Jump to content

Смяна на горивен филтър


g5bg

Recommended Posts

В търсачката не намерих нужната информация, затова си питам какво е специфичното при смяната на горивния филтър. Аз съм с 1Z мотор.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е кой знае колко сложно.Важното е преди поставянето,новия филтър да се напълни с гориво /нафта/.С това се спестяват евентуални проблеми с обезвъздушаването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е кой знае колко сложно.Важното е преди поставянето,новия филтър да се напълни с гориво /нафта/.С това се спестяват евентуални проблеми с обезвъздушаването.

Благодаря. Така си мислех да направя, но не знаех дали няма някоя тънкост. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, които искат да научат в детайли: Ходих на майстор за тази операция, тъй като ми е познат и не ми взе пари за ремонта.

1. Освобождава се старият горивен филтър от скобата и маркучите

2. Поставя се новия в държача за купето и се вкарва само входящия маркуч за нафтата

3. С нещо като помпа се изсмуква въздуха от филтъра, докато не засмуче нафта

4. Завива се и изходящия маркуч, стягат се пръстените на маркучите и сте готови

Разбрах, че е важно да се изтегли всичкия въздух от новия филтър и той да бъде напълнен догоре с гориво. Иначе можело да стане проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин 2.5 тди НИКОГА няма да зпали .

След това трябва ОБИЛНО да потече нафта през цилиндрите ,и чак след това ще запали .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко често е препоръчително да се сменя?

На 3 смени на масло ,веднъж е пропоръчително .

Аз сменям всеки път , не е скъп понеже .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, които искат да научат в детайли: Ходих на майстор за тази операция, тъй като ми е познат и не ми взе пари за ремонта.

1. Освобождава се старият горивен филтър от скобата и маркучите

2. Поставя се новия в държача за купето и се вкарва само входящия маркуч за нафтата

3. С нещо като помпа се изсмуква въздуха от филтъра, докато не засмуче нафта

4. Завива се и изходящия маркуч, стягат се пръстените на маркучите и сте готови

Разбрах, че е важно да се изтегли всичкия въздух от новия филтър и той да бъде напълнен догоре с гориво. Иначе можело да стане проблем.

Това са измислици. Кажи на твоя приятел-монтьор да прочете за горивоподаващата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги.Вчера пътувах за Бургас и още на отиване колата започна да не върви,да се мъчи и се съмнявам,че именно горивния филтър ми е за смяна(като че ли неможе да я храни с нафта).Днес минах по автомагазините и си взех чисто нов за Б3 на цената от 11лв.Надявам се,че ще се оправи и нема да се тормози вече.В интерес на истината само него не бях сменил понеже беше нов внос и бях решил по късен етап да го сменя защото колата си вървеше ПЕРФЕКТНО,но явно нашата ХУБАВА нафта :rolleyes: и разката фамилииката за няколко месеца.Така,че почвам да сменям филтъра на 20 000км за да нямам такива проблеми за напред. :D

Редактирано от sparco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм си сменял на предната кола Голф 3 1З мотор, маха се стария филтър и новия се пълни до полувината с нафта от стария. После само въртиш и колата си пали след известно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са измислици. Кажи на твоя приятел-монтьор да прочете за горивоподаващата помпа.

Я прочети кой двигатели са с такава помпа и после пиши да ни образоваш малко.

П.п Колегата Пламен никаде не споменава че двигателя му е PD (помпа дюза)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я прочети кой двигатели са с такава помпа и после пиши да ни образоваш малко.

П.п Колегата Пламен никаде не споменава че двигателя му е PD (помпа дюза)

Да си кара тогава пумпе дюзето :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

На мойта А3 ка и сложих горивен филтър от GOLF II 1.6 дизел.

Обратната нафна не се връща в горивния филтър ,защото там е затапено с винт.

За нея сложих едно филтърче за нафта ,от тея прозрачните и дирекно си се връща в

резервоара.

Цялата работа ми струваше 20 лева.

18 лева горивния филтър + 2 лева малкото филнерче.

ПП. За сведение в Юнитрейд алтернативния филтър е 60 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

а някой ще каже ли как стоят нещата при бензиновите ? гледам филтъра е напъхан на майната си :hilezh:

някой сменял ли е? как става ? може ли човек сам да си го смени ? имам закупен но не ми се дават още 30 кинта (за монтаж), т.е. нещо което дори ще ми направи кефа да си почовъркам тая събота !

моля ако някой има снимки да покаже, че освен една пластмаса (обхващаща като полумесец филтъра отдолу), друг закрепващ детайл не видях днес :stupid: вкаран е на доста гадно място и просто трябва някой да го е правил преди това, за да не счупи нещо човек когато се пробва сам да си свърши работата.

също така - процедурата. пълни ли се с бензин, ползват ли се помпи за обезвъздушаване и т.н.

;)

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите хватката е само да не обърнеш посоката на филтъра, че не пропуска изобщо в обратна посока и няма палене след това.Иначе е само тази голяма скоба, на която се крепи и скобите на маркучите.Понякога тези на маркучите са едни пластмасови и просто се натискат палчетата им от двете страни и с повечко напъване излизат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...