Jump to content

Audi A42.6 vs A4 1.8T quatro


Recommended Posts

Zdraveite pi4ove:) Iskam da spodelia ne6to s vas.... zna4i imam Audi A4 2.6 -150 konia... mnogo sam si dobolen ot koli4kata, no vse mi be6e me4ta da si vzema A4 1.8T quatro... ta sega mi se otvori vazmojnost da napravia barter na moito A4 2.6 za A4 1.8T quatro... no sled kato se ka4ih da pokaram 1.8T Quatro izob6to ne ostanah dovolen... v sravnenie s moito koeto e 2.6 1.8T Quatro si be6e napravo kuc kon... spanat otvsiakade... nemoga da si go obiasnia na kakvo se dalji tova... niakoi ima li vpe4atlenia ot 2-ta modela dvigateli.... Zna4i kato si karam moito 2.6 napravo me zalepia za sedalkata i ako re6a da napravia riazko izprevarvane znam 4e niama da imam griji.... a s tova A4 1.8T Quatro napravo ne poviarvah 4e tova sa sa6to 150 konia... ne sam karal dosega kola s Turbo, no na tazi ne mojah izob6to da usetia turbinata... hem izpavah kolata na 3500-4000-4500 oborota, ne usetih niakakav "ritnik" ot turboto... strana rabota naistina... o6te se 4udia za6to taka se polu4i... 6te se radvam da spodelite va6i vpe4atlenia ot tezi 2 dvigatelia 2.6 i 1.8T quatro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

попринцип всички който карат 2.6 казват че вървят повече от 1.8Т така че мисля че е по добре да си оставиш твоята :twisted::arrow::shock: Нека и другите кажат това е моя преценка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ami az za parvi pat karah 1.8T , no 4estno da si kaja izob6to ne ostanah o4arovan... :oops: imah 4ustvo 4e karam diesel bez turbo... nito riaz pri potegliane, nito ni6to... a pak sled tova kato si se ka4ih otnovo na moita 2.6 samo kato natisnah malko po-riazko pedala i napravo me zalepi za sedalkata :twisted: a az iskam to4no takava kola koito da si e mo6tna :arrow::shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойто Ауди лепи по същия начин :wink::lol::lol: Ама не би трябвало да не върви въобще 1.8T може би нещо не е както трябва за да не върви хубаво :twisted::arrow::shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ami i az tova si mislia 4e na tova 1.8T ne6to ne be6e nared... nikoga predi tova ne sam karal takava kola, no i na sobstvenimka na 1.8T mu napravi vpe4atlenie 4e moita e dosta po-mo6tna i pargava... i se opravda 4e negovata ne bila tolkova pargava za6toto Quatroto ia spavalo.... neznam kade e istinata... dali samo ot Quatroto pada mo6tnosta ili i ima ne6to na samata kola i malko ot kon4etata i sa umreli:) :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо почни да пишеш на кирилица.Тогава ще получиш повече отговори и то компетентни.

Второ не че съм разбирач ама си е от значение,хем е по тежко с около 100 кила,хем разпределя мощността на 4 колела.Нормално е да се губи ряза.Все пак това е още един диференциал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де куатрото спъвало мотора щото са 2 диференцияла и тежи повече но защо тогава никой не ми вярва че съм бягъл 2.0 20V Quattro с мойто дето само 2.0 20V а :?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за мен а42.6 е по добро все пак 6 цилиндура са си 6и е много по добре а 1.8 е с малка турбина дига6та с 25 коня мощноста а друго е турбина дига6та над 50 кон4ета.На6та е 2.6 куатро и сме я пробвали с а4 1.8т куатро и е мноо по добро 2.6 и на магистрала и на старт вупреки 4е 1вия метур е за 1.8 т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам проблеми и двете единствено 2.8 ме притеснява :wink::lol::lol: Иначе от страна на тунинг на мотора са 2.6 и 2.8 от тях доста може да се извади :twisted::arrow::shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич таа а4 не е била читава, аз съм карал няколко турбинирани при 3000 оборота просто полудява не съм карал 2,6 но за турбинираната знам че върви много еле във високи обороти. виж и турбината преди да я зимаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Tq > 2.6q ... пробвано е.. 1.8 20V Turbo е много пъргав двигател .. вече на високи скорости по магстралата 2.6 е по-доброто.. но като цяло не си сбъркал.. като собственик на 6 цилиндъра .. добре си направи че си си взел 2.6 :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи досега никога не съм карал кола с турбина, но всеки който е карал ми казва че турбината се включва на малко по-високи обороти и тогава се получава "ритника" в гърба... но явно на тази А4 1.8Т quattro нещо и имаше, незнам ... пак и като не разбирам толкова кво мога да направя... просто след като се качих от мойта 2.6 на 1.8Т си казах, абе тая кола наистина ли е 150 коня????!!!????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен това 1.8Т, което си карал е било доста зле. Принципно аз съм фен на турбото и предпочитам 1.8Т пред 2.6 мотора, още повече че при 1.8Т само с друг чип ефекта е чудесен... Виж заведи я на сервиз да не би турбината да е дала фира... Отделно за 1.8Т куатро 0-100 дават 8.4 а за 2.6 - 9.1...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз гледам по книгите за 0-100 км че 1.8Т е доста добро.... не съм го засичал, но самия факт че не усещам мошноста на колата не говори добре... аз например с мойта ако реша да направя рязко изпреварване само вдигам до 2500-3000 оборота и след това като натисна рязко педала и сам номер 1... правя си рязкото изпреварване и това е... а докато на тази 1.8Т се опитах да направя това но нищо не става... вдигам оборотите на 4000-4500-5000 нищо не усещам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве я стига глупости!

Таиа 1.8 Т и е била преебана турбината както казваш няма ряз ами на тди по същиа начин става като се прецака турбината. Може да не е точно от турбото ама 100% не бачка как трябва. 1.8 Т ще отвее 2.6

Трябва да се провери нялагянето на турбината.... я кажи на колко км е това ауди 1.8Т ?

Но иначе 2.6 според мене си е доста стабилен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам на колко Км е била 1.8Т защото аз я карах само веднъж тази кола... просто исках да и направя бартер за мойта и това не го погледнах. Но без да разбирам от коли и на мен веднага ми се стори че нещо и има, но като не разбирам от Турбини....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че 1.8т е по бързо до 100, обаче....

Както са казали американците, големия работен обем може да бъде заменен само с.... ПО ГОЛЯМ РАБОТЕН ОБЕМ :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе попринцип би трябвало да го държи и след 100 щото например аз съм 5 цилиндров 20 клапанов и в големи обороти вместо 2.6 да ме дърпа или настига е обратното така че е доста трудно за предсказание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lampard бате всеки път твоито е наи-бързо,но само не казваи 4е 4.2 си го залепил за задната броня на магистралата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lampard бате всеки път твоито е наи-бързо,но само не казваи 4е 4.2 си го залепил за задната броня на магистралата

да съм казал че съм най бързия просто си казвам мнението :twisted::arrow::shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...