Jump to content

Смяна на ремък, ролки и обтегач


to6kata

Recommended Posts

колеги да ви попитам колко парички да си приготвя за смяна на ремъка,ролките и оптегача?колата ми А6 2.5 тди 140 коня 97г.(100-ца)навсякаде ми казват различно и то с големи разлики!!! като започнат от 2000,на 1200,700,та и до 150?много ми е чудно последно колко да приготвя?

благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да ви попитам колко парички да си приготвя за смяна на ремъка,ролките и оптегача?колата ми А6 2.5 тди 140 коня 97г.(100-ца)навсякаде ми казват различно и то с големи разлики!!! като започнат от 2000,на 1200,700,та и до 150?много ми е чудно последно колко да приготвя?

благодаря предварително!

Ремъци и ролки + водна помпа около 500лв но не повече и труд зависи кой ти е мастора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да ви попитам колко парички да си приготвя за смяна на ремъка,ролките и оптегача?колата ми А6 2.5 тди 140 коня 97г.(100-ца)навсякаде ми казват различно и то с големи разлики!!! като започнат от 2000,на 1200,700,та и до 150?много ми е чудно последно колко да приготвя?

благодаря предварително!

ремъка +ролките+водната помпа+оптегача 800лв.труд зависи в кои град и сервиз :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да ви попитам колко парички да си приготвя за смяна на ремъка,ролките и оптегача?колата ми А6 2.5 тди 140 коня 97г.(100-ца)навсякаде ми казват различно и то с големи разлики!!! като започнат от 2000,на 1200,700,та и до 150?много ми е чудно последно колко да приготвя?

благодаря предварително!

ремаци +ролките + смяната =300

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да бъда по-конкретен:

1. Ангренажен ремък и ролка - 130 лв.

2. Отзад има 2-ри ремък с 2 ролки - 205 лв общо.

3. Пистов ремък - 30 лв

4. Прословутият обтегач на пистовия ремък с амортисьорчето - той е само оригинален и трябва да питаш при дилъра на Порше БГ в Бургас. Ако е изправен не го сменяй. Колеги казват цифри около 500 лв. :blink:

5. Труд - спорен въпрос, но повече от 100 лв за ангренажния и пистовия е неразумно. За смяна на ремъка и ролките на помпата не знам, защото при мен това се прави заедно с проверката на дюзите комплект, а моя мотор няма ролки - ремъка е директно зацепен с помпата.

Всички тези цени са крайни и мога да ти взема нещата с добра отстъпка. Бургазлии ме познават. :hilezh:

Допълвам, че е много важно и желателно да се смени зъбното колело, което е зацепено за коляновия вал и задвижва ангренажния ремък. Задължително се сменя и централния болт.

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОКО каква е цената на това зъбно колело / на коляновия вал / и централния болт и от къде могат да се купят.А водната помпа на AEL моторо също ли се сменя задължително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОКО каква е цената на това зъбно колело / на коляновия вал / и централния болт и от къде могат да се купят.А водната помпа на AEL моторо също ли се сменя задължително?

Цената на колелото е да речем 30-40 лв, а болта се купува оригинален и е няколко лева.

Смяна на помпата не е задължителна, но аз след 330 хил. км си купих оригинална за 85 лв (благодарение на наш колега) и няма как ще я сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...