Росен Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Смених си радятора, но когато запалих загря, и не включва перките. Каде стои този датчик? Когато я запалих, загря малко по-бързо от колкото трябва, но после отвори големия кръг и t намаля, после обаче пак загря и мина 90С. Охладих я (и аз не знам как) и искам да попитам някой да ми разясни какво да направя, за да не оставя въздушна възглавница някъде и каде стои датчика за перките. Поне, някъде сервиз, в който да ми направят всичко както трябва!!! (Ауди 100 16в 4х4 95г.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Колега, аз също сменях миналата година воден радятор, и съм със същият двигател и същото купе.От личен опит знам , а и по форума беше писано,че при този мотор охладителната система се самообезвъздушава.Другото за което се сещам е, че аз радятора го купих нов и тои нямаше термо датчик, така че преместих стария, които си работеше добре.Датчика седи в долната част на радятора в десният ъгъл( откъм АВS), от страната на купето.да не би да си забравил да закачиш кабелите след смяната ??При тебе предполагам положението е същото. Защо смяташ, че вентилаторите трябва да се задействат при 90 градуса ?нормално е в града , при задрастванията, когато автомобила седи дълго време неподвижени работи на место,т.е.без обдухване, температурата на охлаждащата течност да достига 100 градуса. малко преди 100 се включват вентилаторите.само надълъг път когато обдухването е силно, температурата спада под 90 градуса. Когато се движиш в града е около 90.Това е нормално. Преди да го смениш при каква температура ти се включваха вентилаторите ?сещам се още, че единият се задеиства при включване на АС, а другият-от термодатчика.Нека и други по компетентни колеги изкажат своето мнение, но аз лично смятам че нямаш причини за притеснение.Боби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Утре преди да я запалиш долей охладителна течност. След това пак я покарай, като внимаваш за температурата. Ако си закачил датчика не би трябвало да имаш проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 радИатор бе,кво ви се наби тоя радЯтор.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masik Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 радИатор бе,кво ви се наби тоя радЯтор....Баш така не бях виждал да се пише радиатор и мислех да им напиша,ама ти ме изпревари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Правилно , колеги, ама със тези кирилици/латиници -ей до каде я докарахме с правописа Аиде наздраве ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masik Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Правилно , колеги, ама със тези кирилици/латиници -ей до каде я докарахме с правописа Аиде наздраве ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Росен Публикувано 22 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 Да бе РАДИАТОР извинявам се за правописа Де да го знам бе повече от 100 градуса качи май ще проверя пак и ще пиша мерси!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts