g5bg Публикувано 7 Март 2008 Доклад Share Публикувано 7 Март 2008 В търсачката не намерих нужната информация, затова си питам какво е специфичното при смяната на горивния филтър. Аз съм с 1Z мотор.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi TDI sport Публикувано 7 Март 2008 Доклад Share Публикувано 7 Март 2008 Аз съм с AWX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
propparo Публикувано 7 Март 2008 Доклад Share Публикувано 7 Март 2008 Не е кой знае колко сложно.Важното е преди поставянето,новия филтър да се напълни с гориво /нафта/.С това се спестяват евентуални проблеми с обезвъздушаването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 7 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2008 Не е кой знае колко сложно.Важното е преди поставянето,новия филтър да се напълни с гориво /нафта/.С това се спестяват евентуални проблеми с обезвъздушаването.Благодаря. Така си мислех да направя, но не знаех дали няма някоя тънкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Смених го. Тънкоста е че ми трябваха 2 тръбни ключа да се развие капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 За тези, които искат да научат в детайли: Ходих на майстор за тази операция, тъй като ми е познат и не ми взе пари за ремонта.1. Освобождава се старият горивен филтър от скобата и маркучите2. Поставя се новия в държача за купето и се вкарва само входящия маркуч за нафтата3. С нещо като помпа се изсмуква въздуха от филтъра, докато не засмуче нафта4. Завива се и изходящия маркуч, стягат се пръстените на маркучите и сте готовиРазбрах, че е важно да се изтегли всичкия въздух от новия филтър и той да бъде напълнен догоре с гориво. Иначе можело да стане проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 По този начин 2.5 тди НИКОГА няма да зпали .След това трябва ОБИЛНО да потече нафта през цилиндрите ,и чак след това ще запали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 колко често е препоръчително да се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 колко често е препоръчително да се сменя? На 3 смени на масло ,веднъж е пропоръчително .Аз сменям всеки път , не е скъп понеже . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 15 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2008 За тези, които искат да научат в детайли: Ходих на майстор за тази операция, тъй като ми е познат и не ми взе пари за ремонта.1. Освобождава се старият горивен филтър от скобата и маркучите2. Поставя се новия в държача за купето и се вкарва само входящия маркуч за нафтата3. С нещо като помпа се изсмуква въздуха от филтъра, докато не засмуче нафта4. Завива се и изходящия маркуч, стягат се пръстените на маркучите и сте готовиРазбрах, че е важно да се изтегли всичкия въздух от новия филтър и той да бъде напълнен догоре с гориво. Иначе можело да стане проблем.Това са измислици. Кажи на твоя приятел-монтьор да прочете за горивоподаващата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 26 Май 2008 Доклад Share Публикувано 26 Май 2008 (Редактирано) Здравейте колеги.Вчера пътувах за Бургас и още на отиване колата започна да не върви,да се мъчи и се съмнявам,че именно горивния филтър ми е за смяна(като че ли неможе да я храни с нафта).Днес минах по автомагазините и си взех чисто нов за Б3 на цената от 11лв.Надявам се,че ще се оправи и нема да се тормози вече.В интерес на истината само него не бях сменил понеже беше нов внос и бях решил по късен етап да го сменя защото колата си вървеше ПЕРФЕКТНО,но явно нашата ХУБАВА нафта и разката фамилииката за няколко месеца.Така,че почвам да сменям филтъра на 20 000км за да нямам такива проблеми за напред. Редактирано 26 Май 2008 от sparco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov8210 Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 Аз лично съм си сменял на предната кола Голф 3 1З мотор, маха се стария филтър и новия се пълни до полувината с нафта от стария. После само въртиш и колата си пали след известно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 Това са измислици. Кажи на твоя приятел-монтьор да прочете за горивоподаващата помпа.Я прочети кой двигатели са с такава помпа и после пиши да ни образоваш малко.П.п Колегата Пламен никаде не споменава че двигателя му е PD (помпа дюза) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 27 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 Я прочети кой двигатели са с такава помпа и после пиши да ни образоваш малко.П.п Колегата Пламен никаде не споменава че двигателя му е PD (помпа дюза)Да си кара тогава пумпе дюзето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HELLBOY Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 На мойта А3 ка и сложих горивен филтър от GOLF II 1.6 дизел.Обратната нафна не се връща в горивния филтър ,защото там е затапено с винт.За нея сложих едно филтърче за нафта ,от тея прозрачните и дирекно си се връща врезервоара.Цялата работа ми струваше 20 лева.18 лева горивния филтър + 2 лева малкото филнерче.ПП. За сведение в Юнитрейд алтернативния филтър е 60 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 (Редактирано) а някой ще каже ли как стоят нещата при бензиновите ? гледам филтъра е напъхан на майната си някой сменял ли е? как става ? може ли човек сам да си го смени ? имам закупен но не ми се дават още 30 кинта (за монтаж), т.е. нещо което дори ще ми направи кефа да си почовъркам тая събота ! моля ако някой има снимки да покаже, че освен една пластмаса (обхващаща като полумесец филтъра отдолу), друг закрепващ детайл не видях днес вкаран е на доста гадно място и просто трябва някой да го е правил преди това, за да не счупи нещо човек когато се пробва сам да си свърши работата.също така - процедурата. пълни ли се с бензин, ползват ли се помпи за обезвъздушаване и т.н. Редактирано 9 Февруари 2011 от CID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 При бензиновите хватката е само да не обърнеш посоката на филтъра, че не пропуска изобщо в обратна посока и няма палене след това.Иначе е само тази голяма скоба, на която се крепи и скобите на маркучите.Понякога тези на маркучите са едни пластмасови и просто се натискат палчетата им от двете страни и с повечко напъване излизат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване