4kata, no vse mi be6e me4ta da si vzema A4 1.8T quatro... ta sega mi se otvori vazmojnost da napravia barter na moito A4 2.6 za A4 1.8T quatro... no sled kato se ka4ih da pokaram 1.8T Quatro izob6to ne ostanah dovolen... v sravnenie s moito koeto e 2.6 1.8T Quatro si be6e napravo kuc kon... spanat otvsiakade... nemoga da si go obiasnia na kakvo se dalji tova... niakoi ima li vpe4atlenia ot 2-ta modela dvigateli.... Zna4i kato si karam moito 2.6 napravo me zalepia za sedalkata i ako re6a da napravia riazko izprevarvane znam 4e niama da imam griji.... a s tova A4 1.8T Quatro napravo ne poviarvah 4e tova sa sa6to 150 konia... ne sam karal dosega kola s Turbo, no na tazi ne mojah izob6to da usetia turbinata... hem izpavah kolata na 3500-4000-4500 oborota, ne usetih niakakav "ritnik" ot turboto... strana rabota naistina... o6te se 4udia za6to taka se polu4i... 6te se radvam da spodelite va6i vpe4atlenia ot tezi 2 dvigatelia 2.6 i 1.8T quatro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 21 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 попринцип всички който карат 2.6 казват че вървят повече от 1.8Т така че мисля че е по добре да си оставиш твоята Нека и другите кажат това е моя преценка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 21 Декември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 ami az za parvi pat karah 1.8T , no 4estno da si kaja izob6to ne ostanah o4arovan... :oops: imah 4ustvo 4e karam diesel bez turbo... nito riaz pri potegliane, nito ni6to... a pak sled tova kato si se ka4ih otnovo na moita 2.6 samo kato natisnah malko po-riazko pedala i napravo me zalepi za sedalkata a az iskam to4no takava kola koito da si e mo6tna Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 21 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 мойто Ауди лепи по същия начин Ама не би трябвало да не върви въобще 1.8T може би нещо не е както трябва за да не върви хубаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 21 Декември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 Ami i az tova si mislia 4e na tova 1.8T ne6to ne be6e nared... nikoga predi tova ne sam karal takava kola, no i na sobstvenimka na 1.8T mu napravi vpe4atlenie 4e moita e dosta po-mo6tna i pargava... i se opravda 4e negovata ne bila tolkova pargava za6toto Quatroto ia spavalo.... neznam kade e istinata... dali samo ot Quatroto pada mo6tnosta ili i ima ne6to na samata kola i malko ot kon4etata i sa umreli:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 21 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 Първо почни да пишеш на кирилица.Тогава ще получиш повече отговори и то компетентни.Второ не че съм разбирач ама си е от значение,хем е по тежко с около 100 кила,хем разпределя мощността на 4 колела.Нормално е да се губи ряза.Все пак това е още един диференциал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 21 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 добре де куатрото спъвало мотора щото са 2 диференцияла и тежи повече но защо тогава никой не ми вярва че съм бягъл 2.0 20V Quattro с мойто дето само 2.0 20V а :?: :?: :?: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 21 Декември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 ОК вече ще пиша на кирилица. Ако трябва да преведа и горното което сам написал на кирилица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 21 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 и за мен а42.6 е по добро все пак 6 цилиндура са си 6и е много по добре а 1.8 е с малка турбина дига6та с 25 коня мощноста а друго е турбина дига6та над 50 кон4ета.На6та е 2.6 куатро и сме я пробвали с а4 1.8т куатро и е мноо по добро 2.6 и на магистрала и на старт вупреки 4е 1вия метур е за 1.8 т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 21 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2004 аз нямам проблеми и двете единствено 2.8 ме притеснява Иначе от страна на тунинг на мотора са 2.6 и 2.8 от тях доста може да се извади Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Пич таа а4 не е била читава, аз съм карал няколко турбинирани при 3000 оборота просто полудява не съм карал 2,6 но за турбинираната знам че върви много еле във високи обороти. виж и турбината преди да я зимаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
videlov Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 1.8Tq > 2.6q ... пробвано е.. 1.8 20V Turbo е много пъргав двигател .. вече на високи скорости по магстралата 2.6 е по-доброто.. но като цяло не си сбъркал.. като собственик на 6 цилиндъра .. добре си направи че си си взел 2.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 22 Декември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Значи досега никога не съм карал кола с турбина, но всеки който е карал ми казва че турбината се включва на малко по-високи обороти и тогава се получава "ритника" в гърба... но явно на тази А4 1.8Т quattro нещо и имаше, незнам ... пак и като не разбирам толкова кво мога да направя... просто след като се качих от мойта 2.6 на 1.8Т си казах, абе тая кола наистина ли е 150 коня????!!!???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spe Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 според мен това 1.8Т, което си карал е било доста зле. Принципно аз съм фен на турбото и предпочитам 1.8Т пред 2.6 мотора, още повече че при 1.8Т само с друг чип ефекта е чудесен... Виж заведи я на сервиз да не би турбината да е дала фира... Отделно за 1.8Т куатро 0-100 дават 8.4 а за 2.6 - 9.1... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 22 Декември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Ами и аз гледам по книгите за 0-100 км че 1.8Т е доста добро.... не съм го засичал, но самия факт че не усещам мошноста на колата не говори добре... аз например с мойта ако реша да направя рязко изпреварване само вдигам до 2500-3000 оборота и след това като натисна рязко педала и сам номер 1... правя си рязкото изпреварване и това е... а докато на тази 1.8Т се опитах да направя това но нищо не става... вдигам оборотите на 4000-4500-5000 нищо не усещам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 еми значи е доста умряла по хубаво си карай 2.6 и се радвай на живата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 не знам МАХ скороста на 1.8т колко е но а42.6спокоино бие 240 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Аве я стига глупости!Таиа 1.8 Т и е била преебана турбината както казваш няма ряз ами на тди по същиа начин става като се прецака турбината. Може да не е точно от турбото ама 100% не бачка как трябва. 1.8 Т ще отвее 2.6Трябва да се провери нялагянето на турбината.... я кажи на колко км е това ауди 1.8Т ?Но иначе 2.6 според мене си е доста стабилен двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 TDI е прав че 1.8T на старт и на къси разтояния трябва да смазва 2.6 явно има нещо по Турбото на тая кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 22 Декември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Незнам на колко Км е била 1.8Т защото аз я карах само веднъж тази кола... просто исках да и направя бартер за мойта и това не го погледнах. Но без да разбирам от коли и на мен веднага ми се стори че нещо и има, но като не разбирам от Турбини.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Мисля че 1.8т е по бързо до 100, обаче....Както са казали американците, големия работен обем може да бъде заменен само с.... ПО ГОЛЯМ РАБОТЕН ОБЕМ )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 абе попринцип би трябвало да го държи и след 100 щото например аз съм 5 цилиндров 20 клапанов и в големи обороти вместо 2.6 да ме дърпа или настига е обратното така че е доста трудно за предсказание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 аз съм 5 цилиндров 20 клапановАз пък съм си обикновен - с бели дробове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Lampard бате всеки път твоито е наи-бързо,но само не казваи 4е 4.2 си го залепил за задната броня на магистралата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 22 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2004 Lampard бате всеки път твоито е наи-бързо,но само не казваи 4е 4.2 си го залепил за задната броня на магистралатада съм казал че съм най бързия просто си казвам мнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване