tanas Публикувано 22 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2009 има ли значение къде точно да се сложи този датчик на испарителя,по корпуса или с болчета някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 22 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2009 (Редактирано) има ли значение къде точно да се сложи този датчик на испарителя,по корпуса или с болчета някъдеAми пише, че се монтира на корпуса на изпарителя, все пак основната му цел е да даде инфо за настоящата температура на изпарителя. Редактирано 22 Юли 2009 от Zaharieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2009 Точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanas Публикувано 29 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2009 Отняколко дена нещо и катализатора ми започна да дрънка на ламарина,няма нищо счупено а се едно ламарина се влачи по асвалта.може ли да се направи нещо без да се сменя катализатора,а имам странно различие на оборотите.качвам се сутрин в колата загрява си нормално и държи около 1000 об..След работа тръгвам пак и вдига около 1200 об.загряла без да се променя,а си мисля ,че и оборотомера нещо не отчита вярно,защото чувам горе долу кога са 950 и над 1100 об а оборотомера показва примерно 950 или 1000об.,а двигателя е с високи видимо обороти.Откакво може да е дали може да е.От стъпковия мотор излиза един по тънък маркуч и влиза някаде в колекторните тръби(за какво е този въздух от ст .мотор),а също и изходящия маркуч от ст.моторче отива в колекторните тръби или някъде си .Аз за момента се отказвам да търся проблема за гасненето защото нямам време да се занимавам,засега ще се опитам при първа възможност да си направя с 2 крана и с елктромагнитен клапан и т-датчик поръчах си от Стара загора и имам вече т_датчик,а като го гледам той дали няма да стане от някой ел.уред на 40град.-пералня или нещо друго(на датчика пише 10А 240 волта)ТЪЙ КАТО СИ КУПИХ 2 ДЕБИТОМЕРА ,А ПРОБЛЕМА СИ ОСТАВА СЪщИАТ БЕЗ АБСОЛЮТНО НИКАКВА ПРОМЯНА ПРОДАВАМ ДЕБИТОМЕРА ЗАЕДНО С ПОТЕНЦИОМЕТЪРА ЗА АЦЕ (не е разкапсулован от дебитомера и болта с шестограма не е разпробит).Донесоха ми го от Италия от катастрофирала кола ама ще си ползвам моя-.Цена на дебитомера с потенциометъра 120лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2009 Идеята не е да се сменят части до пълната победа , а да се види от къде е проблема . Ти бързаш да сменяш без да си локализирал проблема и реално само още повече разбъзикваш колата. Нещата се правят едно по едно защото всичко е много скъпо и принципа "проба-грешка" излиза доста солено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pplamen4o Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 (Редактирано) и аз така мисля Редактирано 31 Юли 2009 от pplamen4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanas Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 ами аз проверих всичко без ламда сондата-несъм я откачал за проба дали не шашка компа и затова с нещо друго допълнително и да гасне.Сега в момента съм с дебитомера ,който ко купих с него се държи по същият начин без минимална разлика,затова си мисля ,че не може да е от потенциометъра.Той не е пипан нито шестограма за реглаж на клапата нито потенциометъра.ЗАТОВА ГО ПРОДАВАМ ЗА ДА СИ НАМАЛЯ МАЛКО РАЗХОДИТЕ.сКРИТО СЕ НАДЯВАХ ,ЧЕ КАТО СМЕНЯ ДЕБИТОМЕРА ЦЯЛ ШЕ МИ СЕ ОПРАВИ ГАСНЕНЕТО,НО НЕ СТАНА.щЕ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА КОПАМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Къде си обявил,че го продаваш?Я пусни една снимка на коша ,че нещо намирисва цялата работа,тва ще да е нещо елементарно мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Плюс това, това е тема как да замениш ст. моторче и да си решиш проблема (стига да нямаш проблем с нещо друго), а не как да си регулираш дебитомера (има доста теми за това). Затова е хубаво да си отвориш отделна тема с твоя проблем, защото пишеш навсякъде и доста трудно да ти се следи развитието по проблема . Така повече хора ще могат да се включат и евентуално да ти помогнат. Поне един път закачи ли я към VAG-COM да видиш какви грешки дава? Може да е нещо съвсем различно от това, което си мислиш че е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanas Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 да прав си колега трябва нова тема защото така е трудно наистина,ще напиша нова тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivavivan Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 колега ако работиш в сервиз кажи къде е за да могът и по малко разбиращите да си оправят колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Не работя в сервиз, но не е сложно човек и сам да си го направи. Ако ти трябва инфо как да го направиш - пиши, ще ти помогна с каквото мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivavivan Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 за съжеление ще ми трябва много голямо инфо. .....преди една седмица си купих АУДИ 80 1.8е DZ(двигател) с механичен инжекцион.Много съм доволен като цяло от колата но проблемите с оборотите на газ явно са си слабост на АУДИ.Не съм от най голямите майстори а и нямам подходящите условия за такива по отговорни ремонти,но имам огромно желание да си оправя количката .Ще помоля ако знаеш някои който може да ми помогне да оставиш инфо!!!!благодаря ти предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Не мога а те посъветвам къде да отидеш, но все пак кога нямаш ниски обороти - на газ, на бензин или и на двете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivavivan Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 само като колата като загрее.няма значение газ или бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Може би ти е богата сместа и на газ и на бензин . Имаш ли ст. моторче за управление на ниските обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване