Jump to content

Как най-лесно и евтино да заменим стъпковото моторче 2-ра серия


Recommended Posts

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

има ли значение къде точно да се сложи този датчик на испарителя,по корпуса или с болчета някъде

Aми пише, че се монтира на корпуса на изпарителя, все пак основната му цел е да даде инфо за настоящата температура на изпарителя. :respekt:

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отняколко дена нещо и катализатора ми започна да дрънка на ламарина,няма нищо счупено а се едно ламарина се влачи по асвалта.може ли да се направи нещо без да се сменя катализатора,а имам странно различие на оборотите.качвам се сутрин в колата загрява си нормално и държи около 1000 об..След работа тръгвам пак и вдига около 1200 об.загряла без да се променя,а си мисля ,че и оборотомера нещо не отчита вярно,защото чувам горе долу кога са 950 и над 1100 об а оборотомера показва примерно 950 или 1000об.,а двигателя е с високи видимо обороти.Откакво може да е дали може да е.От стъпковия мотор излиза един по тънък маркуч и влиза някаде в колекторните тръби(за какво е този въздух от ст .мотор),а също и изходящия маркуч от ст.моторче отива в колекторните тръби или някъде си .

Аз за момента се отказвам да търся проблема за гасненето защото нямам време да се занимавам,засега ще се опитам при първа възможност да си направя с 2 крана и с елктромагнитен клапан и т-датчик поръчах си от Стара загора и имам вече т_датчик,а като го гледам той дали няма да стане от някой ел.уред на 40град.-пералня или нещо друго(на датчика пише 10А 240 волта)

ТЪЙ КАТО СИ КУПИХ 2 ДЕБИТОМЕРА ,А ПРОБЛЕМА СИ ОСТАВА СЪщИАТ БЕЗ АБСОЛЮТНО НИКАКВА ПРОМЯНА ПРОДАВАМ ДЕБИТОМЕРА ЗАЕДНО С ПОТЕНЦИОМЕТЪРА ЗА АЦЕ (не е разкапсулован от дебитомера и болта с шестограма не е разпробит).Донесоха ми го от Италия от катастрофирала кола ама ще си ползвам моя-.Цена на дебитомера с потенциометъра 120лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята не е да се сменят части до пълната победа :flipoff: , а да се види от къде е проблема :steinigung:. Ти бързаш да сменяш без да си локализирал проблема и реално само още повече разбъзикваш колата. Нещата се правят едно по едно защото всичко е много скъпо и принципа "проба-грешка" излиза доста солено :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз проверих всичко без ламда сондата-несъм я откачал за проба дали не шашка компа и затова с нещо друго допълнително и да гасне.Сега в момента съм с дебитомера ,който ко купих с него се държи по същият начин без минимална разлика,затова си мисля ,че не може да е от потенциометъра.Той не е пипан нито шестограма за реглаж на клапата нито потенциометъра.

ЗАТОВА ГО ПРОДАВАМ ЗА ДА СИ НАМАЛЯ МАЛКО РАЗХОДИТЕ.сКРИТО СЕ НАДЯВАХ ,ЧЕ КАТО СМЕНЯ ДЕБИТОМЕРА ЦЯЛ ШЕ МИ СЕ ОПРАВИ ГАСНЕНЕТО,НО НЕ СТАНА.щЕ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА КОПАМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде си обявил,че го продаваш?

Я пусни една снимка на коша :flipoff: ,че нещо намирисва цялата работа,тва ще да е нещо елементарно мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс това, това е тема как да замениш ст. моторче и да си решиш проблема (стига да нямаш проблем с нещо друго), а не как да си регулираш дебитомера (има доста теми за това). Затова е хубаво да си отвориш отделна тема с твоя проблем, защото пишеш навсякъде и доста трудно да ти се следи развитието по проблема :) . Така повече хора ще могат да се включат и евентуално да ти помогнат. Поне един път закачи ли я към VAG-COM да видиш какви грешки дава? Може да е нещо съвсем различно от това, което си мислиш че е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Не работя в сервиз, но не е сложно човек и сам да си го направи. Ако ти трябва инфо как да го направиш - пиши, ще ти помогна с каквото мога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжеление ще ми трябва много голямо инфо. :respekt: .....преди една седмица си купих АУДИ 80 1.8е DZ(двигател) с механичен инжекцион.Много съм доволен като цяло от колата но проблемите с оборотите на газ явно са си слабост на АУДИ.Не съм от най голямите майстори а и нямам подходящите условия за такива по отговорни ремонти,но имам огромно желание да си оправя количката :bia: .Ще помоля ако знаеш някои който може да ми помогне да оставиш инфо!!!!благодаря ти предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога а те посъветвам къде да отидеш, но все пак кога нямаш ниски обороти - на газ, на бензин или и на двете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ти е богата сместа и на газ и на бензин :hilezh: . Имаш ли ст. моторче за управление на ниските обороти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...